2.

893 76 4
                                    

Will táhl Nica po lese. Ten se už uklidnil a teď se jen smál. Byl moc vyčerpaný na to, aby cestoval stíny, nebo si hledal nějakou armádu.

Will ho protáhl mezi dvěma táborníky a hnal se s ním k Diově pěsti. Naštěstí nebyla obsazená.

Na chvíli pustil Nicovu ruku a vylezl na skálu. Cestou sebral že země klacek a zaklínil ho v jedné z mnoha puklin.

Nico zrudl. Věděl, co se Will chystá udělat. A ten ho nezklamal. Jeho přítel se sklonil a přes hlavu si přetáhl své oranžové triko Tábora Polokrevných, přivázal jej na klacek a udělal tím provizorní vlajku.

"Wille!" Než stačil Nico říct cokoliv jiného, Apolonův syn že skály seskočil a znovu chňapl po jeho ruce. Rozběhl se směrem k potoku.

"Ukradneme Percymu vlajku."

Will poznal, že je na tom Nico líp. Jak se bavil, měl tendenci zapomínat na starosti, a to bylo dobře. Když klopýtali lesem, letmo se na něj ohlédl. Usmíval se. Vzácná příležitost, vidět Hádova syna usmívat se.

Před pár dny Will mluvil s Hádem. Bylo to ve snu a bůh ho prosil, že Hádovi děti nikdy nejsou šťastné, že ať Nica udělá. A Will chtěl.

U potoka potkali Cheiróna. Will mu rychle vysvětlil situaci, že udělali 3. tým, a než mohl kentaur něco namítnout, běželi dál.

Will moc dobře věděl, jak lehkomyslný Percy je, a proto také věděl, kde má vlajku. Bylo to u malé studánky na mýtině, kde se nedávno přestěhovala Juniper.

A nemýlil se. Jen co tam doběhli, spatřili jen dva táborníky, co hlídali vlajku. Nepřekvapivé. Percy byl vždycky víc na ofenzivu než defenzivu.

Tedy, co je moc, to je moc. U studánky stala Alicia, dcera Hekaté, která byla v táboře teprve 2 měsíce a Nina dcera Athény, která v boji vše, jen ne vynikala.

Když je uslyšely, zatly pěsti na zbraních, ale hned je také pustily. Věděly, že toi dva nehrají. Nebo si to alespoň myslely.

Will toho využil. V té rychlosti nechal své zbraně ve stanu a tak vytáhl z pochvy Nicův meč, a než stihla nějaká z nich něco udělat, praštil jílcem Ninu do hlavy. Povedlo se mu ji omráčit a tak na místě spadla.

Alicia se vzpamatovala. Nepokusila se použít žádná kouzla, což byl chytrý tah. Radši si ze zad stáhla svou zbraň. Obrovský, na první pohled těžký, palcát z božského bronzu.

Will se zarazil. Nebyla to obvyklá zbraň, ještě když tu byla tak krátkou dobu. Iniciativy se ale chytil Nico. Vzal si svůj meč zpět a už se na mladou kouzelnici vrhly.

Alicia se rozmáchla, až jej těsně minula. Dokázala tím svou obrovskou sílu. Nico ale na poslední chvíli zkrčil nohy a sjel po suchém jehličí na zemi. Bleskově vstal a otočil se. To samé ale ona. Rychle po něm máchla znovu ale teď už to Nico čekal. Vyskočil a na palcát stoupl. Tupou stranou čepele ji flákl že strany na hlavu. Stejně jako její kamarádka i Alicia klesla k zemi.

Will už bral vlajku a běžel zpět. Syn Háda ho rychle následoval. Řítili se lesem směrem k Dyjově pěsti. Cestou se prohráli kolem pár táborníků, všech až moc překvapený na to, aby něco udělali.

Běželi dál I kolem jistého kentaura. Náhle lesem zazněl zvuk troubení na roh. Hra byla u konce.

Safe For The First Time (Solangelo Fanfic) Kde žijí příběhy. Začni objevovat