Stories

4 0 0
                                    

Poveste Annabelle
Aveam doar 5 ani cand părinții mei au fost uciși intr-un raid al demonilor, de atunci am fost singura, antrenându-se-ma sa devin cel mai bun războinic ceresc. Lacrimile, zâmbetele, vânătăile m-au facut sa merg mai departe. Familia mea se baza pe mine si nu o sa o dezamăgesc, după ce părinții mei au murit, eu trebuia sa am grija de Skyler, ea era misiunea lor, dar la vârsta de 7 ani mi-a fost încredințata mie, iar eu am de gând sa-mi termin misiunea.

Poveste Mark
Eram un băiețel, nimic mai mult decât o chestie mică si adorabila de 7 ani, părinții mei erau mai mereu Ocupați cu câte un client sau erau la Spitalul Vrajilor sau la Academia Sufletelor, iar eu eram mai mereu singur. Ei nu ma băgau in seama, era de parca nu existam, nu puteam face magie deci eram un simplu nimeni. Aveam teleportare si viziunile si chiar si Privirea, dar nu era de ajuns, așa ca am fugit, m-am refugiat in lumea oamenilor, unde am intalnit-o pe Skyler . 

Poveste Christian
Eram doar un copil normal, pana intr-o seara cand veneam de la teatru cu tata si am fost atacați de un lup mare si alb, si acum imi amintesc momentul:"Era o seara liniștita, a fost o piesa de teatru uimitoare. Abia aștept sa ajungem acasa ca sa ii povestesc mamei. Ce e ăla? -Aaah!!-Christian, fugi! Dar eu nu fugisem si din cauza mea, tata murise. Înainte sa pleca Lupul alb mi-a zgâriat încheietura si a plecat. Era luna plină iar eu muream de durere. După ce întreaga noapte nu știu ce am facut m-am întors acasa iar mama nu mai era, ci doar un bilet cum ca era vina mea ca tata murise, iar mama era in sufragerie spânzurată. " Nu o sa mi-o iert niciodată. Dar după câteva luni pline am început sa ma controlez si am fost dat spre adopție, la grădinița m-am împrietenit cu Skyler, singura persoana care vorbea cu mine si care a incercat sa imi fie prietena.

Poveste Danielle
Mereu fratele din umbra, mereu mai slab, mai fricos, mai mic, fratele copie, dar asta se va schimba. M-am antrenat mai mult, am luptat mai mult, mi-am ascuns sentimentele, am devenit rece si crud, nimic nu mai conta pentru mine decât sa fiu mai bun si nu doar fratele din umbra. Dar, de cand Skyler a apărut in viața fratelui meu, el a devenit mai puternic, mai rapid, mai înțelept si de cand am cunoscut-o pe micuța aia mi-am de seama ca ea vede ce e in interiorul meu, iar asta ma sleia de puteri, ma citea ca pe o carte, a încercat de atâtea ori sa ma ajute dar eu doar o răneam, înainte si Alexander era ca mine dar ceva in el s-a schimbat. Si cred ca si eu..

Poveste Cassidy
Eu si fratele meu am fost de nedespărțit încă de cand Consiliul ne-a luat de lângă părinți. Vânătorii sunt luați din casa părintească si antrenați sa ucidă orice, oricum, oricând si oriunde fără sa se gândească la consecințe. Fără mila, fără conștiința, doar îndeplinești ordinele si pleci. Fiecare dintre noi trebuie sa își dovedească loialitatea onorându-si părinții, in cazul nostru, fiecare câte unul, pentru a putea supraviețui trebuie sa fii in stare sa ucizi fără mila si exact asta am si facut. Dar de cand am primit misiunea de a o duce pe Skylar la Lucifer simt cum sentimentele se trezesc la viața, si așa nu poate fi de bine, deja simt ca fratele meu se atașează de ea, iar eu cred ca ma atașez de grupul asta de netoti. De cand am primit misiunea Skylar simt ca viata mea e intr-o continua schimbare.

Poveste Tyron
Eu si sora mea am fost obligați sa ne omoram părinții, pentru așa am jurat sa ma răzbun si am sa o fac, m-am antrenat, m-am zbătut, am facut pe dracu in patru ca sa fiu cel mai bun vânător si exact asta s-a întâmplat, fără resentimente, fără mila, ucizi si gata. Dar cred ca simt dinnou iubirea, Skylar e atat de firava si frumoasa, atat de mică si plăpândă, atat de neajutorată, simt ca trebuie sa o protejez, sa o fac sa se simtă bine. Nu cred ca voi termina misiunea. De cand am văzut-o prima data pe Skylar am inceput sa simt dinnou.

Poveste Alexander
Încă de mic a trebuit sa fiu fratele geamăn mai bun, cu toate ca simțeam ca fratele meu devenea pe zi ce trece mai rece, mai distant, trebuia sa ma antrenez, sa devin cel mai bun, cu toate ca in unele zile stăteam si depănăm amintiri, câteodată ne îmbrăcăm la fel doar ca sa facem farse si chestii, dar de cand am cunoscut-o pe Skylar, am simțit ca răul din mine nu mai persista, m-am îndrăgostit de ea, încă de cand am văzut-o prima oară, imi place sa o fac sa rada, sa o văd zâmbind, roșind, sa o văd furioasa. Încă de cand o cunosc, Skylar mi-a schimbat viața in bine si m-a facut sa uit ca sunt un demon. Cred ca ea ma poate transforma in înger dinnou.

Poveste Skylar
Încă de cand ma știu am fost singura, familia mea m-a abandonat, stau intr-un orfelinat de cand eram mică si nu ma deranjează bătăile, certurile, insultele celorlalți copii, pur si simplu nu imi pasa, lacrimile nu au curs niciodată pe obrajii mei, niciodată nu am avut parte de vreun zâmbet adevărat sau de vreo emoție care sa ma sensibilizeze intr-un fel; pana cand nu i-am cunoscut pe ei, prietenii mei care mi-au schimbat viața. Alexander, Annabelle, Markus, Christian, chiar si Danielle, si acum si Cassidy si Tyron , au reușit sa ma facă sa înțeleg emoțiile, sa le trăiesc la maxim, sa-mi forțez limitele, sa....trăiesc. De cand i-am cunoscut am știut ca viața mea avea sa se schimbe in mai bine.
 


Alexander, Annabelle, Markus, Christian, Danielle, Cassidy, Tyron
Viata mea a inceput sa se schimbe in bine de cand am cunoscut-o pe Skylar.

La media este Skylar.

Secret Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum