Yandere #4

196 25 4
                                    

Acest capitol e mai lung şi recomand să vă uitați la video pentru experiența completă :)

Bună ziua fetelor..să facem concurs de cine le are mai mari. Eee le ai mai mică eşti târfă. Le ai mai mică eşti urâtă. Le ai mai mică eşti proastă. Le ai mai mică am zis? Mai mici. Iar voi două s-ar putea să fiți finalistele...acum nu ştiu cum ne duelăm ca să aflăm cine le are mai mari. Poate ceva de genu ăsta * se bate cu Kokona cu sânii *. Dă-te bătută fă n-auzi? N-ai cum să te pui cu ale mele. Hai şi tu...bâng bâng...e clar cine a câştigat..eu.

Băieți vă plac țâțele mele? Vă fac o piruetă aşa...uite. Ca un titirez. Iți plac mă? Când te împing cu țâțele în piept. Nu? Firar al dracu' de gay.

*intră în cabinetul asistentei şi se uită la sâni* Dacă ne mutăm în Japan toți o să vedem femei din astea în jurul nostru? E timpul să migrăm oameni buni.

Astăzi în loc de profesoara asta vă predau eu...ok? Şi o să vă predau ora despre țâțe. Hai să începem prin a ne uita la acest *şi se uita la Yandere*...n-are buric. Holy fucking shit a fost crescută într-un laborator ...hâââ...yandere are un secret. Nimeni din şcoala nu ştie dar ea defapt nu are *pauză* părinți. De asta nu e nimeni la ea acasa * zice penk țipând* E crescută într-un laborator! *iar pauză*. Ok bun bine v-am găsit la ora despre țâțe. Ce ştii tu despre țâțe? *ridică pe cnv în picioare şi zice cu o voce pițigăiată* Păi vedeți doamna n-am învățat mă scuzați *gata vocea*. Tu vrei să pui gura pe țâțele mele şi nu ştii? N-ai învățat teoria cu sfârcurile şi astea. Repetent scrie pe tine du-te drecu. [...] Ridică-te fă în picioare. Bă nu le ai foarte mari ia să vedem ce zici. *cu voce pițigăiată* Păi mă scuzați mi-am uitat bra-ul acasă. *gata vocea* Fă tu vii la şcoală fără bra vrei să-ți atârne țâțele când eşti la 80 de ani să calci pe ele? [...] Ooo..dar nu fi tristă..sunt sigur că într-o zi vei avea țâțe la fel de mari ca mine *îi face o poză* Are crush pe Senpai nenorocita...acum sunt două...e clar...e clar cine o să urmeze pe lista mea.

Momente amuzante cu IHATEPINK [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum