Kahramanlar uyanır ve daha yeni benimsedikleri odalarındaki lavaboda diş sırasında yarış yaparlar ve Ece'nin elindeki diş fırçası fırlar ve camı kırarak Sooner'in kafasına düşer.
Soonır- Kafama uzay gemisinden parça düştü kıyametmi kopacak yoksaa!!!
Ece- Pardon Sooner ben yanlışlıkla attım.Özür dilerim.
Soonır- Tanrıya şükür portal kırılmamış.
Ege- Bu adam hep böylemi konuşur?
Arabasından yeni inen Danyal Ege'ye cevap verir.
Danyal- O geleceğin bebeğidir.
Ece- Sen nereye gittin büyük amca?
Danyal- Kahvaltı yapmayı düşünüyor musun?
Ege- Her insan düşünür Ece bunu sorunca bile birşeyler düşündü.
Danyal- Bende tam kardeşimin filozof çocuğu olmadığını düşünüyordum ne yapsın genler amcaya çekmiş.
Ece- Ben onu 13 yıldır çekiyorum😂😂😂
Kahramanlar kahvaltılarını yaparlar Ece Esrarengiz kasabada yediği ilk kahvaltının bir parçasını vakumlanmış poşete koyar.Sonra Büyük Amca Danyal'ın işlettiği esrarengiz kulübeye giderler.
Ece- Evin yanında hiç böyle bir şey görmemiştim.
Soonır- Bu ev hakkında daha ne kadar çok şey öğreneceksiniz.
- Usta bugün işim ne var?
Ece- Heyyyyy! Sen kimsin cool kız?
- Nevin adım Nevin gençler.Hııııı gençler dedimde siz kaç yaşındasınız?
Ece- On üüü...
Ege- On dört yaşındayız.Yani genç sayılıyoruz.
Ece Egeyi kenara çekerek kulağına konuşur.
Ece- Benim matematiğim düşüktüde biz 2003 te doğduk.Yani 13 oluyoruzzz.
Ege- Biliyorum ama bizim burada arkadaş edinmemiz lazım.
Ece- Hıı çaktım yani ondan hoşlandın.
Ege- Hiçte öyle değil uydurma lütfen Ece.
Danyal ise içinden şunu geçirir.
Danyal (aklından)- Kardeşim çocuklarının yaşını bilmiyor zaten beyni varmı şüphe ediyordum.Artık şüphem kalmadı.Sade ziyaretleri azalt Danyal.
Nevin- Noluyoruz usta soru sordum cevapppp...
Danyal- Bu gençleri kasabada gezdir bunlar yeğenlerim.Ege ve Ece iyice gezdir öğret sonra kayıp yeğenlerle uğraşamam.
Nevin- Tamamdır patron.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ KASABADA YAZ TATİLİ
Mystery / ThrillerBu hikaye GRAVİTY FALLS a benzerdir fakat olay akışı,olaylar ve karakteristik özellikler farklıdır.😎😎😎