Kilka dni w szpitalu minęły nam bardzo wolno.Nie oszukajmy się,siedzenie w szpitalu,nie jest bardzo interesujące.Na szczęście umililiśmy sobie ten czas różnymi BARDZO dziwnymi grami.Zastanawia mnie bardzo jaka dziewczyna mu się podoba...
Wtedy kiedy Remek zapytał mnie o to czy podoba mi się jakiś chłopak nie wiedziałam co odpowiedzieć.Ja nie wiem czy on mi się podoba,to jest dziwne uczucie,bardzo dziwne.
-Zamówisz taksówkę Remek?
- Już zamówiłem,zaraz pewnie przyjedzie.Pojedziemy do nie.Zamieszkasz u mnie na dwa dni.Nie ma twoich rodziców i moich też,wyjechali na urlop,więc razem nam będzie milej,haha,ok?
-No ok,ale jak wrócimy twoim obowiązkiem będzie dać mi żelki,dobrze?
-No skoro musisz...
-Haha,też cię kocham...em...no...znaczy..nie..w tym sensie.Emm.. no wiesz o co mi chodzi.
-Tak,wiem,ale muszę ci powiedzieć,że buraczek na twojej mordce jest słodki.
-Ugh,dobra,chodź,jedziemy.
Wsiedliśmy do taksówki i zmierzaliśmy do domu Remka.Strasznie jest mi głupio po tej akcji...byłam cała czerwona...ugh...
-Już jesteśmy na miejscu
-Wiem geniuszuxd
Po wejściu do domu od razu poszłam do łazienki pod prysznic.Wszystko przemyśleć.Gdy wyszłam w całym domu pachniało naleśnikami.
-Umm... ślicznie pachnie,a gdzie moje żelki?
-A no tak!Proszę.Siadaj,zaraz dam ci naleśniki.
-Ok,mam nadzieję,że nie umrę xd
-Ja też xd
Po posiłku poszliśmy na spacer.
-Lubisz grać w gry?-zaczął Remek
-Lubić,lubię,ale to nie moja pasja,a co?
-Chciałabyś nakręcić odcinek na mój kanał z jakiejś gry?
-Nie no,spoko,czemu nie xd.Dawno nie widziałam kogoś kto tak kocha to co robi.
-Haha,uwielbiam to.Wiesz co? Muszę ci coś powiedzieć...
-No ok,mów.
-Ale od razu mówię,że to będzie zaskakujące pytanie,więc mi tu nie mdlej haha.
Matko... ciekawe o co chciał mnie zapytać.W mojej głowie było tysiąc myśli na sekundę.Robi sobie żarty? A może chce abym została jego dziewczyną?Niee,Patrycja uspokój się.Poczekaj aż cię zapyta.
-Ta,już byś chciał.Mów.
-No,a więc...
-------------------------------------------------------------------
Dobry wieczór!
Dodałam rozdział! W sierpniu może się pojawić jeszcze z 5 rozdziałów może więcej,bo nie mam specjalnych pomysłów co robić xd A więc wyczekujcie rozdziałów! <3
YOU ARE READING
A może to miłość? /reZigiusz/
FanficTa książka będzie opowiadała o pewnej dziewczynie,której w jednej chwili zawali się całe życie.W nieoczekiwanym przez nią momencie zjawia się pewien chłopak.Czy to on odmieni jej zły los?