2- BOYNUZLU KIZ

30 3 4
                                    

BÖLÜM SONUNDAKİ AÇIKLAMAYI OKUYUN :)

Biri beni mi dürtüklüyor? Hemde kıçımdan? Uyku mahmurluğu ile tek gözümü açtım ve elindeki çatalın arkası ile totomu dürtükleyen Boşluk'a baktım.

"Sen neden benim kıçı mı dürtüklüyon lan? Sapık mısın?"

Boş bir ifade ile bana döndü bu yine ve yine 'umrumda deilsin' demekti "Yemek yemicek misin?"

Ellerim gözlerimi ovmak için harekete geçmişti bile, bir yandan gözlerimi ovuşturup diğer yandan yataktan kalkarken "Yiyeceğim tabiki!" diyerek bağırdım. Ama o bunu umursamadı. Umursanmamak kötü bir şey. Şuraya ağlayan emojide koyim. (T-T) Hah oldu.

Banyoya girdim. Yüzümü soğuk su ile yıkarken iç sesim kızın günahını aldın diyerek yakınıyordu. Ellerimi lavabonun iki yanına koydum ve bakışlarımı aynadan, bakışlarıma sabitledim. "Bir, günahını falan almadım çünkü o beni kıçımdan dürtüklüyordu. İki sanane sevgili iç ses?" Uyandığımda genellikle huysuz olurdum ve hiç çekilmezdim ve iç sesim bunu bildiği için ses çıkarmadı bende ayanaya bakıp keyifle gülümsedim ve ergen gibi "Aferin, adam ol böyle." Dedim. Cidden bunu yaptım!

Oysa Ayana keyifle söylenirken biraz sonra başına geleceklerden habersiz idi.

Banyo kapısını açtığımda kapıyı çarpıp kapatmam çok uzun sürmedi. Yaklaşık bir saniye. Birde attığım çığlık var. Hayır çığlık atmam çok normal. Kalbim gümbür gümbürdü. Kendimi sakinleştirip derin bir nefes aldım ve emin bir dik duruş ile kapıyı açtım. Boşluk karşımda sağ elinde ketçaba bulanmış bir bıçak ve yüzüde aynı şekilde ketçaba boyanmıştı, tabi kırmızı lens takıyordu ve kapı ile arasında üç dört santim vardı. Haliyle korktum yani normal değil mi? Kız resmen vampir gibi dolaşıyor.

Kaşlarımı çatıp "Kızım mal mısın? Ortalıkta vampir gibi dolaşıyorsun?"

Bana ziltiryonuncu kez sikimde değilsin bakışını attıktan sonra "Korkak olan sensin. Şimdi hayvan gibi kapıyı kapatmassan geçeceğim."

Nah geçersin! Kollarımı göğsümde kavuşturdum ve kapının pervazına yaslanıp tek kaşımı kaldırdım "Geç geçebiliyorsan." Dedim. Dudakları alayla kıvrıldı. Bir dakika, bir dakika o niye alayla sırıtıyor? Sinirden köpürmesi lazım. Bıçağı masaya koydu ve benim dolabıma doğru gitti ve iç çamaşırlarım ile çoraplarımın olduğu çekmeceği açtı. Gözlerim pörtlemişken "Ne yapıyorsun lan?" Diye bağırıyordum ama o beni takmıyordu. Tam yanına gidiyordum ki o bana doğru gelmeye başladı ellerini arkada kavuşturmuştu bu yüzden ne aldığını göremiyordum. Aramıza biraz fazla mesafa koyduktan sonra ketçabı aldı ve sol elini arkasından çıkartıp bana en sevdiğim çorabımı sallamaya başladı.

"Hey!? Sen ne yapıyorsun lan o benim özel uğurlu leopar desenli çorabım bırak lan hemen!?"

Hayır ya o çorap benim uğurlumdu ve o ketçaba bulamak ile tehdit ediyordu. Of anlamıyorum her seferinde istediğini alıyordu. Öne doğru adım attım   ve  çorabımı vermesi için uzandım "Çorabımı ver!?" Elini arkaya doğru uzatırken bende onu kolumdan yakalamış çorabımı almaya çalışıyordum. Ve büyük bir gürültü, o altta ben üstte yere düşmüştük ve her tarafımız ketçap olmuştu. Evet şu anki pozisyon resmen yalnış anlaşılacak durumda. Boşluk'a baktığımda gözlerini sıkı sıkı yummuş, başı sağa düşmüştü ve titriyordu. Ne olmuştu bu kıza?

"Kalk üstümden, lü-lütfen." Sesi çok cılız ve tirrek çıkmıştı. Hızla üstünden kalktım. Yanına geçtim "Boşluk?" Tepki verimiyordu ama fazlasıyla titriyordu "Boşluk iyi misim?" Yavaşca gözlerini açtı, ne alayla ne de duygusuzca bakıyordu, korku vardı gözlerinde. Hızla bir şey demeden kalktı ve banyoya girdi.

¿SORUNLULAR¿  #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin