Random #3

71 12 2
                                    

Pişa-m-aş pe testele lu' domn profesor, frate. Umflatu' pământului. Al dracu de pungă de untură înnotătoare...Doamne, e la mate.

De unde să ştiu cu cine s-a măritat Charles Swann? Nici măcar nu e o persoană reală.

Ce faceți? Îl ajutați pe ăsta? Domn profesor, da ce-i asta? E discriminare! M-ați văzut pe mine negru şi nu vreți să mă ajutați? Numa' pe ăştia mai albi?

*Pink copie şi îl prinde profu* Mi-a cerut un creion...şi îl aveam numa' pe ăsta şi m-am întors să-i explic.

Domn profesor...apropo..de ce e o meduză zburătoare la mine în clasă? Ştiti că mie mi-e frică de meduze[...]am fobie de meduze ce e asta? Vă spun...e atroce. O conspirație totală împotriva mea: să-mi dea test şi să-mi pună o meduză în clasă.

*proful îl vede pe pink copiind* ce veniți aicia, ce vă grăbiți? Vreți să faceți sport să slăbiți?[...] Ia dă-ți botu' mai în spate că eşti scârbos şi-mi eşti antipatic. Uite la el umflatu...vine să-mi facă... ce faceți acolo? Ce faceți la tablă?*pune un "x" într-un pătrat ca semn de abatere* Ce-s alea? Diagonale duse...le-ați tras înafară şi alea nici nu-s conectate cu...domn profesor ce sunteți asa tâmp? Uite şi tu cine mă-nvață pe mine. Da ştie să dea teste, asta e şmecher...[...] Vai, ați mai făcut două diagonale strâmbe. Jur mă apucă durerea de ficat.

Momente amuzante cu IHATEPINK [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum