Part title

4 0 0
                                    

Al dracu el demon, cine se crede, Printul Iadului?! Oh..mda, n-am gândit-o bine pe asta.
-Deci, cine e primul? Întreabă Lucifer rânjind și mă abțin sa nu-i dau câteva perechi de pălmi.
-Eu. Spun sigur pe mine, chiar eram, o făceam pentru pitica mea și abia așteptăm s-o strâng in brațe și sa o cert ca a fugit de mine. 
-Hai astăzi, mai am și alte vieți de ruinat.. spune el plictisit, ce fățău de copil constipat avea, saracu'.
Mă gândesc la o amintire neînsemnată, o amintire cu Skylar care nu e importantă, ei bine toate sunt importante, ce dracu fac acum, am făcut un târg, favoare pe favoare, și acum nu am ce amintire sa-i dau, i-o voi da pe cea in care am învățat-o sa skieze, e una dintre amintirile in care era cât de îmbrăcată posibil, doar nu i-o dădeam pe aia de la piscina, ca sa aibă după ce sa saliveze...Știu, știu poate sunt puțin mai mult gelos, dar e A MEA!!
Sky(Skylar)
Mă învârt in cerc de cam o jumătate de ora și tot nu găsesc un loc unde sa stau cu chirie, se pare ca o sa merg la un hotel. Hotel Imperium.. suna bine și arată fain. Pai atunci, intru in Recepția hotelului și merg la un tânăr destul de drăguț, nu mai mult de 25 de ani, blond și cu niște ochi verzi-albaștrii, era înalt și bine făcut și purta un tricou negru.
In drum spre receptie, o menajera sau ceva serviciu clienți mă oprește:
-Domnișoara, acesta nu e motel sau un hotel obișnuit pentru sărăntoci. Spuse ea arogant și mă abțin sa nu ii zic vreo doua.
-Dar nu sunt sarantoaca și nici nu va permit sa îmi vorbiți așa. Spun eu mânioasă și poate puțin cam tare.
-Nu acceptam scandaluri in acest hotel și nicidecum curve, așa ca va rog sa părăsiți incinta hotelului. Spune ea furioasa și pune mâna in parul meu. Oh, n-ai făcut asta!
In următorul moment mâna ei ajunge la spate și sunt la 3 secunde distanță de au rupe mâna, atunci ea face o întoarcere și mă apuca strâns de încheietura, a pai furai tu sa fi, joci murdar!? O iau de-o mâna și de-un picior și o arunc pe ușa afara, na fa papă curu' acu'!
-Domnișoara! Spune o voce tare și răspicată, răgușită și sexi..
-Eu? Spun eu calm și când mă întorc dau de doi ochii verzi-albaștrii ce mă priveau amuzați.
-Da, dumneavoastră, ați dori sa mă urmați in biroul proprietarului, asta dacă nu cumva mai doriți sa aruncați afara vreo secretara. Spune el și pot vedea in ochi lui un licăr de amuzament și pot sa jur că-și musca buza aia apetisanta doar ca sa nu izbucnească in ras.
-Am de ales? Întreb eu plictisita
-Nup! Spune el amuzat.
-Bine atunci, dar vezi ca dacă te mai abții mult te spargi, te-ai înroșit mai rău decât covorul de pe jos și ai grija ca ochii mei sunt mai sus. Spun eu înțepați și rânjetele lui se lărgește, cum dracu poți sa razi atât, deja m-am plictisit. Deci, mergem?
-Sigur, haide, urmeaza-mă!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Secret Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum