Pov Vera
'Veertje waarom moesten we zo snel hiernaartoe komen' zegt Hilde terwijl ze nep uitpuft en zr vervolgens lacht. Normaal zou ik meelachen maar nu niet. Zodra ze mijn serieuze gezicht ziet stopt ze. 'Wat is er Veer' vraagt Niek ongerust. Ik zucht en ga zitten. 'Jongens allereerst ik wil dit niet en het gaat ook nog heel lang duren voordat ik heb verwerkt met wat er allemaal is gebeurd sinds ik thuis ben gekomen' ik zuchtte nog eens diep en al mijn vrienden keken mij verwachtingsvol maar ook ongerust aan. 'Jayden heeft een ongeluk gehad, iedereen keek me geschrokken aan, en hij was op slag dood' een traan verliet mijn ooghoek 'en we gaan met een schonen lijn beginnen in Engeland' Joëlle keek me geschrokken aan trok me in een knuffel toen kon ik het niet meer houden en barste in tranen uit op haar schouder. We waren allemaal zo'n 5 á 10 minuten stil. 'En je uitslag dan en het eindbal en de diploma uitreiking en de plannen die we hadden en al die dingen' rattelde Hilde. Ik zuchtte weer, jemig is zucht echt te veel vandaag, onze uitslagen worden via de telefoon verteld, het bal is pas over een maand en ik kom daarvoor gewoon terug hetzelfde geld voor de diploma uitreiking en wat onze plannen betreft die kunnen niet door gaan vrees ik nou in ieder geval niet met mij erbij' 'en wanneer vertrek je?' Vroeg Steven. 'Morgen, maar we kunnen contact houden ik bedoel we kunnen Skypen, FaceTimen, appen, mailen en we kunnen elkaar opzoeken toch?' Zei ik proberend ze op te vrolijken. 'Maar dat is niet het zelfde en dat weer jij ook Veer' zei Max. 'Ja dat weet ik inderdaad Max heel goed zelfs maar ik kan er ook niets aan veranderen, laten we naar de Mac gaan en daarna naar de bios ik trakteer nu het nog kan' ik stond op terwijl de rest instemmend mompelde...
X J.
03 - 07 - 2016
JE LEEST
everything changed after that day
Fiksi PenggemarVera (17) is een tweeling met Jayden. Alles veranderd in een korte tijd. Ze word bij iedereen weg gehaald maar komt ook weer nieuwe mensen tegen die ze later niet meer zou willen en kunnen missen. Ook heeft ze een YouTube kanaal waar ze druk mee bez...