Sam sta pe balcon si fumează ultima țigare din pachet. Mereu cand fumează ultima țigare, o savurează cum nimeni nu o face ținând-o aprinsa si cate 30 de minute. Isi întoarce privirea spre calendarul lui care stătea agățat in camera si se gândește din nou la ce il așteaptă. Tot ce poate face acum e sa spere ca doctorii sa il conecteze la aparate măcar sa mai trăiască sa isi vadă copilul daca ar avea norocul ca Olivia sa rămână însărcinată. Se uita la ceas si deja este 8:40 iar la 9:00 trebuie sa se ducă la doctorul lui de familie sa il consulte si ii mai ceara niște sfaturi in legătura cu boala pe care o are.
Se repede repede la dulap si isi ia niște pantaloni scurți si un tricou negru si peste un hanorac apoi coboară in bucatarie unde bea un suc de portocale si se îndreaptă repede cu placa spre spital.
Cand ajunge in fata spitalului intra in cabinetul unde era doctorul lui de familie si acesta, foarte glumeț de felul lui, ii spune lui Sam:
- Hei, se pare trăiești si azitazi!
- Domule doctor, este o problema daca...
- Daca? spune el in timp ce isi cauta ochelarii ca disperatul prin cabinet.
- Daca am facut dragoste?
- Poftim??? Ai facut sex? Cand ai facut?
- Ieri...
- Băiete, ai mare noroc ca respiri in momentul asta!
- Adică?!
- Adică... Ai avut mare noroc. Oricum nu cred ca mai ai mult asa ca fata cu care ai avut o aventura e norocoasa caci esti un baiat foare frumos!
- Ăăăăăăă... Multumesc cred. Mai exista o cale prin care pot sa mai rezist?
- O, da! Exista doua cai chiar.
- Imi spune-ți, va rog!
- Pai... Pot sa te conectez la aparate sau...
- Sau...???
- Sau poți face un transplant dar acesta este foarte riscant.
- Si daca... Ma conectez la aparate 10 luni, cum ar trebuii sa stau si apoi sa imi fac un transplant...
- Pai ca sa spun mai pe placul tau, dragul meu Sam, stai conectat 10 luni dar dupa aia trebuie sa găsești un donator. Problema este ca... Nu exista donatori si pentru tine, Sam! In plus, daca tu vei fi conectat 10 luni la aparate, multe vieți vor fi șterse de pe acest pâmant. Si practic e vina ta ca mute vieți au murit. Ok, o facem dar numai daca vei găsii un donator. Daca nu, te vom deconecta in prima secunda in care cineva important are nevoie mai mult decat tine de aparate. Esti sigur ca vei găsii un donator?
- Da, sunt sigur!
- Ok, peste doua zile sau cand simți ca inima te lasa vi aici, da?
- Multumesc, domnule doctor!
- Bine atunci.
Apoi Sam pleca spre casa, in speranța ca va găsii un donator si pentru el. Problema este ca... Nu exista asa ceva si pentru Sam...
YOU ARE READING
Inima ta a ramas la mine
RomanceVa dati seama ca in aceasta carte e vorba de un trasplant, nu? Mdea...Transplant de inima. Sam, este un baiat de 20 de ani care are o boala fatala, foarte rară a inimii si acesta ma...