Olivia se trezește cu o mare durere de cap si isi rezema capul de perna ei moale, calda si isi amintește de acele momente in care Sam mereu ii fura perna caci ii plăcea foarte mult sa dorma pe ea iar pana la urma Olivia dormea fara perna toata noaptea.
Dintr-o data, fata tresare la auzul telefonului si imediat se repede sa vadă ce mesaj a primit. Dupa ce vede incepe sa ofteze foarte grav caci primise un sms de la Edward, baiatul de care se despărțise Olivia, in care scria:
" Daca nu vi in seara asta la mine, Sam o va încurca rau... Foarte rau."
Neștiind ce sa faca din cauza presiunii, Olivia incepe sa ii dea un nou sms:
" Nu imi vine sa cred... Nu imi vine sa cred ca exista oameni ca tine!"
" Auuu... Dar doare ce spui tu acolo, prințesă! Ok, poate sunt rau dar fac totul pentru dragoste"
" Dar tu sti ca eu nu te iubesc, nu? Sti ca totul este din cauza ca am fost foarte confuza in acel moment! Nu am știut ce sa fac, Edward! Asa ca lasa-l pe Sam si pe mine in pace!"
" Pfff... Sa te las? De ce sa te las? Pletosul ala încă mai are sentimente pentru tine si nu vrei sa il lovești la inimioara???"
" Vreau sa ma lași pentru ca mi-am întemeiat deja o familie! In plus Sam s-a tuns! Din fericire ii ajunge pana la începutul gâtului parul!!"
" A da? Cu cine ti-ai întemeiat tu o familie, prințesă?"
" Pai, se pare... Ca voi avea un copil cu Sam! Fericit?"
" Ohhh.... Draga mea prințesa, nici măcar in gluma sa nu spui asta, Ok?"
" Pfff... Crezi ca te mint? Vrei sa vezi testul?"
" Tu chiar vorbesti serios? Caci daca ăsta e adevarul iti promit ca nu vei avea nici un copil cu el!"
" Pfff... Si eu sa te cred matahala? Sti ceva? Dupa ce il voi face tătic pe Sam, vreau sa iti vad mutra aia."
" Mhmm... Mai vedem noi, Olivia, mai vedem noi. Oricum, tu ce faci?"
" Ceva banal, pai vorbesc cu tine!"
" Uite, eu sunt in apropierea spitalului si vreau sa ii fac o scurta vizita lui Sam."
" Tu este un monstru!"
" Ok... Iti mai dau o singura șansa! Zi daca vi la mine in seara asta sau daca Sam va fi nevoit sa se joace cu mine!!"
" Nu voi venii la tine in veci, ai înțeles, porcule?"
" Bine. Oricum nu prea imi pasa. "
" Serios?!"
" Pfff... Tot proasta ai ramas! Ok, se pare ca Sam va avea nevoie de mult fond de ten ca sa iasă pe strada in următoarele 10 minute. Ups..."
Imediat ce văzu sms-ul, Olivia isi lua o jaketa scurta de piele care ii ajungea pana la spate, isi ia telefonul, cheile si se încalță cu primele sandale pe care le vede si zboară imediat spre spital. La poarta il vede pe Edward care râdea copios. Fata se apropie de el si isi coboară privire spre pâmant spunând:
- Nu i-ai facut vre-un rau, nu?
- Încă nu. Deci, tu chiar ai un copil, hă?
- Da am.
- Bine. Daca vrei ca Sam sa trăiască si sa ii găsesc un potențial donator tu vei venii cu mine si vei face avortul!
- Poftim? Tu vorbesti serios? Ha... Pe asta nu o cred.
- De ce sa nu o crezi? Tu nu sti cu ce ma ocup eu asa ca mai bine ai încredere in mine, da? Ca de nu, Sam iti ca spune un mic adio. Deci faci avortul?
- Il fac! Dar cu condiția sa găsești un donator!
- Bine, mi-a plăcut sa facem afaceri, prințesa mea! spune el in timp ce ranjea ciudat.
- Dar măcar pot sa vorbesc cu el?
- Ok, poți dar vi peste o ora acasă la mine, da?
- Oricum nu am de ales asa ca...
Edward pleca si un rau de lacrimi isi făcură apariția pe fața Oliviei. Imediat pleca spre camera unde sta Sam si cand ajunge acolo, vede o asistenta cu o rochie prea scurta pentru serviciu in timp ce se plimba pe langa Sam care vorbea foarte lejer si relaxat cu ea. Imediat ce ii vede, Olivia se dezlănțuie cum nu a facut-o in viata ei:
- Sam!!! Sunt însărcinată cu tine, ai auzit?
- Hăăă??? Olivia, ce cauti tu aici?
- Pai, striga ea ca sa audă bine si asistenta aia care zbura pe langa Sam ca o pasare, daca tot vei fi tătic trebuia sa te anunț!
Sam zambeste forțat si incepe a chicoti in liniște. Olivia se apropie de Sam si il saruta sălbatic pe buza de jos iar asistenta( care defapt nu prea era asistenta ) se uita foarte deranjata de tot ce se intampla si spune pe un ton revoltat:
- Iubitule, cine este fata asta?
- Iubito, spune Olivia foarte furioasa, cred ca ar trebuii sa zbori înapoi la curvarii tai. Nu stiu... Zic si eu.
- Gata, încetează! Spune Sam in timp ce se răstea la Olivia.
- Nu imi vine sa cred. Sam, ce ti se intampla? Curva asta te-a otrăvit, sau ce?
- Hei, nu ii spune curva! Ea este Amanda.
- Mdea... Nu ma interesează cine e asta. Deci, nu esti fericit ca vei fi tătic?
- Mdea... spune Sam forțându-se sa scoata cateva cuvinte pe gura.
- Sam, nu te înțeleg! Sam, parca nu esti tu! Sam, ce ai?
- Sam nu are nimic...
- God, iar incepe sa vorbească la persoana a treia! Fato, ce i-ai facut lui Sam?
- Ce? Nu i-am facut nimic! In plus cine te crezi? Eu am fost cu el la bine si la greu aproape 2 ani! Eu am fost mereu asistenta ce ii recolta sângele si il sorbea mereu din priviri cand trecea zilnic pe la cabinet si tu vi peste noi fara sa bati la usa si spui ca esti însărcinată cu el?
- Sam!
- Ce este!
- Fac avort!
- Nu ai decat sa il faci. Acum ma lași in pace???
- Sam!... Sam, eu nu te las asa! Nu plec pana cand iti revii. Nu ma misc de langa tine!
- Mdea... Ok, Amanda, s-ar putea sa dureze ceva asa ca dupa ce imi găsești donator sa imi spui, Ok? Apoi vreau sa imi trăiesc viata cu tine pe veci. Poți pleca, o țin eu pe disperata in frâu.
- Ok, iubi! Doar... Sa scapi de ea, te roagă suflețelul meu!
- Bine, te pup!
- Si eu!
Amanda pleca pe usa si se dusa la cabinetul privat al tatălui ei. Olivia se pune pe scaunul de lângă capul lui Sam si incepe sa plângă gălăgios spunând:
- Sam, simt ca mor! Nu ma lasa si tu la greu!
Dupa spusele acesteia, Sam incepe sa râdă gălăgios in timp ce privea plânsetul Oliviei:
- Pfff!!! Tu chiar ai crezut ca sunt cu aia? Olivia, ori esti credula si prostuța ori ai trecut azi pe la teatru?
- Sam!!! striga ea de se aude pana la parter.
- Mdea... Asa ma numesc...
- Am crezut ca esti cu târfă aia!
- Hei, te rog! O fi ea una culeasă de dupa centura dar iti recoltează sângele fara sa simți nimic! Pfff...
- Doamne, ce sperietura am tras!
- Si eu numai ca sperietura in sensul bun. Am crezut ca tu chiar esti însărcinată.
- Pai... spune ea in timp pe rânjea in fața lui Sam.
Dintr-o data, Sam o ia de gat si o trântește langa el in pat curgandu-i cateva lacrimi de fericire. O saruta sălbatic spunând printre chicotelile lui:
- Tu nu esti întreaga, fetițo! Tu chiar esti însărcinată?
Olivia se ridica din pat si isi ia din geanta testul pe care ii arată lui Sam. Acesta incepe sa surâdă începând ușor sa plângă din nou trandind-o iar pe Olivia in pat:
- As vrea sa fie baiat.
- Poftim? Baiat? Porc? In nici un caz! Fată, am hotărât sa o numesc Darcy!
- Nici măcar nu sti ce e!
- Este fata! Mereu eu sunt cea care ghiceste!
- Oricum, sa sti ca doar ma joc cu Amanda, normal ca nu o iubesc. Mi-a promis ca daca ne vom petrece viata impreuna imi găsește donator.
- Stiu, stiu, stiu...
Olivia si Sam isi petrec 3 ore impreuna si acesta uita complet sa ii spuna depsre Edward.
YOU ARE READING
Inima ta a ramas la mine
RomanceVa dati seama ca in aceasta carte e vorba de un trasplant, nu? Mdea...Transplant de inima. Sam, este un baiat de 20 de ani care are o boala fatala, foarte rară a inimii si acesta ma...