2-LOTTIEPLEASE

144 14 2
                                    

Flashback, before X- factor

Louis  

,,Lottie môžeme sa porozprávať?" zaklopal som na  dvere jej izby, ktorú mala s Fizzy.

,,Áno, jásné, poď!" prizvala ma a ja som vstúpil, sedela na posteli a niečo si kreslila do noteska.

,,Dnes som prišiel na jednu vec, nemám Kathrin rád iba ako kamarátku, mám ju rád viac ako kamarátku, ale nechcem pokaziť naše kamarátstvo." povedal som Lottie, to čo som chcel.

,,Louis pamätaj, že každá veľká láska začína kamarátstvom." Povedala mi múdru vec.

End of flashback

Kathrin

S Lottie práve idem na domček na strome, kde sme s Louisom chodievali.

Po ceste sme si s Lottie rozprávali rôzne hovädiny, čo sa nám dnes stali.

Prišli sme s Lottie k domčeku na strome, na ktorý sme vyliezli. Pamätám si , že to bolo jednoduhšie keď sme boli s Louisom malý.

Rozhodla som sa povedať Lottie o mojich citoch k Louisovi. Dúfam, že mu to nevykecá.

,,Lottie môžem ti niečo povedať?" spýtala som sa trocha trasľavým hlasom.

,,Jasné čo sa deje?" odpovedala mi.

,,Lottie prosím sľúb, že to nikomu nepovieš, iba keby to bolo naozaj potrebné čo asi nikdy nebude." povedala som.

,,No...?"

,,Lottie, keď bol Louis preč uvedomila som si, že som ten celý čas tvojho brata milovala nechcem mu to povedať, nechcem pokaziť naše kamarátstvo." povedala som.

,,Kathrin, keď niečo stratíš alebo ťa opustí na nejaký čas, vždy si uvedomíš ako veľmi to máš rada" povedala mi Lottie.

Lottie

Môj brat tajne miluje moju kámošku, ktorá ho miloje tiež a ja to viem z obidvoch strán a nesmiem to povedať.

Kathrin skonila hlavu a začala sa hrať s dekou, ktorú som priniesla.

,,Kathrin neboj všetko sa to vyrieši." povedala som jej. ,,Teraz musíme byť radi s toho, že Louis sa vracia a bude tu dlhší čas." povedala som jej a pohladkala som ju po chrbte.

,,Lenže Lottie ja nemôžem klamať Louisovi, proste nie, to nejde." povedala mi, má pravdu.

Louis

Keď som bol s Kathrin von asi v tom čase, rok pred X-factorom, tak som sa cítil veľmi zle, bol som rád s ňou, ale klamal som jej.

Strašne sa na návštevu Doncasteru teším ale budem musieť "hrať divadlo" pred Kathrin a to nechcem.

Kathrin

Ráno som sa zobudila na otravný zvuk budíka.

Vyhrabala som sa z postele a išla do kúpeľne.

Umyla som si zuby a tvár a jemne sa nalíčila.

Potom som zamierila k skrini a vybrala si čierne legíny a riflovú košeľu, ktorá bola predĺžená ku kolenám.

Vyšla som z izby a počula som dole neznámy hlas.

,,Poďte, vaša výsosť, sadnite si do obývačky."povedala mama. Vaša výsosť? What?

Dúfam, že nie..... dúfam, že nie...Zoe.

Ona nás prezradila.

,,Mami? Čo sa to tu deje?" Spýtala som sa jej potichu.

,,Kathrin, niekto nás prezradil."povedala mi mama.

,,A ja viem presne kto, keď ju stretnem tak jej krky vykrútim!" Vykríkla som.

,,Tichšie Kathrin, ty vieš kto to je?" Spýtala sa ma mama.

,, Áno viem ale teraz ma prosím nechaj potrebujem si to nechať prejsť hlavou."povedala som jej.

,,Kathrin ale teraz máme dôležitú návštevu." povedala mi.

,,Mami je prídem za desať minút, prosím." Povedala som.

,,Dobre ale iba desať minút." Povedala mi.

,,Okik, spoľahni sa." Povedala som a bežala za Lottie.

Kašlala som na obúvanie. Ved Lottie býva hneď vedľa.

Zazvonila som.

Otvorila Lottie.

Ja som sa ani nepýtala a išla som do jej izby kde som sa zvalila na posteľ.

Onedlho prišla Lottie.

,,Čo sa stalo?" Spýtala sa.

,,Vaša výsosť, Zoe, Šľachtický rod, tajomstvo, prezradené, koniec, život obrátený hore nohami." povedala som rýchlo.

Lottie, na mňa iba nechápavo hľadela.

,,Čo?" Spýtala sa nechápavo.

,,Lottie ja som ten celý čas mala tajomstvo, ktoré som nemohla povedať, teraz sa prezradilo a môj život je celý hore nohami."povedala som zúfalo.

,,Stále nechápem." Povedala.

,,Lottie ja a moji rodičia máme šľachtické korene a teraz sa to prezradilo. Teraz si musím zobrať šľachtica, môj život sa zmení." Povedala som.

Lottie ma iba objala.

,,Kathrin ja neviem čo mám na to povedať, nikdy som sa v takejto situácii neocitla, neviem." Povedala mi.

,,Ja chápem Lottie, už som sa niekomu vysypala to mi stačí."povedala som a zdvihla sa z postele.

,,A čo teraz?" Spýtala sa.

,,Ja neviem." Povedala som. ,,už musím, povedala som desať minút, ďakujem."povedala som a otvorila dvere Lottieinej izby.

,,Drž sa." Povedala mi.

,, Ďakujem a prosím ťa Louisovi nič nehovor." povedala som a zatvorila dvere a išla domov.

Zazvonila som na náš zvonček.

Mama otvorila dvere.

Ja som vstúpila a išla za ňou.

Keď sme prišli do obývačky sedel tam chlap v uniforme.

,,Kathrin toto je gróf Philipe, tvoj budúci manžel." povedal oco. Zmrzla som ani som sa nepohla.

*************

Nová časť, trošku dramatickejšia.

Rada by som vedela váš názor na tento príbeh, či vás to baví, alebo čo by ste na tom zmenili.

Začiatok tejto časti sa mi zverejnil sám netuším ako tak som to dala dole.

Ďakujem za všetky votes, komentáre a všetkých followerov, všetko poteší :-)








My princess ll Louis TomlinsonTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon