Historia Liliany

1.8K 116 5
                                    

Liliana
Kiedy wróciłyśmy na statek, słońce chyliło się ku zachodowi. Przeszłyśmy przez pokład wśród gwizdów załogi. Patrzyli na nas jak na dwa kawałki mięsa. Tak to jest jak jesteś kobietą ba pirackim statku.
W naszej kajucie mogłam spokojnie porozmyślać nad spotkaniem w lesie. Muszę trzymać Amy z dala od Petera. Jeszcze żadna dziewczyna nie przeżyła wśród tej bandy. Jednak ja muszę uważać na Erica. Ma naprawdę piękne oczy. O czym ja myślę?! Jestem córką Kapitana Haka. Muszę być twarda.
Tak naprawdę jestem adoptowana. Hak chciałby, żebym pomogła mu wykończyć Petera i jego bandę, ale coś z mojej przeszłości zabrania mi to zrobić. Gdy miałam pięć lat, uciekłam z domu. Rok wcześniej moja matka, można powiedzieć, wyrzuciła mojego ukochanego, starszego brata. Na jego miejsce przyjęła swojego nieślubnego syna. Był dla mnie okropny. Bił mnie i wyzywał. Rodzice nie byli lepsi. W końcu uciekłam i przez przypadek trafiłam do Nibylandii. Kapitan Hak, miał wtedy córkę trochę młodszą ode mnie, więc przyjął mnie i wychował jak własne dziecko. Na początku był lekko nadopiekuńczy, ale kiedy pokazałam swoją niezwykłą siłę, traktował mnie jak tajną broń. Gdyby wiedział, co naprawdę potrafię, nie miałabym życia. Nie potrafię zabić Petera, bi za bardzo przypomina mi tego, którego straciłam.

Piotruś Pan. Powrót Do Przeszłości. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz