Povinné prečítat poznámku autora na konci. (Píšem to sem preto lebo ja to vždy preskakujem :-D)
,,Počkať, čo?" Povedala som si spytavým pohľadom a zrazu som mala pocit že ja som preč, moja stará osobnosť je preč.
,,Kathrin ako som ti už ráno hovorila tak niekto prezradil naše tajomstvo a vieš čo som ti hovorila o tom." Povedala mi mama kľudným tónom. Kľudným tónom! To si snáď robí srandu však?
,,Nie ja toto tak nenechám!" Povedala som a mala slzy na krajíčku.
,,Kathrin ale inej cesty von nieje." Povedal mi teraz oco.
,, Nie je!?" Spýtala som sa.
Lottie
Kathrin chápem, je to tajomstvo a nemohla to povedať nikomu.
Ale najhoršie na tom je že teraz si bude musieť zobrať nejakého priblbleho grófa.
A Louis miluje ju a ona miluje jeho.
Kathrin
One day later
Najradšej by som Zoe zabila.
No nič teraz som šľachtičná. Nie som stým stotožnená ale budem sa to snažiť vyriešiť a zatiaľ to prežiť.
Veď nech si gróf Phillipe nasere budem predstierať že som jeho "šľachtičná".
Vyrieši sa to. Dúfam.
Dnes mám ísť s ním na večeru. Super. Normálne si tlieskam.
No idem ešte s Lottie na domček na strome všetko jej to vysvetliť lebo včera to pochopila asi iba to hlavné.
Naobedovala som sa a vyrazila k Lottie kde odtiaľ pôjdeme na domček.
S Lottie
Išli sme po ulici a ja som mala na sebe kapucňu.
K Lottie prišiel nejaký novinár a niečo sa jej pýtal.
Lottie ho odignorovala a pokračovali sme v ceste.
Keď sme prišli na domček na strome tak som Lottie začala rozprávať čo sa včera stalo.
,,Lottie ja sa ti ospraved-"nestihla som dopovedať lebo ma prerušila.
,, Nemusíš-" teraz som ju prerušila ja.
,,Lottie nechaj rozprávať mňa prosím." Povedala som.
,,Dobre, dobre už som ticho." Povedala.
,,Takže ja som tebe a Louisovi nemohla povedať aj keď som mnoho krát chcela ale proste som nemohla, ja som Louisovi klamala, veľmi som nechcela ale musela som. A teraz keď sa to tajomstvo prezradilo tak si musím zobrať priblbleho grofa Philipa či ako sa volá a bude svadba a ja svadbu nechcem ja chcem Louisa."povedala som všetko čo som chcela.
,,Kathrin ja ti rozumiem nemohla si to povedať a teraz ak to dobre rozumiem tak si musíš zobrať toho čo ti vybrali rodičia?"spýtala sa ma.
,,Áno." Povedala som.
,,A Louis?"spýtala sa ma.
,,Lottie ja verím, že sa to vyriešli ale najhoršie je že s a musím odsťahovať do Londýna na nejaké rodinné sýdlo toho grófa." Povedala som.
,,Takže tu nebudeš keď tu bude Louis?"spýtala sa ma.
,,Asi nie, ale vieš aká som ja" povedala som a Lottie pokračovala.
,, Dostaneš vždy to čo chceš." Povedala to čo som chcela ja.
Viac zo mňa nedostanete ale inak konečne tu máte časť už som sa vrátila:-)
Boli ste niekde vy? Kde?
Dajte hviezdičku a nezabudnite na koment:-) Poteší to a veľmi.
Btw. Chceli by ste Tag? S pesničkami a tak? Stačí dať komment na túto časť že chcete byť v tagu a follow:-)
:*
YOU ARE READING
My princess ll Louis Tomlinson
FanfictionLouis je zamilovaný do Kathrin ale Kathrin má tajomstvo, ktoré sa prezradí. Louis a Kathrin budú obaja trpieť ale....... Cover by: @MadamHowling Dúfam, že sa vám príbeh bude páčiť.