Sobota, 11:36 PM, Praha
Celý včerejšek jsme strávili uklízením. Mamka nadávala, kudy chodila a mně nezbylo nic jiného, než drhnout, uklízet, čistit, odlepovat, luxovat celý byt. Buddy spokojeně pochrupoval v pelíšku, jak jinak - jako naprosto nevinný pejsek.
Naštěstí je už po všem. Od teď trávím s Buddym všechen volný čas, co mám. Chodím s ním na procházky po Praze, aby si Buddy zvykl na hluk velkoměsta, někdy do parku... Zkrátka bych se mohla nazvat jako ten největší psí otrok. Ale samosebou to dělám ráda. Vždyť to já si Buddyho přivedla domů. A rodiče mi to od včerejšího večera dávají patrně sežrat...
Jé, málem bych zapomněla napsat. Dneska ráno mi napsal jeden kluk ze školy! A není to ledajaký týpek! Je to jeden z těch nejoblíbenějších na škole!!! Vůbec nechápu, jak si všiml zrovna mě, ale co, hlavně že všiml! :-)
Zrovna mi napsal, že by jsme mohli někdy někam zajít. Počkat, c o ž e?! Já a jít někam s takovým hezkým klukem? Páni, páni, páni... Dobře, teď se chovám jako nějaká bláznivá puberťačka, když ale já si nemůžu pomoct. Srdce mi buší pro samou radost. Že by se přeci jen na mě usmálo štěstí? No, uvidíme.
* hledící na displej mobilu, který se právě rozsvítil z ohlášení příchodu nové zprávy*
,,Tak co, půjdeš? :-) "
Jasně, že půjdu! A jak ráda!
,,Ráda. :-)" Odvětila jsem stroze. Nechtěla jsem, abych vypadala jako nějaká šílená puberťačka.
,,Dobře, tak zítra v 15.00 před Národním muzeem, ok? :-D"
,,Budu tam. :-)"
* vypne mobil a ještě se chvíli tiše rozplývala z toho přílišného návalu nadšení*
Zkrátka a dobře, vypadá to, že budu mít rande. No, to abych se šla už teď nachystat.
Zatím se měj a drž mi palce ... :-)
#Sarah
*objímá svého psa, zvedne ho do náruče a radostí s ním tancuje po pokoji*
Jak si myslíte, že ,,randíčko" dopadne? Stane se Sáře nějaký ten trapásek, nebo se vše ukáže v tom nejlepším pořádku? Na to si počkejte do příští kapitolky. Vyjde brzy! :-)
ČTEŠ
Milý deníčku aneb ze života jedné puberťačky
Teen Fiction"Nikdy jsem si nic takového nepsala. Ani jsem to neměla v úmyslu. Přišlo to zcela spontánně. Prostě jsem jednoho dne zavítala do obchodu s psacími potřebami a uviděla tam nádherný diářek. A v tu chvíli mě to napadlo. Začnu si psát deník!" Sára Westo...