Oda arkadaşım gamze❤

279 18 0
                                    

Gamze beni bende gamzeyi çok sevmiştim .
Oda arkadaşım olduğu için çok mutluydum . akşam yemeğinden sonra gamzeyle odamıza çıkıp Biraz dertlesecektik . Bütün işimizi bitirdikten sonra odamıza çıktık.

Günümüz çok güzel geçmişti. Gamzeyle bütün okulu dolaşmış bir kac arkadaş bile edinmiştik.
Biraz dertleştikten sonra gamzede bende uyuya kalmışız.

Sabah kalktığımda kendimi yerde bulmuştum .Sanırım gece yataktan düşmüştüm.Bu çok komik bir durumdu .

Kafamı yukarı kaldırdığımda ise gamze bana bakmış gülüyordu. Sanırım yere düşmüş olmama gülüyordu . Gamzenin kahkahalarını duydukça bende kendimi tutamadım ve bende gülmeye başladım.

Hemen yerden kalktım. Yatağımı topladıktan sonra gamzeyide alıp Defne''nin yanına gittik.

Defne'de bize sınıfımızı gösterdi.
Gamze'yle yan yana oturup öğretmenin gelmesini bekledik.

Öğretmen geldikten sonra bize biraz ajanliktan bahsetti.
Bu olay tam benlikti.

Sınıftaki arkadaşlarla da tanıştıktan sonra odamıza çıkmaya karar verdik.
Ama önce yemek yemeliydik.Yemek yemek için yemekhaneye gittik.
Yemeğimizi yedikten sonra odamıza çıktık.
Bu gün Gamzeyle uyumamayı düşünüyorduk.
Ama saat iki gibi yine uyuya kalmıştık.
Sabah zar zor uyanmistim.
Derslere geç kalacaktım.Gamze hazırlanmış ayakkabılarını giyiyordu.

Hemen kalkıp bende giyinmek için dolabın önüne geçtim. Dolaptan bir şort ve siyah omuzları yırtık desenli olan bir tişörtü alıp giydim. Ve ayakkabılarımı giyip kendimi odadan attim .

Bu gün normal derslere ve ajanlık derslerine başlıyacaktık.
Çok mutlu ve heyecanlıydım.

Gizli Ajan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin