s

2K 215 48
                                    

Bana sürekli ve sürekli seni neden sevdiğimi sorardın, hatırlıyor musun Jungkook?

Çünkü sana her baktığımda, gökyüzündeki en nadide yıldızlardan bile daha güzel olduğunu tekrar tekrar fark ediyorum.

Bakışların ne zaman benim üstümde olsa, heyecanıma ve kalbimin hızla çarpmasına engel olamıyorum.

Gözlerine dek uzanan koyu renk saçların beni adeta büyülerken, seni izlemekten asla sıkılmıyorum.

Yaptığın her hareket öylesine zarif, ve öylesine naif ki, sende gördüğümü benden başkasının da görebilecek olma düşüncesi beni ölesiye korkutuyor.

Sesin ise, yalnız bana özel bir ninni gibi, ve hayatımda duyup duyabileceğim en güzel melodi.

Peki ben senin her parçana bu kadar aşıkken, neden beni affetmemekte ısrar ediyorsun?

Olanlar benim suçum değildi, ama sen bunu kabullenmiyorsun.

Güçlü kalabilmek için her şeyi üstüne yıkabileceğin bir şeye ihtiyacın var,

Ve zannımca, o şey benim.

Kokunu unutuyorum, ve bu kendimden daha fazla nefret etmeme yol açıyor.

Ben, yalnızca sana bir kez daha sarılabilmeyi diliyorum.

Her gece, bıkmadan.

Fakat merak etme, bunun boş bir dilek olduğunun farkındayım.

Benden nefret ediyorsun.

Artık bunu kabullendim.

Yine de sen de şunu bilmelisin ki senden vazgeçemem.

Bana ne yaparsan yap, seni sevmeyi bırakamam.

Zira sen, inansan da inanmasan da benim hâlâ nefes alıyor oluşumun tek sebebisin.

Tek dayanağım.

Ve şunu bir kez daha söylemek istiyorum,

Seni seviyorum meleğim.

Benden nefret ettiğin için seni suçlamıyorum,

Lâkin bilmeni istiyorum ki tek günahım, seni Tanrı'dan bile çok sevmemdi.

•••

Bir anda aklıma gelen kurguyla, tuhaf, kısa hikaye tarzı birşey denemeye karar verdim. (?)

Dört bölümlük olacak, umarım beğeneceğiniz bir şey çıkartabilirim ortaya.

İyi okumalar.

sin〃taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin