SONU YOK MU?

34 3 0
                                    

Bölüm şarkısı : Ayda - Gel

Arkadaşlar biraz kısa olmuş olabilir ama mecburen öyle yor, kusura bakmayın. Sonuçta bende yeni bir YGS adayıyım. Tempolu bir dönem beni bekler. OLDUĞU KADAR OLMADIĞI KADER....

BORAN 'DAN

Bu nasıl bir acıdır Allah'ım, sen yardım et... Ne güzel hayallerle, ne umutlarla, sevinçlerle gelmiştim buraya. Erken gelmiştim sırf melek yüzlümü bi kaç saat daha erken görebileyim diye. Onsuz bir saniyem geçmesin isterken, şimdiki halimiz... Ne yani, bu kadar çabuk bitirmemin sebebi neydi? Gülayım mutlu olsun, ailesini kurtarsın, hayatını kurtarsın diye mi? İyi o hayatını kurtardı, peki ya ben? Kendimi bir kimsesiz gibi hissediyorum. O gitti geriye ne kaldı ki? Offf kafayı yiyeceğim! Hemen bu konuyu toparlamam lazım, araştıralım bakalım kimmiş benim yarim ile evlenecek olan p...

Şirkete doğru giderken babam telefon etti, hayırdır inşallah? :

--Efendim baba

--Oğlum, seninle konuşmam gerekli

--Çok önemli değilse benim şimdi şirkete gitmem lazım baba, sonra gelsem?

--olmaz Boran hemen gelmen lazım, eminim ki söyleyeceklerimi duymak istersin.

--Tamam baba bir saate kadar evde olurum.

Düşünüyorum da neymiş bakalım bu önemli konu. Allah bilir yine başıma nasıl bir iş verecek ya. Zihnim bu kadar doluyken gelde babamı dinle dinleyebilirsen...
Hemen eve geri dönüş yaptım. Yolda aklımdaki düşünceler yedi bitirdi beni. Biri yetmezken şimdi de bir diğeri çıktı başıma. Kapıya gelip çaldığımda evin yardımcısı hemen açtı kapıyı. :

--Babamlar nerde?

--Çalışma odasında sizi bekliyor efendim.

--Tamam teşekkür ederim.

Merdivenleri ikişer ikişer çıkıp odanın kapısını tıklattım. İçerden ses gelmeyince sabredemeyip daldım içeri. Babam gözlüğünü burnuna indirmiş önündeki kağıtlara bakıyordu. Birden kafasını kaldırıp yüzüme ters ters baktı. E ne var kapıyı çaldım ben. Masum bir tavırla :

--Kapıyı çaldım ama duymadın, bende girdim, dedim

--Tamam tamam geç otur bakayım karşıma, bi konuşalım seninle.

--Evet, Dinliyorum seni

--Şimdi senle konuşacaklarım çok önemli bir mesele. Tüm ciddiyetinle dinlemeni istiyorum

--Çok merak ettim yanlız şuan baba, bir an önce konuya girsen diyorum..

--Tamam. Şimdi şöyle ki biliyorsun ki şirketimiz çok güzel bir durumda bu günlerde.

--Evet...?

--Ama bizim bir ortağımız var. Onun durumu pek iç açıcı değil. Bizim ona destek olmamız lazım, fakat bu pek kolay bi şekilde olamayacak.

--Neden ki?

--Onunda bu piyasa da bir önemi bir prestiji var. Eğer iflas edeceğini duyursa bu onun açısından pek iyi olmaz o kadar çalışanı var hepsi perişan olur. Onlarda sefil bir hayat yaşamaya başlarlar.

--Çok üzüldüm şuan baba, durumun bu kadar vahim olduğunu bilmiyordum.

--İşte bu yüzden ona yardımcı olmak isterim. Ve bunun için bana sen lazımsın.

--Anlamadım? Benim ne gibi bir yararım olabilir ki size? Pek anlamam işlerinizde

-- İşlerle ilgili yardımcı olmayacaksın ama işlerimizi birleştirmede yardımcı olacaksın. Şirketlerimizin adını zedelemeden birleşmenin tek yol var

--Umarım düşündüğüm şey değildir baba?

--Maalesef oğlum, bunu can dostum için yapmak zorundayım. Hem güzeller güzeli tek bir kızı var ve senin gibi bir damadı olabileceği için çok mutlu olacağını dile getirdi. Hemen karar verme ama düşün derim, bunu ona borçluyum ben dimi??

Ne oluyor ya? Valla galiba benim babamda Gülayın babası gibi kafayı yedi!. Kafamın içi zonkluyor şuan. Ne yapacağım??
Dur bir dakika dur, yoksa düşündüğüm şey mi? Bu kadar tesadüf olamaz değil mi? Umarım öyle güzel bir tesadüftür...

--Ben bir düşüneceğim baba, hem sen bana şu arkadaşının bilgilerini verir misin? Bir göz atmak istiyorum da.

--Tabi evladım, dur yazayım sana.

Babam yazarken bilgileri, bende bir yandan düşünüyordum acaba olabilir mi diye? Olsa mutluluktan deliririm herhalde 😂😂. Babam kağıdı uzatır uzatmaz alıp, odadan fırlayarak çıktım. Arkamdan eşek sıpası dediğini duyar gibiyim ama umrumda mı? Tabiki şimdilik hayır...

Şimdi ilk hedef odama gidip güzel bir uyku çekip, dinlenmek. Sonrasında gelsin araştırmalar, gelsin güzel haberler..
Yatağıma kıyafetlerimle zıplayıp, evet zıpladım, uykuya teslim ettim kendimi.

Ahh ne kadar güzel olmuş bu kız ya, çileden çıkaracak beni. Bu kadar güzel olmak zorunda değil. Neyse ki Allah'tan sadece benim yanımda ve düğün alışverişi için beraberiz. Gelinlik bir insana bu kadar yakışır herhalde. Benim smokinimi de aldık mı geriye sadece düğün mekanına göz atmak kalıyor.

--Boran mekanın renkleri içinde mor da olsun mu?

--Olsun bitanem, yeter ki sen iste.

Bi gülüşü var, kelebek görse ömrü uzar. Bir gülüşü var sanırsın cennetten bir armağan. Bir gülüşü var, bir bebek masumluğunun yanında bir asalet simgesi gibi...
Şimdi de düğün günü ve kuaförden alacam onu. Prenseslerden bile güzel olmuştu benim rapunzelim... Ahh ne kadar da güzel sarılıyor öyle canını yediğim ya..

Gözlerimi birden açınca nerde olduğumu kavrayamadım bir an. En son düğünde aşkıma sarılıyordum ben, ne zaman buraya geldim ya?
Ah sarıldığımı zanettmişim, meğersem ki yastığa yapışmışım koala gibi 😄😄. Evleniyorum zannederken rüyadaymışım bide.

Bir an önce şu araştırmayı yapsam iyi olur. Hemen laptopumu yanıma aldım ve giriştim ilk bilgi verici internet sayfasına. Hm anladık şimdi, hiç resmi yok adamın. O zaman bir de şu bizim şirket yardımcısından, yardım isteyelim bakalım. Bir işe yarasın. Telefon eder etmez bir mail geldi bana. Açıp bakınca ' işte aradığım bu' dedim kendi kendime. Bu iş tamamdır, Allah ım sen nelere kadirsin. Bu nasıl güzel, bu nasıl mükemmel bir kaderdir ya. Bırakır mıyım seni ellere hiç? işte şimdi bitirecem bu işi. Az bekleyin, biraz süründürmenin kimseye bir zararı olmaz bence...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başka Dilde  AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin