Kızın annesi Betül ile babası Leventin ilk karşılaşması hissedarların bulunduğu önemli bir toplantıda gerçekleşmişti.Adam kadını gördüğü ilk andan itibaren ona aşık oldu. Kadın ise işkolik genç biriydi.Adam kadını o toplantıdan sonra heryerde aramıştı ta ki sirkette verilen büyük partiye kadar orada kadını tekrar görmüş ve ona olan aşkını anlatmanın yollarını aramaya başlamış, parti boyunca kadını düşünerek içki içmişti.
Kadın ise babasına sinirliydi ve kendini içkiye vermişti.
Adam dayanamayıp kadının yanına gitmiş ve ona" bişey sorabilir miyim?"diye cümleye girdi kadın ise "tabi ki "deyip soruyu beklemeye başladı adam kadına sevgilisi olup olmadığını sordu kadın ise sarhoş bir şekilde yok ama olmak ister misin diye adama sordu.
Adam ilk başta şaşırmıştı tabi sonradan kadının sarhoş olduğunu anlamış ve kadından şimdilik uzak durmanın iyi olacağını düşünmüştü. Tam giderken kadın adamın konuşmasına fırsat verneden adamın dudaklarına yapıştı.Adam uzaklaşmak için kendini zorlamış ama kadın adamı büyük bir şehvetle öpmeye devam etmişti adam da kendini tutamayarak karşılık vermeye başladı.
Kadın o an daha fazlasını istemiş ve adamı elinden tutup bi odaya götürmüştü adam kendine engel olmak istiyordu ama kadın adamı kışkırtmaya devam ediyor adamın sınırlarını zorluyordu. O gün Levent Betülün ilki olmuştu.
Levent ne kadar olmaz kendine değilsin dese de Betül adamı zorlamış ve olan olmuştu.
Levent sabah kalktığında yanında kadınını göremeyince korkmuştu aramıştı kadını ama kadın ortalıkta bile yoktuBetül böyle birsey yaptığı icin kendini asla affetmeyeceğini mırıldanıp duruyordu.Dün gece yaşananlar için pişmandı hayatı boyunca daha ilk defa gördüğü bir adamla beraber olup ilkini ona vermişti.O öyle birisi değil di ki böyle bir hatayı nasıl yapardi ilkini sevdiği adama vermek istiyordu oysaki. Adama çok kızgındı adamın kendinden faydalandığını düşünüyordu fakat kendisi yapmıştı ne yaptıysa. Adamı öpen oydu herşeyi başlatan oydu pişman olmaya hakkı yoktu.
En iyisi buralardan gitmekti. Bir daha o adamla karşı karşıya gelmeye cesareti yoktu.Yani şimdilik bu olay unutulana kadar gitmeliydi en azından
Aslında babasını suçluyordu. Eğer babasi onu sinirlendirmeseydi kadın da içki içmez sarhoşolmazdı. Başına asla böyle bir şey gelmezdi.Levent o günden sonra kadını heryerde aradı ama bir ize ulaşamadı.Şirkette yaklaşık üç toplantı yaptı her seferinde başka sirketlerle fakat kızdan bir haber yoktu.
Betül o şirkete uğramama yemini etmişti kendince ta ki adet düzensizliğinin sebebini araştırana kadar. Normalde adet düzensizligi yaşayan bir kadındı ama hiç dört ay geciktiğini hatırlamiyordu.
Mide bulantilari baslamis hatta en cok sevdigi yemeklerin kokusuna bile dayanamaz hale gelmişti.
Hastaneye gitti ve doktor kan tahlili yapılması gerektiğini söyledi. Kadın hemşirenin yardımıyla kan tahlilini yaptırdı. Doktor kadına hamile olduğundan dolayı midesinin bulandığıı bu dönemlerde normal olduğunu soyledi.Kadın çok şaşırdı ve bir an ne yapması gerektiğini bilemedi.Daha ilk birlikteliğinde hamile olması saçma geldi. Nerdeyse imkansızdı bu da kadının şansıydı. Ve o an sirketi aklina geldi daha gençti evlenemezdi adamı bile tanımıyordu ki hem adam da kabul etmez diye düşündü En iyi karar bebeği aldırmaktı. Doktsra bebeği aldırmak istediğini söyledi.
Doktor ise çocuğun alınması icin babasının haberi olması gerektiğini ve bebeği aldırmak için geç kaldığını eğer bebeği aldırırsa rahminin de alınması gerektiğini söyledi.Kadın ne yapması gerektiğini düşünmeye başladı ama çocugu istemiyordu hatta hiç merak bile etmiyor onu fazlalık gibi düşünüyordu.
Kadın adamın şirketine gitmeye karar verdi ne olursa olsun bu çocuktan kurtulacaktı. Daha bebekler hakkında hiçbir şey bilmiyordu ki istemiyordu da zaten bebeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13.Gece
RandomDaha annesinin karnındayken istenmeyen bir bebek, Herşeyden habersiz mutlu bir geleceğin hayalini kuran baba, Doğum yaptiği gece kizini ve çocuğunun babasini terk eden bir anne, Herşeyden habersiz büyüyen çocuk, Ya herşeyin suçlusunu babasi bilirse...