gizemli kutu

532 26 0
                                    

Sabah uyandığımda hemen aşağıya indim . Kutuyu açtığımda içerisinden bir sürü fotoğraf ve bir tane not çıktı.
Kutunun içersindeki fotograflara tek tek baktim .

Fotoğraflarda kadin vardi siyah giyimli ve kahverengi saçlı. Kutu yanima alip fotograflarda olan kadini arastirmak için odama çıktım. Bilgiseyarda arastirmalarima göre bu kadın bir ajandı...

Bu beni çok şaşırtmıştı. Bu kadının fotograflari neden benim evimdeydi...
Daha sonra kutudaki notu elime aldim .

#not#

Merhaba ece ben gizli ajan defne şu an ki şokunu ve kafanda oluşan sorulari tahmin edebiliyorum ama her neyse. Dedigim gibi ben bir gizli ajanım . ve seninle konuşup görüşmek istiyorum . kutunun icerisinden cikan fotograflarin birinin arkasında bir adres yazıyor. Yarin saat 10 da o adrese gel ...

Bu olanlara çok şaşırmıştım. Hemen şaşkın surat ifadesinden kurtulup fotoğrafların arkasina bakmaya başladım.

Bir tanesinin arkasinda defnenin dedigi gibi adres yaziyordu . o adresi telefonuma kaydettikten sonra bilgiseyar başına geçtim. Bilgiseyarda ajanlar ile ilgili araştırma yaptiktan sonra dışarı çıkmaya karar verdim .

Hemen gardolabimin önüne geçip kiyafetleri gözümle süzdükten sonra elimi siyah göbeği açık bir tişörtün üstüne attiktan sonra hemen alıp üzerime geçirdim.

Altıma da bir şort giydikten sonra kapıya doğru yöneldim . Köpeğimi de alıp yola çıktım. Biraz dolaşıp Eve geri döndüm . eve geldiken sonra biraz uzandim daha sonra kalkıp bir duş aldım. Daha sonrada yemek yiyip hemen odama çıktım . ve uyumaya calistim . gözümü açtığımda sabah olmuştu . hatta saat 9 du hemen kalktım.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aklıma defne'yle bulusacagim geldi . Hemen odaya gidip dolaptan bir tisort ve bir kot aldıktan sonra Hemen giyindim .

Hizlica kapıdan çıktım ve arabama atlayip gaza bastım . Defne''nin verdiği adrese gelmiştim burasi bir kafeydi.

Hemen arabadan inip kafeye girdim . içeride birisi bana el salladı bu kadın fotoğraftaki kadındı. Hemen yanına gittim ve oturdum.

Daha sonra kadın garsonu çağırdı ve ne icecegimi sordu. Bende kahve istedim . 2 dakika sonra kahvelerimiz geldi . Daha sonra kadına ne olduğunu ve ne konuşmak istediğini sordum .

Kadınsa bana tekrardan ajan olduğunu ve bende de o yeteneklerin olduğunu ve ajan okuluna gelmemi söyledi .
Bunu bekliyorudum ama yinede şaşırmıştım. Kadının yüzüne öylece bakıyordum kadınsa hala konuşuyordu . Daha sonra kendime geldim ve kadına daha üniversiteye gittiğini ve 19 yaşında olduğumu söyledim. Kadınsa yaşımın önemli olmadığını söyledi bende bu konuyu düşünmem gerektiğini soyledim . Ve kahvemi bile içmeden orayı terk ettim .

Gizli Ajan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin