Reggel frissen és üdén keltem volna fel ha egy filmbe lennék. De nem vagyok úgyhogy mire kimásztam az ágyból már 7.30 volt. Felöltöztem és leindultam reggelizni. Lent csak Sue volt.
-Jó reggelt! Remélem jól aludtál.-mondta miközben kirakott elém egy tál müzlit.
-Ja csodásan.-mondtam evés közben tele szájjal. Nyugtassatok meg hogy nem csak én csinálom ezt! Tudom nem nőies de ha nem tetszikakkor ne kérdezzenek miközben eszem. Nem?! Na mindegy. Sue látta rajtam hogy most nem vagyok vevő a kis családi beszélgetéseknek így nyugodtan bírtam befejezni a reggelimet. Épphogy befejeztem a kajámat a két ,,tesóm" is befutott. Miután felzabálták egész Amerika tojáskészletét végre elindulhattunk. Nem szinte egy szót se beszéltünk az iskolába menet. Amint odaértünk ők egyből rohantak a haverjaikhoz. Mivel az órámig még volt idő elmentem a büfébe venni egy jó erős kávét. Tudom egészségtelen de csak akkor iszok ha tényleg nagyon fáradt vagyok. Tehát vettem egy kávét és elindultam a kémia órámra. Nem vagyok egy kitünő tanuló de kis erőfeszítéssel ki tudom magam hozni 4.5-ös átlagra. A kémia terembe csak két ember volt. Seth és a tegnap esti új barátom. Amint megláttak egyből elhallgattak.
-Jó reggelt morgós kisasszony.- köszönt a bunkó
- Ti ismeritek egymást?- kérdezte Seth totál meglepődve
- Nem ismerem csak eljátsza hogy igen hátha attól menőbb lesz- közöltem majd a leghátsó padsorva érve leültem az ablak mellé. Beraktam a fülembe a fülhallgatót majd elővettem a szabadság 50 árnyalatát. Nem mintha perverz lennék, egészséges kiváncsi 17 éves lány vagyok. Nekem is kijár egy kis szórakozás ha már egy jó fiú sincs itt. Az első két óra eltelt. Ebédnél leültem egy üres asztalhoz, de pár perc múlva levágta magát mellém.
- Hali. Chloe vagyok. Új vagy ugye???- kérdezte egy hiperaktív csaj.
- Aha- néztem rá furán hiszen egy ilen fogadtatás engem is meglepett.
- Jajj de szupi. Ide akik járna snem normálisak vagy épp túl normálisak. Remélem jóba leszünk!
Ja én meg pont ettől félek.
YOU ARE READING
Dark Moon
WerewolfEmma Millernek van elég gondja. Az anyját megölték , a nyakába szakadt a temetés és a mérhetetlen fájdalom. Nincs arra szüksége hogy felbukkanjon a gyámhivatal és holmi nevelőszülőkhöz tegye. De mit tehet? Nincs rokona , nincs családja. Neki csak az...