Ajan olma yolunda

652 27 0
                                    

Her zamanki gibi evden çıkıp okula doğru yürürken telefonum aniden çaldı.
Arayan en yakın arkadaşım  merveydi.
-alo ece
-efendim merve
-nerede kaldin kızım hoca seni soruyor.
-yoldayim hemen geliyorum hocayi oyala.
-tamam ama çabuk ol ...
Ve en sonunda okula varmıştım.gidip hemen derse girdim. Sınıftan içeri girdiğimde içeride kimse yoktu . Çok şaşırmıştım çünkü merve beni arayıp hocanin beni sordugunu söylemişti,ama ortalikta ne merve nede hoca yoktu.Yoksa merve benimi kandiriyordu.Bütün bu düşünceleri bir kenara koyup beklemeye basladim.
Kimse gelmedigi için bende eve geri döndüm.

Eve varır varmaz üstümü degistirme zahmeti bile göstermeden yataga uzandım ve uyuya kalmışım.
Uyandığımda saat akşam dokuz olmustu. Bayadir uyuyordum.
Daha sonra aşağıdan gelen sesler dikkatimi çekti. Aşağıda kim vardi.
Asagiya indiğimde sesleri çıkartan köpeğim olduğunu fark ettim .

Daha sonra tam yukarıya çikacakken köpeğin ağzında olan kutu dikkatimi çekti.
Köpeğin yanina gidip ağzındaki kutuyu aldim .
Ve yarin sabah bakarim diye bir köşeye firlattim.

Daha sonra mutfaga gidip bir kac sey yedikten sonra yukari odama ciktim.
Canım çok sıkılmıştı hemen bilgisayarimi actim ve hemen merveyi görüntülü aradim . ve ona neden bu gün sınıfta olmadıklarını sordum merve hocanin bir isinin ciktigini ve acilen gitmesi gerektigini soledi. Daha sonrada herkes evlerine dagilmis . bana neden haber vermedigini sordugumda isi hic bir sey soylemedi. Daha sonra merveyle konusmamiz bitti ve artik cok uykum gelmisti hemen yatağima uzanıp uyumaya calistim . kafam cok karışıktı o kutuda neyin nesiydi. Simdi uyuyup yarin baksam iyi olacak. Daha sonra hayal kurarken uyuya kalmisim.

Gizli Ajan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin