Kellin
'Je beste vriend is bi, jongens en meiden zal ik dus altijd hetzelfde behandelen met even veel kansen om samen met mij te eindigen, ik betwijfel of daar nu werkelijk veel mee zal veranderen, ik weet eigenlijk wel zeker van niet' zeg ik dan en kijk hem eens glimlachend aan waarna ik even zacht zucht. 'Vic en ik zullen nooit zo close worden, het zal altijd akward blijven doordat we ooit gedate hebben' zeg ik dan glimlachend om hem gerust te stellen. 'ik wil jou ook echt niet kwijt als beste vriend en zal er dus alles aandoen om dat te voorkomen' zeg ik dan en haal eens een hand door mijn haar heen.
Oliver
''Dat zeg je nu, maar volgende week piep je misschien wel anders.'' Zeg ik en kijk naar de knuffel, hij zegt van niet, en ik wil hem wel geloven, alleen weet ik dat het veel dingen zal veranderen. Hij zal me anders gaan zien. ''Wat?'' Vraag ik dan gelijk en ga rechtop zitten. ''Jij en Vic? Serieus?'' Vraag ik aan hem en schiet in de lach, hun twee passen zo niet bij elkaar, Vic is zo volwassen, en Kellin is zo.. Kellin. ''Wanneer hadden jullie wat? Hier heb ik nooit wat van mee gekregen.'' Vraag ik grijnzend en klop op het bed als teken dat hij naast me moet komen zitten, het laatste wat hij zei negeer ik een beetje, misschien kunnen we eerst even hier over praten, dat zal voor mijn ook wat rust geven voor ik hem alles moet vertellen.
Kellin
'Ee jaar geleden waren we ongeveer bijna 6 maanden samen' zeg ik dan en ga rustig naast hem op het bed zitten. 'Wat is daar zo grappig aan' zeg ik dan ook direct ter verdediging en blijf even rustig naar hem toe kijken terwijl ik klein glimlach. 'We zijn echt op de raarste plekken geweest om maar niet gezien te worden, dat werd Vic uiteindelijk zat en toen zijn we maar uit elkaar gegaan en vrienden gebleven' zeg ik dan glimlachend en kijk weer naar hem toe met een zwakke grijns. 'De andere jongen die ik ooit gedate heb voor 3 maanden, wat een paar weken geleden is gestopt, was Jack uit onze klas'
Oliver
''Jullie passen gewoon niet bij elkaar.'' Zeg ik grijnzend en speel even met mijn vingers waarna ik hem weer aan kijk. ''Waarom heb je het dan geheim gehouden? Tegenwoordig is het zo normaal om bi te zijn. En als je echt gelukkig met hem was dan is het stom om op te geven.'' Zeg ik tegen hem, al kan ik het me niet echt voorstellen om Kellin en Vic samen te zien, als hij gelukkig was is het raar om zo geheim te doen zonder rede. ''Wat? Jack Barakat?'' Vraag ik grijnzend aan hem, Jack is zo een jongen die aardig is tegen iedereen, die altijd het goede blijft zien in de mensen. Iedereen weet ook dat hij op jongens valt, het verbaast me dat hij het geheim wist te houden dat hij iets met Kellin had.
Kellin
'Misschien.. maar ik wou het nog geheim houden tot ik er compleet comfortabel mee was..' zeg ik dan en blijf hem even rustig aankijken. 'Ik vond het veiliger om het geheim te houden en eerst te zien wat de onbekende ervan vonden voordat ik het aan de mensen vertel die ik ken' leg ik hem dan een beetje uit en blijf hem dan ook aankijken. 'Maar iedereen heeft dus wel geheimen en soms is het niet eens nodig om het geheim te houden' zeg ik dan en glimlach zwak naar hem. 'Nu weet je dus echt compleet hoe het met mijn liefdes leven zit..'
Oliver
Ik luister naar wat hij zegt en knik eens klein. ''Dat had ik ook graag gewild, wachten tot ik er klaar voor was.'' Zeg ik zacht en speel met mijn vingers. ''Maar je hoeft toch niet bang te zijn voor mijn reactie? Ik ben je beste vriend.'' Zeg ik en leg mijn hand even op zijn schouder, dit is eigenlijk hetzelfde als bij mij, met vreemde om me heen voelde ik me comfortabeler, en ik wou gewoon wachten tot ik er klaar voor was om het aan de mensen te vertellen die ik ken. ''Nu wil je zeker ook mijn liefdes leven weten?'' Vraag ik aan hem met een zachte lach, hij gaat me zo hard uitlachen als hij die van mij hoort. Een maagd die als de grootste hoer met elke man danst in een van de beste clubs van het hele land.
JE LEEST
outed ~ een Koli RolePlay
FanficOliver Sykes is een jongen die zich niet comfortabel voelt in zijn eigen huid, hij voelt zich veel fijner als meisje, of terwijl zijn alter ego Glitter. Wat gebeurt er als zijn beste vriend hem op een avond betrapt in een homo club en alles compleet...