1-BESTFRIENDS

234 18 7
                                    

Kathrin

S Louisom sme odjakživa najlepší kamaráti. Len keď odišliel do X-factoru všetko sa zmenilo. Neprerušili sme kontakt, ale už nie sme každý deň spolu ako predtým občas videochat alebo chat alebo si voláme.

Ale stále je to iné ako predtým nie som každý deň s ním. Nejdeme každý deň spolu na náš domček na strome v neďalekom lesíku vedľa Doncasteru, ktorý postavili naši otcovia.

S Louisom sme si hovorili všetko, no skoro všetko on o mne nevedel dve veci. Jednu, že som ho tajne milovala, zatiaľ čo on ma mal rád ako kamarátku. A druhú, že moji rodičia majú šľachtické korene a keby sa to prezradilo tak sa môj život celý obráti hore nohami.

Keď Louis chodil po svete ja som sa skamarátila s Lottie. Lottie mi včera povedala, že Louis príde o dva týždne a ostane tu do konca prestávky, čiže asi 1 rok.

Teším sa, neuveriteľne sa teším. Ale sa aj bojím lebo máme rodinného priateľa a je tam jedno dievča a ona a jej rodina vedia o našich koreňoch, a Zoe, to dievča ma s tým vydiera a už sa to raz skoro prezradilo.

Práve teraz má prísť Zoe a jej rodina na večeru a skúste hádať aký mám z toho pocit.

Celá táto večera mi pokazila dobrú náladu z toho, že príde Louis. A k tomu ešte Zoe. Na tej večeri musím byť ale potom sa môžem vyhovoriť, že je mi zle a ísť sa vonku prevetrať s Lottie.

Napísala som Lottie správu.

Lottie Zoe zase príde na večeru, pokazilo mi to náladu z toho, že príde Louis, úplne. Potom sa chcem vyhovoriť na to, že mi je zle a pôjdem sa prevertať, pôjdeš so mnou?

Dúfam, že si to prečíta. Lebo fakt to so Zoe neprežijem.

Jasné, len napíš keď vyrazíš z domu alebo príď zazvoniť, veď bývame vedľa seba. A môžme ísť na váš domček na strome.

Lottieine bleskové odpovede. Padol mi kameň zo srdca.

Dobrý nápad. Už sú tu potom ti teda napíšem keď budem von.

Užiera ma to keď som s Lottie a musím jej klamať už len s tým, že tajne milujem jej brata ale aj s našim pôvodom.

Bolo by lepšie keby to vedela, že milujem jej brata? Nepokazí to naše priateľstvo? Bojím sa, nikdy som sa tak nebála, moje kamarátstvo s Louisom sa zmenilo.

Zazvonil zvonček, už prišli.

,,Kathrin, zlatko choď prosim ťa otvoriť!" zakričala na mňa mama z dola. Neochotne som sa postavila z postele, na ktorej som do teraz ležala.

,,Dobrý večer! Ahoj Zoe." povedala som s falošným úsmevom, ktorý mi bude musieť ostať až dokým sa nestretnem s Lottie.

,,Poďte nech sa páči!" povedala som a ukázala som, že majú ísť do jedálne.

Mama už nachystala, jedlo na stôl. Máme lassane mňam, moja mama robí tie naj lassane.

Po jedení išli Zoe, Zoeiny rodičia a môj oco do obývačky a mama ostala spratávať jedlo a umývať taniere, teda presnejšie ich dávať do umývačky.

,,Mami, ja som sa prejedla, idem sa vonku prevetrať, prídem asi o hodinku." povedala som.

,,Dobre ale dávaj si na seba pozor!" povedala mama. Ja som ju objala a išla som si zobrať veci.

Napísala som Lottie a vyrazila.

Louis

Za dva týždne idem za svojou rodinou do Doncasteru. Teším sa na všetkých, a hlavne na jednu osobu, ktorá je pre mňa moc dôležitá, Kathrin.

Vždy som ju miloval, len som jej to nikdy nepovedal, nechcel som pokaziť naše priateľstvo.

S Kathrin sme odjakživa kamaráti, chodili sme spolu do škôlky, potom na základku, a na stredú lenže potom ako som odišliel do X-factoru sa všetko zmenilo, zmenil sa môj život, zmenilo sa moje priateľstvo s Kathrin.

S Kathrin sme si dali záväzok, hovoríme si vždy, všetko.

Len mne vadí, že jej klamem a už jej nechcem klamať ďalej. Ale nechcem pokaziť ani naše priateľstvo.

S pravdou najďalej dôjdeš.

*************

Nová story, dúfam, že je pre vás zaujímavá.

Nezabudnite dať hviezdičku, každá poteší.

Čo sa týka pridávania častí tak každý pondelok.



My princess ll Louis TomlinsonWhere stories live. Discover now