ColourPants = Oliver
BandDreamerX = Kellin
Oliver
Zoals elke vrijdag avond maak ik me klaar voor vanavond, de enige homo club in onze buurt en iedereen houd daar van me. Jammer genoeg is dat hier wat anders, hier in mijn buurt ben ik gewoon een jongen, hier ben ik Oliver Sykes. maar daar kan ik mezelf zijn, iedereen aanbid me, iedereen aanbid mijn echte zelf, Glitter. Ja het is een belachelijke naam, maar ik ben er blij mee.ik pak het vaste setje uit mijn kast dat ik elke week aan heb, een sexy korset met een zwart rokje dat net over mijn kont komt, iets dat ik altijd moet verbergen voor mijn ouders, wat geen makkie is. Dit setje heb ik ooit eens gehad van een vriend uit de club, hij was de eerste die ik het verhaal vertelde en bood me deze kleren aan die ik na afloop mocht houden. Ik bedank hem daar nog steeds voor. ik pak mijn make up tas in en trek wat extra kleren aan waarna ik het huis verlaat en in de auto stapt. Al voel ik me schuldig dat ik tegen iedereen lieg, ik kan het me niet opbrengen om het te vertellen, ik weet dat niemand me zal accepteren zoals ik echt ben.
Kellin
Ik stap in mijn auto om na misschien wel een jaar weer een vriend van me te gaan bezoeken. Hij woont niet bij mij in de stad dus zien we elkaar niet bepaald vaak en we hebben het beide druk met school en die dingen dus zien we elkaar echt bijna nooit meer maar vandaag hadden we gelukkig allebei tijd. Glimlachend zing ik mee met de muziek die uit de speakers komen tot ik bij Vic parkeer en uit mijn auto stap. Ik doe mijn haar nog even goed waarna ik uitstap en bij hem aanbel. 'Hey' zeg ik glimlachend zodra hij open doet en loop rustig naar binnen toe terwijl we zoals altijd druk over van alles aan het praten zijn, alsof er nooit iets is veranderd.
Oliver
Zodra ik bij de club ben stop ik de auto en pak mijn make up erbij, dit doe ik altijd zo dus ik ben tegenwoordig een pro geworden om in het donker mijn make up te doen. Ik zet de spiegel goed en begin dan rustig. Ik kan absoluut niet wachten om naar binnen te gaan, een leuke jongen te vinden en daar mijn plezier mee te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds maagd, ik voel me niet comfortabel om iemand onder mijn rok te laten komen, maar naast dat laat ik alles wel toe. Zodra ik klaar ben bekijk ik mezelf nog een keer en stap dan uit waarna ik mijn extra kleren uit doe en terug in de auto leg. Met mijn geweldige grijns stap ik de club binnen die ik door en door ken. ''Glitter! Je bent er weer!'' roept de barman, ik ga naar hem toe en klim op een barkruk. ''Je weet het, vrijdag avond.'' Zeg ik en doe mijn haar goed. ''Er zijn een paar mannen die je gemist hebben.'' zegt hij en knikt naar een hoekje waar een paar jongens staan waar ik vaak mee dans, je zult het niet geloven, maar er zijn genoeg mannen en zelfs vrouwen hier die er een moord voor doen om maar zelfs met me mee naar huis te gaan voor een avondje. ''Ze zullen dan maar even moeten wachten, doe maar een cocktail.''
Kellin
Terwijl Vic en ik al onze verhalen delen van het afgelopen jaar drinken we af en toe ook een beetje en zijn we beid snel aangeschoten aangezien we niet al te vaak drinken en er dus ook nog niet zo heel goed tegen kunnen. 'Op wat val je nou eigenlijk? ik hoor je vaak praten over mensen die je leuk vind maar je zegt nooit wat de seksualiteit ervan is..' hoor ik Vic uiteindelijk vragen en ik denk even na over het antwoord. 'Ik weet het nog niet echt zeker maar ik denk dat ik gewoon op beide val, bi ben dus..' zeg ik uiteindelijk en zie hem begrijpend knikken. 'Zoiets verwachte ik al, anders zou je nooit zo stiekem doen' zegt hij dan glimlachend waardoor ik ook weer begin te glimlachen. 'Zullen we anders wat plezier gaan hebben en naar de clubs aan hier in de buurt, er is hier genoeg te beleven vaak en wie weet waar we belanden' zegt hij dan uiteindelijk glimlachend waardoor ik goedkeurend knik. 'Laten we dat gaan doen' zeg ik dan glimlachend en kom rustig overeind en loop samen met Vic naar buiten en richting het centrum.
JE LEEST
outed ~ een Koli RolePlay
FanficOliver Sykes is een jongen die zich niet comfortabel voelt in zijn eigen huid, hij voelt zich veel fijner als meisje, of terwijl zijn alter ego Glitter. Wat gebeurt er als zijn beste vriend hem op een avond betrapt in een homo club en alles compleet...