Karakter Tanıtımı

90 10 5
                                    

Merhabaaa hikayemize başlıyoruz umarım çok beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapıp kütüphanenize eklemeyi unutmayınız.

Güneş Kılıç:Asi,duygusal,hırçın ve sevdiğini kıskanan bir kızdır.Küçüklüğünde hiç mutlu olmamıştır.Hayal kurmaktan asla vazgeçmez ve hayal kurmak onun kurtarıcı yoludur.Hiçbir zaman bir baba sevgisi görmediği için hep yarım kalmıştır.Ama hayattan hep bir umudu vardır.Annesi ve liseye giden Ada adındaki kardeşiyle Ankara'nın şirin bir mahallesinde küçük bir evde yaşıyorlardır.
Doruk Aydınoğlu:Yakışıklı,belalı,sahiplenici ve aynı zamanda sevdimmi tam seven adamlardandır.Çok fazla kızla takılmıştır ama hiçbiriyle gerçek bir ilişki yaşamamıştır.Hiçbiri Doruğa o kıvılcımı verememiştir.Soğuk davranır ve umursamazdır.Annesi onun tek dayanak noktasıdır.Tek kardeştir ve Bora ile kuzendir.Doruk çok zengin olsada hiç parasını kullanmayı bilmez.Sinirli olduğu zaman içer ve kızlarla yatar.Ters yönleri çoktur.
Bora Aydınoğlu:Asi ve hırslı bir tiptir.Yeri geldiğinde çok sinirlenir ama yeri geldiğinde de çok yumuşak kalpli olur.Kızlarla çok ilişki yaşamaz ve sadece gerçek aşkını arıyordur.Doruk ve Bora bir araya geldiğinde onları kimse durduramaz.Birbirlerinin can dostlarıdır.Bora ailesiyle birlikte yaşıyordur ve ailesiyle çok sıkı bağları vardır.Çok varlıklı bir ailedirler.
Irmak Köksal:Sevecen görünümlü olmasına rağmen bir o kadarda hırçın,kavgacı,asi tipli bir kızdır.Güneş ile çok yakın arkadaştır ve arkadaştan öte kardeş gibidirler.Irmağın annesi ile Güneş'in annesi yakın arkadaş olduğundan Irmak ve Güneş küçüklük arkadaşıdır.Irmakgilin durumu orta derecededir.Dersleri orta derecededir.
Ada Kılıç:Güneş'in kardeşidir.Olgun yapıya sahiptir ve Güneş ile çok iyi anlaşırlar.Sevimlidir ve herşeye olumlu bakar.Ablası gibi hayal kurmayı çok sever.Hayallerle yaşar.Herzaman bir umut olduğuna inanır ve herşeye bir çözüm yolu mutlaka bulur.İlk görüşte aşka inanır.
Burak Demir:Güneş'in eski sevgilisidir.Güneş'ten sonra birçok kızla çıkmıştır ama Güneş'teki ilgiyi alamamıştır.Güneş'i gerçekten sevmiştir.Ayrıldıktan sonra umursamaz gibi davransa da sonralarda pişmanlık duymuştur.Güneş'in yanında bir erkek gördüğünde hemen sinirlenir ve intikam almaya çalışır.Kavgacı bir tiptir.Ama severse cidden sever.Çok zengindir.
Hande Korkmaz:Doruk'un eski sevgilisidir.Sinsi ve akıllıdır.Herzaman bir intikam planı vardır.Doruk'a gerçekten aşk için inanmıştı.Ama Doruk'la çıkarken başka kızlarla yattığını duyunca hemen ayrılmışlardır.Hande hırçın bir yapıya sahiptir ve istediğini almadan o işten asla vazgeçmez.O nedenle Doruk'tan hiç vazgeçmemiş ve hala Doruğa karşı bir aşk kıvılcımı vardır.Ailesi çok varlıklıdır ama Hande bu parayı vurdumduymaz şekilde harcıyordur.
Gamze Keskinoğlu:Hande'ye herzaman yardım etmiştir.Biraz safdır.Ama jeton düşünce hemen akıllanır.Handeyle çok yakın arkadaştır ve beraber herşeyi yaparlar.Hande'ye bir kötülük gelse bunun intikamını mutlaka alır.Şuanda Hande ve Doruğu baştan birlikte getirmeye çalışıyordur.Hiç sevmemiş ve belkide hiç sevilmemiştir.Tiple alakası olmasa bile huylarından kimse Gamze'yi beğenmemiştir.Bu nedenle mutsuzdur.Maddi durumları gayet iyidir.
...
Selam karakterleri tanıttık ve şimdide hikayemizin birinci bölümüne geçebiliriz. +10 oy sonra 1.bölüm gelir.Oy vermeyi ve kütüphanenize eklemeyi unutmayınız.Teşekkürler !!

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin