Meydanlar

1.3K 131 8
                                    



Bir geceyi daha bitiriyorum sokaklarda...


Hainlere adım attırmamak, kanımın son damlasına kadar vatan uğruna akıtabilmek için, sokakta uyur sokakta uyanırım.


Bu vatan ve millet için feda edemeyeceğim bir canın, rabbimin katında nasıl bir değeri olabilir ki?


Biz kaç gündür vatan nöbeti tutarken, şehit anaları evlatları yas tutmuyor evlerinde. Onlar şehit olmanın ne büyük mertebe olduğu bilincinde olarak, kurşunlara kendilerini siper eden o büyük mertebeye ulaşan evlatlarıyla, ana babalarıyla yalnızca gurur duyuyorlar.


Gözlerimiz bir şehit kızının "Benim babam şehit oldu, ağlamayacağım" deyişine şahit olurken, yüreğimizde hissettiğimiz acının tarifi hiç bir gözyaşıyla anlatılamaz!



Bir saat içinde dünyası alt üst olan minik kalplerin, onca masumların ahı yanınıza kalacak mı sandınız?



Bir yetimin, öksüzün ahı nelere kadir olur bilemezsiniz. Sinesinde iman olan milleti tankla tüfekle F16 ile susturamazsınız!


Türk milletini korkutup kaçırabileceğine dair yürütülen teorilere inanan imansızlar!


Sizin kalbiniz baştan aşağı korku ile doluyken, bizim kalbimize esemesi uğramıyor, uğramayacak bunu anlayabiliyor musunuz?!


İstediğiniz güçle üzerimize gelin, üstünde çakısı bile olmadan size yenilmeyen bu millet, imanıyla sizi her türlü başlarınızı çıkardığınız inlerinize geri sokacaktır!



Tarih vermekle, inkar etmekle, subliminal mesajlarla bizi alt edebileceğinizi zannedecek kadar fukara beyinlere sahipsiniz!


Falan aktris böyle yapmış, şu siyasetçi şöyle demiş, o sağcıymış, bu solcuymuş demekten vazgeçerek, önce kendi kalplerinize bakın.


Bakın bakalım o gece Erdoğan başkomutan olarak sokağa çıkın emri verdiğinde, imanınız canınızı hiçe sayacak kadar kuvvetli miydi?


Babam tankın altından çekilirken, kalbi öyle bir imanla doluydu ki "Şerefsizler kimin tankını kime sürüyorsunuz" derken, gözlerinden saçılan ateş o an o tankı ateşe verecek kadar kuvvetliydi...




O gece bittikten sonra üzerinde konuşmak, bir kaç gece çıkıp bayrak sallamak kolay. Önemli olan o gece dışarıda olup imansızlara meydan okumak ve her gece vatan nöbetine gitmek...


Ben bunlara gerçekten bir sebebi olmadığı halde katılmayan insanların, bu vatan toprakları üzerinde yaşamayı hak ettiklerini düşünmüyorum.


Aksini düşünen varsa, kendisi için kendini sorgulasın...



15 TEMMUZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin