Deci am văzut pentru prima oară clipurile şi vreau să zic ceva. Sunt şocată de stupiditate. Cine naiba a făcut jocul ăsta? Trebuie să vedeți cele 3 video-uri altfel nu e prea amuzant. Am scris numai fazele de la primele două, iar la media îl găsiți pe primul.
*zice cineva "Press X to not die"* *vine în casă una cu păr verde şi îl atacă pe Pink" Holy shit...am apăsat, am apăsat...*aia îl omoară pe acel cineva* WTF...handicapata dracu' cu păr verde...nu...ce voce robotică am...vai uite-un pisoi. P.s părerea mea: îmi place cum Pink îl vede pe unul murind şi după o secundă se gândeşte la altceva.
*prietena lui Penk din joc se duce să facă un duş şi el alege opțiunea " Sweet, a shower scene" * Hehehe...oo iai *apasă pe E ca să o pândească la duş* Uuuu * prietena îl vede şi-l loveşte cu ceva* Oooo ooo ooo...de ce ai o katană??? *curge sânge* the ketchup...all that ketchup.
*vede pe cineva mort în casă* oo God nu trebuia să văd asta...plus că are ceva pe piele care sincer îhh. Nu o călca pe fund *râde*
*i se spune că numai un gamer poate supraviețui* So...baba aceea era gameriță? *prietena lui zice că a jucat un joc şi aşa a reuşit să supraviețuiască* Angry Birds? Dacă joci Angry Birds nu te faci gamer.
*pink întreaba o femeie dacă îi place ciocolata* O shit..are o ciocolată la ea *dezgustat* Cine mănâncă ciocolata în felul asta? Omg...şi tipa aia doar se uită...you see this shit? * o imiă* nu mai râde...bă da nu mai mânca..omg a manca-o aproape pe toată.
CITEȘTI
Momente amuzante cu IHATEPINK [ PAUZA ]
RandomCred că oricine care îl ştie pe Penk ştie şi ce glume face, unele fiind cam dirty. Aici găsiți câteva glume spuse de el.