1. Út

191 13 1
                                    

Utálok repülni. A klausztrofóbiával társult tériszony kíméletlen. Úgy érzem mindjárt lehányom az előttem ülőt. Nyugi Emma belégzés-kilégzés.... Látod megy ez. Remek most már magamba is beszélek . Miért nem maradhattam ott ahol mindenem van. Csak 1 évet maradok itt amíg betöltöm a 18.... de azt hogy fogom kibírni azt nem tudom. Végre leszállunk. Lemegyek a gépről , elveszem a csomagomat és a boszorkány keresésére indulok aki a nevelő szülőm lesz. Áá már látom is . Vagyis gondolom, mivel egy táblát tart a magasba amint ott áll hogy Emma. Próba szerencse.
-Szia ! Te vagy Emma? -kérdi , amikor elé érek. Felvonom a szemöldökömet és bólintok egyet- Sue vagyok . Örülök hogy megismerhetlek.Remélem jól ki fogunk jönni. Sajnálom , ami anyukáddal történt.-remek a gonoszságnál már csak a szánalom a rosszabb. Utálom, hogyha szánnak. Kínos csend következik, amelyet ő tör meg - Rendben akkor induljunk. Leah és Seth már nagyon várják,hogy megismerjenek - na ja azzal egyedül vannak. Felveszem a bőröndömet ( a többi holmimat majd utánam hozzák) és elindulok Suet követve. Ott egy elég lepukkant, de jól karbantartott kocsihoz. Bepakoltam a felnyitott csomagtartóba, beültem az anyósülésbe és vártam. Vártam , hogy a összezavarodott Sue beüljön mellém és indulhassunk. Beraktam a fülest a fülembe és kerestem az MP3-on valami rockosat , amiből erőt gyűjthetek. Végre beült az én hőn áhított ,,nevelőanyám " és mehettünk. Nézelődtem ki az ablakon , ahol csak fákat láttam. Szeretem a zöld , de ez már sok . Leparkoltunk egy átlagos méretű házhoz. Teljesen érdektelenül kiszálltam a kocsiból és a csomagtartóhoz mentem.
- Seth , Leah gyertek! - kiabált Sue. Elég energikus ahhoz képest hogy már túlment a már 40-en . A kiabálásra a házból ketten kijöttek. A srác elég nagy volt pedig állítólag csak 16 éves. Inkább nézett ki 19-20-nak. A lányt 18-19 évesre tippelném. Haját mintha megtámadta volna egy ollóval. Gondolom ők ketten lehettek Sue gyerekei.
- Gyerekek bemutatom nektek Emmát.
-Szia! Seth vagyok. Örülök , hogy megismerhetlek. -nyújtotta kézfogásra a kezét. Egy ideig néztem és mikor a jelenet kezdett kínossá válni ,megráztam. Próbáltam érzelmeimet érzelemmentes maszk mögé rakni. A srác mintha egy pillanatig elbizonytalanodott volna , de egyből vissza tért a jókedve.
- Leah vagyok . Jól ki fogunk jönni- na épp ezt nem akarom.

Dark MoonWhere stories live. Discover now