היא סיימה את הסיגריה שלה וחזרה לחדרה במשרד. היא הייתה מדליקה עוד אחת, לולא הייתה מבחינה בכך שהמשמרת שלה הסתיימה ושסוף כל סוף היא יכולה להסתלק לביתה.
כך הייתה עושה מידי יום בעבודה. את הפסקותיה היא ניצלה בכדי לעשן סיגריה, ומידי פעם לאכול כשמגיע הזמן.
היא לבשה את מעיל הגשם שלה, זרקה את רצועת תיק היד שלה על כתפה ונכנסה למעלית.
ישנו אוטובוס בין עירוני, שתפקידו היה להחזיר אנשים לעיירה הקטנה בה היא גרה.
הוא היה דיי ריק. יכול להיות שזה בגלל השעה המאוחרת, או שמא מהסיבה הפשוטה שלאף אחד אין סיבה לנסוע לעיירה זו באופן כללי.
האלמונית לא הספיקה לעלות עליו.
היא ניגשה לעמדת המודיעין. אישה שנראתה כמבוגרת מהאלמונית בכעשור ישבה מאחורי הדלפק כשרגליה מונחות עליו והיא מתעסקת בטלפון שלה.
חלון זכוכית שקוף הפריד בין שתי הנשים. האלמונית נקשה על הזכוכית בכדי לקבל את תשומת ליבה של העובדת. היא הרימה את מבטה אל האלמונית למשך מספר שניות וחזרה להתעסק בטלפון שלה. "מה זה היחס הזה? את עובדת כאן, לא?"
"עובדת, כן. בשבילך, לא."
רק הן היו במרכז המודיעין הזה. השמש כבר שקעה, ולא הייתה סיבה לאנשים לנסוע אל מחוץ לעיר הגדולה בשעה זו.
האלמונית התעלמה מהערה זו ושאלה אותה בנימוס באיזו שעה יוצא האוטובוס הבא לעיירתה, ג'ונסטאון.
"מחר בשש בבוקר." מאחר שהעיירה הייתה קטנה, אוטובוסים נסעו לכיוונה רק מספר פעמים ביום. והפעם ההיא, הייתה האחרונה ליום זה.
האלמונית שיחקה בתלתליה בעצבנות וחשבה על מה עליה לעשות. לא הייתה לה ברירה אחרת, היא תצטרך לחזור במונית. "תוכלי להזמין לי מונית בבקשה?"
היא הצביעה על דף נייר שהודבק על אחד הקירות, ובו היו מספרים של חברות מוניות מקומיות.
האלמונית הקישה בטלפון שלה את מספר המונית ובסיום השיחה התרחקה מעמדת המודיעין והמתינה מחוצה לה למונית.
✤
נהג המונית לא הכיר את העיירה. הוא בקושי הצליח להגיע אליה, ולכן הגיע להסכם עם האלמונית שיוריד אותה בפתח העיירה, ליד שלט שעליו נכתב, 'ברוכים הבאים לג׳ונסטאון, עיירה שכל תושביה מאושרים.' ובתמורה יוותר לה על רבע מתעריף הנסיעה.
האלמונית יצאה מן המונית והוציאה סיגריה מחפיסת הסיגריות שלה. היא הייתה מרוצה מהעניין למרות העובדה שהייתה עייפה. היא זכרה היטב כיצד נהגה בנעוריה לצאת בלילות להליכות שנועדו למחשבות. כבר שנים שלא עשתה זאת.
YOU ARE READING
סיפורי אימה (·עדכונים איטיים[מאוד. מצטערת /: ] ·)
Horrorאין תקציר, יש הסבר. כאן אני אפרסם סיפורי אימה קצרים. אין שום קשר בין סיפור לסיפור. הסיפורים יחולקו למספר חלקים. ובכן, אני לא יודעת עד כמה הסיפורים יהיו מפחידים, אם בכלל, או אם הם יהיו מעניינים, אבל אני אשתדל כמה שיותר! :) *אני ממש מבקשת, בבקשה אל תע...