מסיבת יום שישי ה-13 (חלק 1)

969 66 59
                                    

כן. הרעיון הזה בא אליי בעקבות יום שישי ה-13. (רק חבל שלא סיימתי לכתוב אותו באותו היום... זה היה יכול להיות אחלה אם הסיפור הזה היה מתפרסם ביום שישי ה13. נו טוב, יום ראשון ה15 זה גם יום אפל, מעכשיו)

"את באה למסיבה ביום שישי הקרוב?" שאל אותי דילן, בזמן שאכלנו בהפסקה.
לא, אין לי חשק למסיבות. במיוחד לא לאלה שמאורגנות על ידי טיפאני.

בכל שנה, טיפאני מארגנת מסיבה בשלושה עשר לנובמבר, יש לה אובססיה מוזרה לגבי התאריך הזה.
השנה, התאריך הזה נפל על יום שישי.

"אדליינד?" שמעתי מישהו קורא בשמי.
בכל אופן, טיפאני מזמינה למסיבות שלה את כל השכבה שלנו, ובנוסף, המון אנשים אחרים שאני בטוחה שהיא בעצמה לא-

"אדליינד!" זה היה דילן, שכבר נראה מעוצבן כי אני לא מקשיבה לו. סובבתי את ראשי אליו ואמרתי, "מה?"

"ברצינות? יש אותך בפחות מעופפת? לא יכולת להגיד משהו טוב יותר מ'מה'?" הוא חיקה אותי, אבל בצורה מוגזמת מידי. (למשל, הקול הצפצפני הזה שהוא עשה, שאני בטוחה במאה אחוזים שאין לי.)

"אז מה אתה מעדיף שאגיד? שטיחים מקפצים? לא, אני לא באה למסיבה."

"יופי. כי גם אני לא." הוא השאיר את האוכל שלו על השולחן, ופשוט קם והלך.

נפלא, הוא שוב מצפה שאנקה אחריו הכל, כמו בבית.
"צרות משפחתיות?" מתיישבת לידי זואי, "מצטערת שאני מגיעה רק עכשיו, פשוט ביררתי עם טיפאני פרטים לגבי המסיבה." היא מסבירה.

גילגלתי לעברה את עיניי. אני לא מאמינה שהיא רוצה ברצינות ללכת למסיבה המטופשת של טיפאני.
תבינו, זה לא שאני שונאת את טיפאני, אני פשוט שונאת מסיבות, וגם זואי.

כאילו שהיא קוראת את מחשבותיי, היא אומרת, "בבקשה, בואי נלך. את יודעת כמה אני אוהבת דברים אפלים כאלה. טיפאני הבטיחה שזאת תיהיה מסיבה בסגנון שונה, בגלל שזה יום שישי השלושה עשר."
הנדתי את ראשי בזמן שנגסתי בסנדוויץ׳ שלי.

"נו טוב, אני יודעת שאני תמיד יכולה לנסות להזמין את אחיך התאום..." היא קרצה אליי.

אין מצב. היא יודעת שאני לא אוהבת שחברות שלי מתקשרות עם דילן. אני יודעת שיש לו זכות לדבר עם מי שהוא רוצה, אבל זה פשוט מביך. הסכמנו בינינו שאני לא אתקרב יותר מידי לחברים שלו והוא לא לחברות שלי.
אנחנו פשוט מנסים לשמור שכל אחד יחיה את החיים שלו, בלי האח או האחות התאומים שלהם שהולכים איתם לכל מקום.

"זה בסדר, אבוא. באיזו שעה?"

"לפי מה שאני הבנתי, בשעה שש."

סיפורי אימה (·עדכונים איטיים[מאוד. מצטערת /: ] ·)Where stories live. Discover now