O dva týždne neskôr
Louis
Kathrin pustili pred týždňom domov. Od vtedy sme boli spolu stále. To čo sa stalo v nemocnici nám pomohlo dali sme sa do kopy a milujem ju.
Teraz sme spolu na domčeku na strome a rozprávame si čo všetko sme zažili.
,,Louis?" Spýtala sa ma nevinným hlaskom, ktorý som miloval.
,, Áno?"
,, Čo bude s nami ak sa to nevyrieši? Čo ak budeme od seba?" Spýtala sa ma s obavami.
,, Kathrin bude to v pohode len ty to teraz budeš musieť povedať tvojim rodičom aby vedeli že ty Phillipeho nechceš." Povedal som jej.
,,To máš pravdu. Povieme im to dnes?" Spýtal som sa jej.
,, Áno to bude asi najlepšie lebo do zajtra môže prísť niečo nové a všetko sa posere." Povedala.
Kathrin
,, Pôjdeme hneď?" Spýtal sa ma Louis.
,,Mozme." Povedal a vstali sme.
Zliezli sme aj ja som musela hneď začať provokovať.
,,Nechytiš má nechytíš!" Skríkla som a začala bežať. Louis sa zasmial a bežal za mnou.
Keď má chytil v prostriedku nejakej húštiny otočil si ma k seba a pobozkal ma.
Och Bože na toho som čakala celý život.
Keď sa tá krásna chvíľa skončila povedala som ,, a máš to!" So smiechom som sa vymanila z jeho náručia a začala znova utekať.
Znova ma chytil a pobozkal len teraz to bolo iné teraz som z toho cítila vášeň radosť lásku aj obavy zároveň.
Odtiahli sme sa a v objatí sme pokračovali ku nám domov.
,,Mami?" Spýtala som sa nesmelo.
,,Ano zlatko?" Pozrela na mňa a zbadala Louisa.
,,Ahoj Louis! Ako sa máš?" Spýtala sa veselým tónom.
,,Dobrý deň, mám sa dobre a vy ako sa máte?" (Slovosled by Lucka) spýtal sa Louis.
,, Ďakujem za opýtanie, mám sa dobre." Povedala a usmiala sa a pri tom venovala pozornosť aj nám aj hrncu v ktorom varila polievku.
,, A Kath čo si chcela?" Spýtala sa ma.
,,Mami, s Louisom sme si vyjasnii pár vecí v nemocnici a to čo z toho vyplynulo je to že chceme byť spolu. Ja nechce byť s Phillipem ja chcem byť s Louisom." Povedala som a čakala na jej reakciu.
,,Kath ja viem ale teraz má fakt nič nenapadá čo by sme s tým mohli robiť. Ja tiež chcem aby ste boli spolu lebo sa a milujete a poznáte sa už od detstva, ja som rada že ste spolu. A sľubujem že ak má niečo napadne hneď to uskutočníme a budete spolu." Povedala a mne spadol kameň zo srdca, bála som sa totiž jej reakcie.
,, Ďakujem mami." Povedala som jej.
,,S Louisom ideme ešte von tak ďakujem ahoj!" Povedala som jej a postiskala ju.
***
Louis,,Louis mňa niečo napadlo!" povedala len tak z nenazdajky po dlhej chvíli pozerania do blba a premýšľania.
,, Počúvam." Povedal som jej.
,,Mám dve varianty. Prvá je že niekomu odovzdáme sľachtictvo a druhá je že ty budeš šľachtic." povedala celkom dobre napady ale mne sa ten prvý páčil viacej.
,,Ten prvý je celkom dobrý len či sa ti dá." Povedal som jej.
,, Zistíme" povedala a začala vyťahovať mobil z vrecka.
Vytočila mamu a volala.
,,Ahoj mami vies čo?..... Prišli sme na niečo......že by sme niekomu odovzdali šľachtictvo........dobre zistí ďakujem.....ahoj!" A zložila.
,,No ako?" Spýtal som sa jej.
,,Povedala ze zistí a zavolá." Odpovedala.
•noooova čaaasť!
•pačila sa?
•nebojte sa ešte nebude koniec keď sa to vyrieši :-)
• dávajte nazory.......
• budem rada za všetky vaše komenty a votes! <3
YOU ARE READING
My princess ll Louis Tomlinson
FanfictionLouis je zamilovaný do Kathrin ale Kathrin má tajomstvo, ktoré sa prezradí. Louis a Kathrin budú obaja trpieť ale....... Cover by: @MadamHowling Dúfam, že sa vám príbeh bude páčiť.