Chapter 7

4 0 0
                                    

Annabelle(Bella)
-Deci sa inteleg ca v-ati hotarat. Vocea aia agonizant de cereasca, melodioasa, te poarta pe culmi nemarginite. Doamne ce as vrea s-o aud in fiecare dimineata. O doamne, copil compot ce unicornii mei spun aici..ceea ce simti, tembelo.Care esti bre, sa stii ca stiu sa te omor in 469 de moduri diferite, ratato; ho, fa cap de acadea, sunt io, Constiinta ta.
-Cine dracu' mai e si Constiinta. Spun eu cu voce tare.
-Tembelo, ai auzit de ratiune sau de subconstient? Intreaba Lucifer aproape dandu-i lacrimile de la atata ras. Constiinta e vocea din capul tau care iti spune cand faci ceva gresit, un fel de omulet careiti spune daca faci bine sau rau.
-Haolo, deci a intrat un omulet la mine in cap, pai si are loc acolo!? Intreb eu speriata, nu vreau sa omor nici un omulet micut care gandeste pentru mine.
-Cred ca la cata minte ai, au loc si 1001 omuleti acolo, tu macar gandesti inainte sa vorbesti, mai fato. Spune Mark exasperat de nu stiu ce dracu, ce-l mai fute si pe asta grija de ce spun eu, iauzi la el tupeu sa imi spuna mie ca am capu' mare.
-Bai, bombonel, pentru cunostinta, eu ca o adevarata domnisoara ce sunt...
-Ce nu mai esti...ma intrerupe Mark nepoliticos.
-Bai, Axinte ma verificasi tu?! A scuze atunci cand am facut-o nici nu mi-am dat seama ca asta faceam ca la cat de mica era nici macar nu simtit-o.
-Defapt erai tu cam prea larguta ca sa mai simti ceva.spuse el cu un ranjet de invingator.
-E pai firai tu..nici nu termin bine de zis ca pumnul meu ii saruta obrajorul care in curand va fii negru, asa iti trebuie daca ma faci pe mine curva.
-Deci cuiva i-au venit tiglele si se gandea sa le si puna pe casa, ce se intampla cu tine, zica ca plecasesi de pe insula unicornilor roz si zburasesi  in mijlocul razboiului acadelelor si in plus mi-ai spus "bombonel".
-Ce!? Ce dracu s-a intamplat, de ce dracu am spus asta!?
-Adica tu nici macar nu stii ce ai facut? Intreaba el cu o furie ce poate fii usor observabila in maxilarul incordat, ah ce n-as da sa imi trec mainile si buzele peste el, stai ce!?
-Ceva e in neregula cu mine! Nici nu termin de spus ca in secunda 2 cad la pamant ca balega, dar inainte ca fățău meu sa pupe podeaua doua brate ma prind strans pe dupa talie, inima incepe se alerge pe banda rulanta si daca as fii constienta probabil as arata ca o rosie coapta. Lucifer e cel care m-a prins.
-Printesa mea de ce dracu nu respiri, de ce nu te misti, fastaceste-te, razi, fa glume, dar respira dracului ca sa stiu ca nu ma parasesti. Spune el nervos, ho dracu ca nu muri, am lesinat de spaima, cand i-am vazut mutra de contipat a lui Mark.
Stau si imi privesc corpul inert ce sta in bratele demonului pe care il iubesc, iar lacrimi arzatoare imi inunda ochii si obrajii, cum dracu pot eu sa ma privesc, de ce toata lumea e asa trista. Dar sunt trezita la realitate de alarma ce suna pe noptiera din camera mea.
O doamne, nu-i a buna, daca asta a fost o viziune inseamna ca am belit-o.
Ma trezesc pana la urma din patutul meu cald, si dau sa imi rup gatul pe scari, cine dracu mi-a ciordit papucei mei flocosi, fii blestemat parchet laminat de proasta calitate. Intru in bucatarie, ma arunc pe unul dintre scaune si astept sa mi se puna masa ca la printese. Pe dracu. Iar sunt singura acasa, iar nu mananc ca mi-e lene, asa ca pun capu' pe masa si adorm , dar ca in fiecare dimineata, soneria de la intrare, picioarele in usa si strigatele de lupta ale lui Skylar se aud de la parter. Of firasi a dracu de nenorocita, iar am incuiat usa, iar Skylar nu poate sa urce sa ma trezeasca ca sa nu chiulesc(sarcasm). Ma ridic in doua din cele patru membre si merg agale sa deschid usa. Cand Skylar da ochii cu fata mea de n-am chef de tine la ora asta, ofteaza:
-De ce nu te-ai imbracat? Aby jur ca pana la urma o sa mor de plictiseala, asteptandu-te pe fotoliul ala.
-Eh acu' si cu tine, hai ca nu e chiar asa de rau, mai adormi si tu juma' de ora.
-Daca in 10 minute nu esti gata, vin peste tine si te scot din casa cum oi fi, sa nu crezi ca n-o fac. dar n-o va face, in fiecare dimineata e la fel, ma ameninta dar niciodata nu o face, deaia o iubesc, deaia trebuie sa o protejez indiferent de pret.
Dupa ce povestea se intampla relatata in aceste capitole, iar Aby se trezeste pana la urma din "coma"(aflati pe parcurs)
Alexander(Xander)
-Spune-ne unde e Skylar, Lucifer! Deja jocurile tale sadice ma plictisesc, asa ca haide odata i-a amintirile si da-ne informatiile si pleaca dracului de aici! Vreti sa i aducem inapoi pe Sky, trebuie sa oferiti o amintire in schimb, sunteti deacord?! deja stiu ca vor fii deacord, dar numai pot sta nici macar o secunda fara micuta mea.
-Sa incepem atunci, daca n-are nimeni nimic de obiectat. Spune Lucifer calm si cu un ranjet de invingator, al dracu' tu cu ranjetu' tau de vita violata, ce l-as mai sterge cu cateva palme. Te aud cap de sonar, mi-ai transmis gandurile, si deja m-am dus dracu', pentru cultura ta generala.
-Iesi odata din capul meu, daca aveam o imagine cu Skylar pe jumatate imbracata. Spun eu contrariat si stanjenit de cuvintele ce le-am scos pe gura.
-Atunci as fi avut o imagine frumoasa in minte. Spune el lingandu-si incet buzele, de parca s-ar gandi la imaginea asta.
-Sa fiu al naibii, daca nu te transez ca pe porcu' de Craciun, nenorocitule...

Secret Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum