Capitolul 12- Luni

11 2 0
                                    

    - Mhm... Se pare ca mai ai 5 zile de trăit, Sam. Super...spune el adresându-se la persoana a treia.
Se scoala din patul rece caci a dormit toata ziua si s-a trezit tocmai pe la ora 22:30 noaptea si incepe sa se îmbrace in niște jeanși negri si o bluza mai groasa tot neagră si ea ,apoi coboară la bucatarie unde bea un milksache de ciocolata ( preferatul lui ) fara sa mănânce cina alături de fratele sau. Se uita prin casa care ii va lipsi mult timp de acum in colo si da de o poza cu el si Olivia. Se uita foarte concentrat la ea si fara sa isi dea seama cateva lacrimi se scurg pe fotografie parând niște stropi de sange suflate peste toata fața lui acolo, langa ea, zâmbind fara nici măcar o grija.
In timp ce se uita la poza, soneria de la usa se auzea in continu pana cand niște strigăte ii atrag atenția lui Sam. Nu se grăbește deloc sa deschidă usa, ba chiar parca merge in reluare baiatul. Cand deschide usa o vede pe Olivia, roșie la față si odată ce Sam ii deschisă il îmbrățișă cu toata puterea corpului ei firav. Sam o împinge câțiva cm de el si se uita la ea cu o față de cățeluș plouat spunându-i:
- Ce cauti aici? Nu trebuia sa fi cu iubitul tau Edward?
- Uite, am facut o mare greșeala, Sam! Chiar nu stiu ce s-a întâmplat cu mine cand am acceptat. Defapt am fost obligată in mare parte...Dar nu contează! As da orce sa fiu din nou cu tine, Sam! Esti totul pentru mine.
La auzul acelor cuvinte Sam nu se poate abtine si ii zambeste putin Oliviei. Ea se uita in ochii lui si il îmbrățișeaza. Dupa ce intrară in camera lui Sam, Olivia incepe sa aibă un comportament foarte ciudat față de el. Baiatul se pune in pat si incepe sa faca ce stie el cel mai bine, adică sa cante la chitara. Olivia, se uita la el foarte concentrata, dar parca nu ar fi existentă decat fizic nu si psihic in timp ce isi freca mainile in continu. Sam isi întrerupe cântecul chiar daca nu ii place sa faca asta si se apropie de Olivia simțind ca este ceva neinregula la ea:
- Olivia, ce se intampla cu tine?
- Pai... M-am gândit la ceva ce pentru tine poate ar fi o gluma sau... Un simplu joc dar pentru mine e ceva foarte important.
- De aia esti asa încordată? Nici cântecele mele nu te calmează... Atunci ce te calmează?
- M-ar calma ceva...
- Sa aud
- M-ar calma daca ti-as pune o întrebare ce ma frământa in ultimul timp dar mi-e ca nu o sa apcepti.
Sam este din ce in ce mai adâncit si mai nedumerit caci nu avea habar la ce se referea Olivia.
- Olivia, mai am cateva zile si pot murii chiar si in momentul asta. Zi ce e de zis si fac totul pentru tine!
- Esti sigur ca vrei sa iti zic? Mi-e ca vei face un atac de cord.
- Hahaha... Ce gluma. Hai imi zici azi?
- Ok.
Apoi Olivia sa așeza in poala lui Sam si il trantii de pat. Un șir lung de sărutări ii ajung pana la urechea lui Sam si Olivia ii șoptește pe un ton calm:
- Daca tot vei murii, vreau ceva de la tine.
Sam se uita mirat la ea si in timp ce ridica o sprânceană ii spune Oliviei:
- La ce te referi?
- Sam, vreau sa am un copil cu tine. Vreau măcar sa ma bucur de cineva, cum m-am bucurat de tine. Iti vreau sperma...
- Gata! Stop! Ajunge, Olivia! Ce ai? De ce imi zici chestilea astea? Te rog, nu fi paranoica, Olivia. Nu as face asa ceva cu tine cand sunt pe patul de moarte, e un mare păcat mai ales daca, sa zicem ca ai avea un copil cu mine, nu te gândești ca acesta iti va pune întrebări? Se va intreba unde ii este tatăl!
- Sam, te rog! Chiar nu vreau sa te las asa! Măcar hai sa încercam. spune Olivia in timp ce lacrimile ii invadau din nou ochii.
- Olivia, faci o mare greșeala!
- Te rog, Sam! Chiar iti cer prea mult de data asta? Nu vreau decat o ora, nu mai mult! Chiar iti vreau sperm...
- Bine, o fac! spune Sam in timp ce isi desface șlițul la jeanși.
- Multumesc ca o faci pentru mine, Sam?
- Da... spune el aprope punându-se pe plans caci nu ii plăcea sa faca sex.
- Iti promit ca seara asta nu o vei uita!
- Ba, sincer o voi uita. Acum te dezbraci o data sau aștepți o invitație sa te dezbrac eu?
- Sincer, spune Olivia satisfacută, as dorii o invitație.
- Sa o crezi tu. Hai o data, dezbracă-te ca vreau o data sa o bag si apoi sa termin cu asta!
- O bagi, o scoți, o bagi...
- O bag daca te dezbraci azitazi, Olivia!
- Hoo mă! Acum cine vrea sa faca sex...
- Ok, la trei sting lumina.
- Mdea...
- Unu, doi, tre...
- Mai taci o data si bago!

Inima ta a ramas la mineWhere stories live. Discover now