Kapitel 8

283 8 4
                                    

Ginny's synsvinkel:
I dag er dagen, i dag skal jeg flytte sammen med Harry. Jeg er så spændt. Den sidste uges tid har vi flyttet mine ting ind i hans hus, og nu er vi blevet færdige. Jeg kan se på mor og far, at de er nervøse. Deres yngste flytter hjemme fra, det burde være mig der var nervøs.
"Ginny, det er tid til at tage over til Harry," råbte far neden under.
Jaa. Nu sker det.

Vi ankommer til mit nye hjem, nu kan jeg officielt kalde det hjem. Harrys og mit.
Harry åbner døren og giver et hurtigt kys. Derefter lukker han de andre ind.
"Vi bliver ikke længe kæreste Harry," siger mor, hun går hen og gav ham en krammer. "Jeg skal hjem og lave aftensmad til de andre," tilføjer hun. "Selvfølgelig," siger Harry.
"Ginny," min mor fik tåre i øjnene. "Mor, vi kommer og besøger jer!" Siger jeg bestemt. "Og i er altid velkommen her," tilføjer Harry.
"Ja," hun tørre øjnene. "Så ses vi snart." Mor og far krammet mig farvel og går.

"Skal vi få dine sidste ting på plads?" Spørger Harry.
"Ja"
Han tager min taske i den ene hånd, og tager min hånd i den anden. "Er du klar til af se vores værelse?" Jeg nikker, og vi går op af trappen.
Harry havde lavet Sirius' værelse om. Han havde sat et større skab ind, og sat billeder op af os, Ron, Hermione og andre Hogwarts kammerater. Og selvfølgelig en seng.
Jeg vendte mig rundt mod Harry. "Hvor er her hyggeligt." Han lænede sig frem og kyssede mig.
"Her er altid hyggeligt med dig Gin."
••••••••••••••••
Heejj👋🏼
Skidt? Ved det, men eg følte lige for et Update.
Har i læst den nye Harry Potter and the cursed child?
Den kom ud for tre dage siden, tror jeg, og jeg kan informere jer om at den er mega god! Jeg anbefaler helt klart i læser den!

Harry Potter and the story after the warWhere stories live. Discover now