Chapter 2

4 1 0
                                    

Annabelle(Bella)
Stau deja de 10 minute la cantina si nici unul din cri cinci nu a venit, ce naiba, am uitat eu ca azi chiulim sau care-i șpilul. Ma ridic de la masa si cand sa merg si eu sa imi iau un suc cineva ma împinge alergând, dar cam ma întorc sa cad care a îndrăznit nu e nimeni. Ciudat..imi folosesc Privirea si incerc sa-mi dau seama ce dracu s-a întâmplat, dar, nimic ..puff s-a evaporat. Trebuie sa-l găsesc pe Xander, sa-i spun sa aibe grija de Skyler pentru ca ceva aici nu miroase  a bine si nu e frumusetea aia de Mark.
Christian(Criss)
O văd pe Bella stand pe jos, folosindu-si Privirea, ceva nu-i de bine. Merg in pas alert spre ea si o trag după mine afara din cantina.
-Ce e in neregula cu tine, omule!?Puteam sa te fac taitei!!
-Unu la mâna, nu sunt om! Doi la mâna te-am oprit pentru ca erai in mijlocul cantinei si dacă te vedea cineva prafu se alegea de acoperirea noastră! Si trei la mâna de ce dracu ai facut asta!?
-Pentru ca simt ceva ciudat, o putere prea mare, ceva a dat peste mine si judecând după nivelul de putere nu era ființa umană!
-Atunci hai sa-i chemam si pe ceilalți!
-Nu e nevoie.. spune Xander telepatic
-Ce se întâmpla? Întreaba Bella. Tu știi ceva..Xander!! Ce ai facut acum?!
-Nimic! Nu e de fiecare data vina mea!
-Nuu! E vina unicornului meu roz, Potato băiat rau, nu mai Primești bezele la desert(Sarcasm)
-Termina,Bella! Cred ca Skyler avansează in grad pentru ca puterea din ea deja a luat foc, gaseste-o si explica-i dar înainte uite-te la ea cu Privirea si o sa vezi ce îndruga eu aici de juma' de ora!..
-N-are cum sa fie așa rau, e doar un mic pui sfrijit, cât rau poate...
Dar nu au mai terminat cearta căci de la etaj coboară rapid flăcările albastre, flăcările iadului. Futu-i..! In următorul moment toți erau afara mulțumită lui Mark, teleportarea chiar ajuta, se gândi Criss. Acoperișul exploda iar din el iesi Sky, era acoperită de flăcări si avea un zâmbet drăcesc pe fata..
-Demon?! Ziseră toți. Ce dracu? Parca era înger !!?
Dar nici nu terminara de discutat problema, ca totul revenise la normal, doar ei stăteau in curte si priveau o Skyler care era in cădere liberă.. O,nu!! Nu o sa supraviețuiască, e prea slăbită!
Criss fugi! spuse Mark; dar Criss nu reacționa, era împietrit, era atât de aproape de impactul cu solul dar ceva sa cineva o prinse exact la timp. Acel cineva era..Daniele!?
Xander
-Ce pu..
-Ai grija la limbaj! spuse Daniele
-Pucuri de hochei se întâmpla aici?!
-Știam ca va fi de partea mea, dar v-am lăsat-o vouă in grija, imi era cam lene sa am grija de o prințesa răsfățata. spuse el indiferent, de parca știa ce o sa se întâmple; nenorocita abilitate de medium
-Deci ea e..?dar nu apuc sa întreb căci mi-o taie scurt
-Da cap de trefla, e demon nu îngeraș drăgălaș ca voi, ea e ca mine doar ca nu știe încă dar va știi; așa ca paaa!
Dar nu apuca sa plece căci un val de caldura ne trânti pe toți la pământ , iar pe Daniele il făcu sa se depărteze câțiva metri de locul unde acum Skyler stătea jos învăluite de o aura necunoscuta noua.
-Cum e posibil? întreba Mark
-Nu știu, dar ceva se întâmpla si nu e de bine.. spuse Criss
-Si atunci ce facem cu ea? întreba Bella
-Cred ca am eu răspunsurile! striga o voce dura dar totuși fina,deținătoarea vocii era o blonda platinată, ușor machiata îmbrăcată in echipamentul Vânătorilor.
-Dar tu cine mai esti, Vanatoareo?
-Cassidy Monrow, Cassi mai scurt; sunt aici sa va scap de micuța grija..
-O grija esti tu, taratura ce esti! spuse Bella
-Ai grija la limbaj, îngerașule, sau s-ar putea sa-ți smulg penele una câte una!
Bella era gata-gata sa sara pe Cassi, cand o voce firava si rupta de realitate începu sa cânte,distrugându-le-ne atenția:
-Îngerul o va răni, varcolacul o va trăda, vampirul o va înjunghia, vânătorul o va salva, vrăjitorul o va ajuta, demonul o va urma si proteja!
Skyler cânta cu ochii larg deschiși, plângând, având o privire inexpresivă , doar privind in gol, ca o carapace goală pe interior, apoi se ridica încă fredonând melodia aceia agonizanta si mergând agale spre locul unde toți rămăseseră muți, reflectând la versurile cântecului.
-Cine sunteți voi?

La media este Xander.

Secret Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum