Cities: Skylines #2

80 8 3
                                    


Bă boilor...n-aveți voie să parcați aici. Nu concep aşa ceva. Oamenii se-ngrămădesc de hazu' vostru. Cum îl cheamă mă? Cine-i ăsta? Charles...a, vrei să-ți arăt o chestie, şmecherule? Afară! * îi dără casa* Ieşi afară! Mai parchează-ți tu maşina acolo unde mă deranjează pe mine.

Vă trebuie cimitir vouă, voi sunteți şmecheri[...] Oamenii nu se supără dacă le pui cimitir lânga casă. *pune cimitirul* Uite, vezi? Îs chiar foarte fericiți. Yey, un cimitir, fix lângă casă. O să sară morții din morminte. Da' asta nu e problematic.

*încercând să rezolve problema cu energia* *o rezolvă* * nu funcționează* Bă, voi sunteți cretini, mă. Cum, nu ştiți să aprindeți becul şi dați vina pe mine?

Şi asta ar trebui să vă rezolve *rezolvă problema* Yes, boss. Bine, bă. Cine e tăticu' lor? Cine e primarul care zboară? Hovering above the waters. Ştii, ca Dumnezeu. Eu sunt primarul acela.

Ai parcare aici şi te duci să parchezi mai sus, în fața altui restaurant, care şi ăla are o parcare. Bine, e de invalizi, dar tu nu eşti invalid, puteai să...care a parcat acolo pe invalizi? Bă bulangiule, tu eşti invalid?

Acolo n-are apă, man. Tu nu poți să împrumuți de la vecini? Ți-am mai zis să te duci la vecini să împrumuți, da' tu nu, că nu că nu, că mi-e ruşine. Du-te frate...şi vecinii este oameni.

Momente amuzante cu IHATEPINK [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum