-Cine sunteți voi?
Skyler(Sky)
-Cine sunteți voi? întreb eu cu o privire inexpresivă .
-Cum adică, cine suntem?! Suntem noi, Sky, prietenii tai! spune Mark un pic cam prea nervos, iar in ochii Bellei poți vedea ușor cum inima ei se frânge
-Voi nu sunteți prietenii mei! Prietenii mei nu mi-ar ascunde atâtea, prietenii mei nu m-ar fi mințit tot timpul asta, prietenii mei mi-ar fi spus, prietenii mei m-ar fi ajutat sa trec peste perioada asta dar voi v-ati prefăcut ca nu stiati nimic, iar eu plângeam si imi doream sa va înțeleg, dar acum nu imi mai pasa! Puteți sa va continuați viața de înger si drac si ce dracu o-ți mai fi voi si sa ma lăsați pe mine in pace! in ochii mei puteai vedea ura si tristetea, iar ei erau doar șocați de cuvintele pe care le-am spus, singurul cu care mai vorbisem pana acum fusese Xander, ei niciodată nu-mi auziseră vocea. Bella era îngrozită si plângea, Criss afișase mina sa inexpresivă, dar o lacrima i se prelingea pe obraz, Xander făcu un pas spre mine dar cand voia sa se apropie, Mark il oprise si ii șoptise ceva: "avem un plan, stai cuminte si nu o speria"; Danielle era amuzat de situație si doar tânjea superior la Tristețea celor din jurul lui, iar fata aceea Cassi doar cascase ochii la mine zici ca eram felu' 14. Cu o privire mai atenta observ ca toți se uitau cu spaima si uimire la mine, ce dracu au si ăștia, văzura Extratereștrii?!
Ma întorc sa văd dacă e ceva in spatele meu dar ma lovesc de un trup bine lucrat care tresaltă in continuu ca niște spasme, râdea.
-Doamne, sa va fi văzut fețele! Epic!
-Tyron, esti un cacat cu ochi! M-ai speriat de tremurau si chiloți pe mine, dacă mai faci asta te spun lu' măta de nu mai iesi din casa! spuse Cassi furioasa.
Tyron era un băiat înalt, ce dracu mănâncă oamenii ăștia?! Toți sunt înalți cel puțin cu un cap mai mari ca mine..!; blond, ochii verzi, pătrunzători si imi arunca priviri fugare in timp ce încă se certa cu Cassi.
-Buna. spune el șarmant
-B..bu...buna. spun eu balbaindu-ma ca de-obicei.
-Tu trebuie sa fii motivul pentru care eu si Cassi suntem aici..?
-Ah..amnh.."Nu te mai bâlbâi copila..nu te face de ras, nu te face de ras, nu te face de ras.."
-Sa înțeleg ca nu...? spune el amuzat de înroșirea automata a obrajilor mei cauzată de distanța mult prea mică dintre noi doi.
-Ea e...ahmm?! spuse Cassi așteptând ca cineva sa ii spună numele meu.
-Skyler! spuse Xander hotărât din spatele meu.
Am tresărit la auzul numelui meu rostit de băiatul de care imi place încă de cand eram la grădinița dar sa ma înghită unicornului dacă-si dă seama.
-Xander..m-ai apuc sa spun cand simt ca pământul imi fuge de sub picioare si cad, dar o pereche de brațe tari si calde ma cuprind intr-o îmbrățișare si adorm. Negru, negru peste tot.
Ma trezesc pe un pat cu așternuturi negre si imi deschid încet ochii, încercând sa limpezesc imaginea. E o camera neagră in totalitate, mai puțin covorul alb de pe jos si zecile de poze de pe pereți, ma ridic impleticindu-ma din pat si ca sa vezi alunec cu tot cu acel covor alb si pufos si ma dau cu capul de ceva tare, probabil dulapul, yeey, chiar voiam un cucui mare si frumos ca si așa eram cam palida(Sarcasm). Dau sa ma ridic, dar doua mâini imi înfășoară talia si ma ridica de la sol, tinandu-ma in stil mireasa, nici nu mi-am dat seama ca închisesem ochii din cauza socului, dar cand am deschis ochii, un Xander amuzat ma privea duios, punându-ma încep pe patul moale si preeeea cald, ocupând locul de landă mine.
-Te-ai trezit, frumoasa adormita? spuse el, iar eu de abia acum observ ca ma holbam la parul lui negru si ciufulit, si la ochii lui albaștrii pătrunzători, la buzele sale pline numai bune de sărutat si o doamne rade de mine , iar eu ma înroșesc mai ceva ca oule de paste.
-Hei, nu mai rade de mine! spune-i acoperindu-mi fata cu o palma si dându-i in joaca un pumn in piept. Au!! spun eu pupând mâna ranita care cred ca mai nou e rupta,
-Cine te-a pus sa ma lovești acolo? spune el ștergându-și lacrima imaginara de pe obraz după ce a terminat criza de ras.
-Fraiere! Esti un fraier! Si daca nu m-am facut înțeleasă,..
-Stai, nu-mi spune, sunt un fraier! spune el luându-ma prin surprindere intr-o îmbrățișare. M-ai speriat, pișcoțel..spune el privindu-ma drept in ochi.
-Si tu m-ai mințit, ma îndepărteze de el si ies din îmbrățișare si simt cum ochii mi se umezesc in timp ce imi amintesc ca m-a mințit, pe mine, cea mai buna prietena a lui..
-Nu am putut sa îți spun...exista reguli! Am vrut de atâtea ori sa vin sa te iau in brațe sa îți spun ca va fi bine, si ca fetele de la orfelinat nu se vor mai lua de tine, dar nu puteam, pur si simplu nu puteam...spune el, ochii umezindu-se, era nervos si pierdut si trist iar eu simțeau asta, era dezamăgit de el însuși, chiar ii părea rau. Dar ca răzbunare...
-Nu-mi pasa! spun eu inexpresivă, căci Razbunarea va fi dulce, va amintiți, sticla de apa.,Dar..poate te iert dar cu o condiție..
-Te rog, orice, doar spune-mi si o sa o fac!!.
-In primul rând, imi vei povesti despre tot ce trebuie sa știu, in al doilea rând imi vei face patul in fiecare dimineața si ma vei aștepta la micul dejun cu clătite cu Nutella si oua si bacon si si...aah, ma rog, te-ai prins tu si in al treilea rând, toți cu care eram noi sunt aici, nu?
-Mmm..da?!De ce?spune el cu o unda de neicredere.
Eu ii ofer doar o privire de îngeraș, urmată de un zâmbet drăcesc si ii spun:
-Dezbraca-te! spun eu pe un ton nu foarte copilăresc si zâmbesc seducător.
-Ahmm..Sky nu cred ca ar fi ok sa... Dar ii pun un deget peste buze in semn sa tacă si imi lipesc buzele de lobul urechii, șoptindu-i seducător la ureche:
-Dezbracă-te încet, acum!
El numai așteaptă nimic si își da lent tricoul jos, si eu pe al meu, își da si blugii jos si rămâne doar in boxeri:
-Așteaptă aici! ii spun si imi iau tricoul si merg spre o usa ce ar trebui sa fie baia si nimeresc bine. Imi dau sutienul jos si imi trag pe mine tricoul, fac rost de niște machiaje găsite in spatele oglinzii si ies, pe pat ma aștepta calul, pentru ca printul s-a pierdut in drum spre camera si ii fac semn sa vina mai aproape, ii apuc tricoul din mâna si il înving pe spate pana cand mâinile lui ating barele patului, ma urc calare pe el si înainte sa spună ceva ii leg mâinile de pat cu tricoul, el geme înfundat si eu scot machiajelor din buzunarul de la spate al blugilor si încep sa-l marchez, ii pun sutienul meu si încep sa-i fac suvite cu niște vopsea găsită prin baie, după ce termin el deja avea privirea de "o omor pe asta" așa ca m-am ridicat, am facut o poza cu telefonul lui ce era asezat pe comoda de lângă pat si mi-o trimit. Dar cand am apăsat pe butonul trimite, cineva imi apuca telefonul si il ia, era un Xander furios.Ooh!La media este Cassidy.