Sabah her sabah olduğu gibi alarm'ın kulak zarımı patlatması ile uyandım.Odamdan çıktığımda melemen kokuları mı olsun,patetes kızartması kokusu mu olsun...Bugün pazardı.Annem ada ve ben evdeydik.Ada mutfağa girdiğimde "Günaydın ablaların en tatlısı en güzeli"demişti.Annem ise"Günaydın hanımefendi"demişti.Ben ise hiçbirşey diyemeden gülümsemiştim.Bu evde ilk pazar kahvaltımızdı."Bugün ırmakla buluşucam".Ada sen napıcaksın bugün.Ablacım ben bugün evde ders çalışmayı düşünüyorum.Anneme sormama gerek bile yok çünkü her pazar temizlik yapar.Temizliği çok seven bir kadındır.Ayrıca çokta titizdir.Annecim eline sağlık dedim ve banyoya koşmaya başladım.Ada'da koşuyordu ama banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.İçeriden de hadi canım başka vagona demiştim.O ise yaaa abla çok gıcıksın.Ayrıca su küçüğün yemek büyüğündür.Cevap vermememiştim.Duşa girmiştim.Ve duşta şarkı söylüyordum.Yani söylüyordum demiyim de mırıldanıyordum.Duştan çıkmıştım.Hemen oda'ya geçmiştim.Çünkü her yer açıktı.Odaya girmiştim.Girdiğimde tam kapıyı kapatıyordum.Kapının arkasında ada korku maskesini takmış beni korkuttu.Tabikisi korktum ve çığlık attım.Ada maskeyi çıkardı.Yerlere yatarak gülmeye başladı.Ben ise "haha çok komik"demiştim.O ise hala gülüyordu.Annem odaya geldiğinde oda gülmeye başlamıştı."ya çok komik dimi ben burda korkuyum siz gülün odamdan lütfen çıkarmısınız üstümü giyicem"demiştim.Çıkmışlardı ama hala gülüyorlardı.Bende sırıtıyordum.Üstümü giymiştim şimdi ise saçımı ve makyajımı yapıcaktım.Saçımı düzleştirmiştim.Makyajımı da abartmadan yapmıştım.Şimdi ise Irmağı arıyordum.Ay hadi ırmak açç.
-Alo şükür açtın yani
-Ya makyaj yapıyodum.Söyle
-Buluşuyor muyuz?
-Tamam tatlım ama sahile gel.
-Tamam sahilde görüşürüz.
-Byyğğ
Aklıma dün okulda yaşananlar geldi.Ayağımdaki sargıyı çıkarmıştım.Hafif ağrıyordu.Ya bütün okula rezil olmuştum.Off düşünmek bile istemiyorum.Neyse şu rezilliği bir yere bırakıyım da ben çıkıyım bence yoksa ırmak beni öldürcek."Annneeee ben çıktımmm".Tm kendine dikkat et baybay.Çıkmıştım sahile doğru yürüyordum bir yandan da mırıldanıyordum.Şarkı söylemeyi,hayal kurmayı çok seviyorum.Sahile gelmiştim ama ırmağı göremiyordum.Arkamı döndüm de ise" ben geldim" demişti."Hoşgeldin canım da bugün niye beni hep korkutuyorsunuz ya anlaştınız mı?"."Benim hiçbirşey'den haberim yok"."Oh tamam o zaman gel otur".Baya konuştuk herşeyimizi biliyoruz ama biz yine de buluruz konuşcak birşey.Irmak "sana birşey söyliceğim" demişti."Dinliyorum ırmak"."Burak'ı hala seviyormusun onu sana o kadar şey yapmasına rağmen hala onu seviyormusun"."Bilmiyorum ben onunla ayrıldım bitti artık onu konuşmıya bilirmiyiz lütfen"."Tamam tatlım sen bilirsin sen konuşmak istemiyorsan konuşmayız".Burak benim eski sevgilim onu çok sevdim zamanında oda beni sevdi eminim ama bana çok zarar verdi.Deliydi o hastaydı bana o nedenle kötü davranıyormuş.Halbu ki çok sevmiştim onu.Bilmem belki şimdi iyileşmiştir ama asla ona geri dönmicem bana o kadar çok hakaret etti ki o nedenle ben ilk görüşte aşk'a inanmıyorum.Öyle işte benim hayatım berbat bir hayat.Ben hep acı çektim.Ama pes etmedim, etmicem de...
Ayrılmıştık ırmakla, ben eve gidiyordum.O da teyzesine "görüşürüz" demişti.Bende "görüşürüz" dedim.Eve yürüyerek sahilden gidiyordum.O dün çarpıştığım çocuğu gördüm.Yanında da bir kız sevgilisi galiba nasıl olur yaa neden??Eve koşuyordum eve gelmiştim hemen odama koştum.Annem ise "Güneş noldu kızım".Ada odaya gelmişti."Ablacım gelebilirmiyim konuşalım mı biraz"demişti."Hayır yanlız kalmak istiyorum hiçkimse gelmesin" diyordum.Irmağı arıyordum.Açmadı...Ağlıyordum hayattan nefret ederken...
Artık herhangi bir hayale kucak edemicek kadar yorgunum....
...
Evet 2.bölümde bitti.Lütfen okuyun ve oylarınızı eksik etmeyin.3.bölüm en kısa zaman da yazmaya çalışıcam.Şimdiden teşekkür ederim....Sizi seviyorum tatlişlerim😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Teen Fiction"Karanlığımın Güneş'i olur musun güzelim?"dedi ve o an kalbim duracak gibi oldu...Gerçekten onun olmamı istiyordu şaşkınlıkla bana bakmaya devam etti.Daha fazla o güzel yüzünü bekletmemek için boynuna sarıldım ve "Eveeett seni çok seviyorum herşeyim...