Capitolul 19- Peste 9 luni ( Marti )

4 2 1
                                    

     De dimineata, Olivia o invita din nou pe Alisia la o cafea sa mai vorbească si ele pana cand Olivia isi da seama ca a uitat complet de Edward.
    - Dumnezeule, am uitat de Ed! Ma așteaptă la cafeneaua de langa vila lui. Ed va fi supărat!
    - Cum? Edward?
    - Alisia, iti dau cheia si pleci cand vrei tu, Ok? S-ar putea sa nu ma intorc asa repede caci de-a bia l-am convins sa păstrez copilul asa ca lasa-ma!!!
    - Ok, gravid-o! Dar sa ai grija de baiat!
    - Pfff... Nu imi vine sa cred ca voi avea baiat! Shit!
    Olivia se îndreaptă imediat spre usa si zboară spre vila lui Edward. Imediat ce ajunge la casa suna la sonerie in disperare si dintr-o data simte o prezenta rece in spatele ei si cand se întoarce dă de Edward.
    - Domne, ce m-ai speriat, Ed! Era sa scot copilul afara!
    - Te-am speriat? Asta lasa te gândit... Oricum, te am așteptat destul azi la cafenea. De ce nu ai venit?
    - Pentru ca... Am uitat. Dupa ce am stat 5 minute de vorba cu Sam la spital m-a mai sunat Alisia si pur si simplu am uitat.
    - Esti sigura de cea ce spui tu acolo, prințesă?
    - Foarte singura! spune Olivia înghițind sec.
    - Prințesa asta e foarte mincinoasa, esti de-acord cu mine?
     - Poftim???
     Edward ii zambeste cateva secunde dar apoi o trântește pe Olivia de usa si incepe sa se răstească la ea:
     - Te rog sa ii spui un adio lui Sam in următoarele  20 de secunde!
     - Poftim?? Ce? De ce?
     - Pentru ca in momentul asta, cineva are nevoie de aparate mai mult decat Sam asa ca o sa il deconecteze in orce moment!
      - Sam! Nu Sam! In nici un caz!
      Olivia sa strecura printre bratele puternice ale lui Edward si il suna pe doctor:
      - Alo, buna ziua!
      - Domnule doctor, sunt eu Olivia, iubita lui Sam. Il știți, nu?
      - Da dar imediat il vom deconecta de la aparate caci cineva important va avea nevoie urgenta.
      - Stați! Nu il deconectați! Am găsit donator in ultimul moment!
      - Da? Foarte bine. Cine este persoana?
      - Nu contează, vin in 10 minute sa faceți transplantul! Voi aduce eu donatorul!
      - Bine, dar va rog grăbiți-va!
      Fata ii închisă repede si pleca pe poarta dar mana lui Edward o prinde intr-o fracțiune de secunda si o strange cu tota puterea.
     - Hei, unde pleci asa grabita?
     - Ma duc sa il vad pe Sam pentru ultima oară! De ce intrebi? 
     - Bine, te las. Oricum nu ai nici o șansa sa il mai salvezi!
     Chiar daca avea burta umflata cat 3, Olivia se repede la doctor si ii spune:
     - Doctore, am venit!
     - Donatorul, domnișoara.
     - Eu-eu su-sunt...
     - Sunteți însărcinată. In cate luni? Va simțiți bine?
     - Su-sunt bine.
     - Te rog, ia loc aici!
     - Trebuia sa il nasc in săptămana asta.
     - Gata, vad ca aveți simptomele pentr...
     - Nu! Nu nasc acum!
     - Dar, dar trebuie.
     - Fuck you, domule doctor!
     - Asa toate spun. Hai, treci la scos copilul caci ti s-a rupt apa.
     - Ok... Pot sa o fac. Dar dupa vreau sa ii donez inim...
      - Gata! Il mai ținem pe Sam dar va rog sa va calmați!
     Dupa 2 ore:
  
    Dupa doua ore de chin si durere, Olivia a născut un băiețel sănătos fara nici o problema. Dupa ce fata isi deschide ochii, caci a dormit 30 de minute, incepe sa il strângă ușor pe fiul sau care plângea in liniște. Dintr-o data, in întuneric apare o lumina puternica si un chirurg incepe sa isi aranjeze uneltele langa ea spunându-i:
     - Esti sigura ca vrei sa o faci? 
     - Sunt mai mult de atat dar ma poți lasa 5 minute sa ii scriu cuiva drag o scrisoare inainte?
     - 5 minute!
     Fata se ridica din pat si se îndrepta spre camera unde stătea internat Sam si acolo il întâlnește pe doctor.
     - Domnule, nu s-a găsit donator, nu-i asa?
     - Imi pare rau.
     - Ok, ma lăsați putin cu Sam? Pot sa il trezesc?
     - Desigur, dar ar fi bine sa ii arați si lui copilul, ce zici? Sincer, eu il stiu de mult timp pe Sam... Si stiu ce grea i-a fost viata. Chiar v-ar trebuii un moment impreuna, asa toti trei.
     Apoi doctorul i-a dat copilul in bratele mamei lui.
     - De unde știți? Lăsați... Va multumesc ca mi l-ați dat.
     Olivia isi așeza pruncul ușor pe pieptul lui Sam si începu sa ia o foaie de hârtie si un pix apoi incepe sa scrie din suflet tot ce are ea acum in inima.
    
    
    

Inima ta a ramas la mineWhere stories live. Discover now