grup ödevi

59 6 0
                                    

Medyada Kris

Sabah kalktım , saate bakmamla yerinden fırlamam bir oldu.Çünkü okula geç kaldım.Hemen üniformamı giydim ve koşa koşa okula doğru yol aldım Allah tan tam vaktinde varmıştım.Sınıftan içeri girdiğimde
herkes bana bakıyordu hiç takmadan en arka sırada oturdum çok geçmeden yanıma Kris oturmuştu.

-Günaydın.

-Günaydın.

Diyip birbirimize gülümsedik.Hoca derse girdi ve derse başladık.Hocanın aniden derse başlaması beni şaşırmıştı.Çünkü buradaki eğitim zaten bir işe yaramıyor yani anlatmasada olurdu bence.Ders bitince hoca hepimize grup ödevi verdi.Ne tesadüfse Kris ile ben grup olmuştuk.Bütün kızlar ölümcül bakışlarını bana atıyorlardı.Doğruyu söylemek gerekirse bakışları beni delip geçtiğinde biraz ürkmüştüm.Bu kızlar neden bu kadar erkek düşkünü anlamıyorum.Sınıfta otuz tane erkek var birini koluna tak zaten senin için bir heves sıkılmaya başladığında terk ediyorsun sonuçta.Ya hiç erkek düşkünü olma ya da bulduğunla yetin kardeşim...Ya ben ne saçmalıyom.Fazla mı şizofrenik davranıyom acaba.Yok canım herkes kendi kendine konuşur...öffff cidden fazla saçmaladım.Son sürat hızla kaldığım yerden devam ediyom.

Ders sonunda bitmişti.Etrafa bakınıyordum.Nan ve Jong Suk ortalıkta yoktu.Bende okulun çatısına çıkıp düşünmeye başladım.Önüme birden kağıttan bir uçak düşüverdi.Kağıdı açtığımda önümde duran yazıyla şok geçirdim.İçine " benimle çıkar mısın?" yazıyordu.Bu ne saçmalıktır ya.Etrafıma bakındım ve kimse yoktu.Bende bana gelmediğini anlayarak uçağı uçurdum ve kızın birine çarptı.Devamı görmek istedim ve kızı izlemeye başladım.Kız yere düşen uçağın içini açtığında bütün arkadaşları kızın başına toplandılar ve aynı anda çığlık attılar.Hepsi gülüşerek okula girdiler.Oha yani bu kızlar çok komikti daha kimin çıkma teklifi ettiğini bilmeden sevindiler.Enayinin bu kadarını da görmemiştim açıkçası pesss...işte o anda bir kez daha nasıl bir lisede okuduğumu anladım.Bunlar harbi salaklardı.Düşünmek diye bir eylemleri bile yoktur belki de.

Ders zili çaldığı gibi sınıfa doğru yürüyordum ki salağın birinin bana çarpmasıyla afallafım.Bana sırıtıyodu.Bu benim hoşuma hiç gitmemişti.Çocuğa;
-ne yapıyorsun MANYAK . Salakmısın olum farkındaysan biz liseliyiz ilk okul bir değil.

Çocuk şaşırmış bir suratla bana bakıyordu.

-Kusura bakma kazayla oldu.

Demesiyle çok sinirlendim.Cidden aptallar çevremi sarmıştı.Gerçek anlamda söylüyorum.Orada bulunan enayiler bize bakıyordu.Çocuğun suratına birden yumruk attım ve çocuk sinirlenmişti tam elini kaldırdı çocuğun kolunu biri tuttu.OHA bu Kristi.Kris çocuğa;

-AHH, hiç yakıştıramadım.Nasıl bir bayana o şuhursuz ellerini kaldırırsın.Bana bak seni züppe .Bu kıza bir daha asla el kaldırmıycaksın. Anladın mı beni ?

Diye bağırdı.Çocuk başını salladı ve ayağa kalkıp gitti.Kris bana elini uzattı ve benim yerden kalkmama yardımcı oldu.

-Teşekkür-

Devamını getircektim ki Kris söylüyeceğim şeyi yarıda keserek;

-Teşekkür etmene gerek yok, o çocuk hala davranacağını bilmediği için ona yardımcı oldum sadece...

-Saol Kris...

-önemli değil, yanlız derse geç kaldık.koşalım bari.

-Tmm.

Koşarak sınıfa girdik.Hocadan özür diledikten sonra sıramıza oturduk.Ben Kris'e bakıyordum.Kris;

-Niye bana bakıyorsun?Yoksa çok mu yakışıklıyım.

-Ne! Sen ve çok yakışıklı olmak ha.Güldürme beni lütfen.

-Öylemi, hiç mi şansım yok.

-Bilmem, var mı?

Diye gülüşüyorduk.Hoca yanımıza gelip;

-çıkın dışarı...

Diye kükredimi yoksa anırdımı anlamış değilim.Krisle sınıftan çıktık;

-Saol Kris , sayende hoca sınıftan ikimizide kovdu.

-Ya boşver, ne olcak sanki . Fırsattan istifade kafeteryaya gidelim.Sabahtan bişi yemedim. Karnım zil çalıyor.

Dedi.ikimizde gülüyoduk.kafamı tamam anlamında salladım ve kafeteryaya kadar yarıştık.Tam yere çakılıyodum ki Kris beni belimden kavrayıp kendine çekti.

-Çok aptalsın.

Dedi. Ben ona ruhsuz bir biçimde bakıyordum ve konuşmaya devam etti.;

-O kadar aptalsın ki hiç bişeyi idrak edemiyosun

-Neden bahsediyorsun ?

-Sadece biraz gözünü açmanı istiyorum.

Diyince şaşırmıştım.Yoksa...yok canım daha neler diyerek Kris'e;

-Artık beni bırakırmısın?

-tmm.

Dedi ve yavaş yavaş belimi bıraktı.Kafeteryada bi kaç bişi atıştırdıktan sonra zil çaldı.Ben yine çatıya çıktım. Kris'in
bana dediklerini düşündüm.Düşünürken öyle dalmıştım ki aniden bir elin omzumda olduğunu fark ettim ve resmen yerimde sıçradım.Arkama dönünce rahatlamıştım çünkü bu Kristi.Kris'in bana dokunması kalbimin çok hızlı atmasına sebep olmuştu.

-ohh sen miydin,korkuttun beni

-hahahahaha Yoon yerinde sıçradın.çok komikti.

-öff Kris !

-efendim.

-Sayende nabzım düzensizleşti.

-Ahh dur bakayım bir o zaman.

Elimi tuttu ve nabzımı kontrol etti.Bana dokunması kalbimin kriz geçirmesine yardımcı oldu.Benim elimi bıraktığında içimde bir burukluk oluşmuştu.Zil sonunda çalmıştı.derse girdik ders bitince eve doğru yüyodum.Kris yanıma koşarak geldi ve yarın grup ödevini yapmamızı istedi.

-Tmm.nerde buluşalım ?

-benim eve gelebilir misin?Ailem bir hafta evde olmayacak.Bu sayede biz de rahat rahat çalışırız.Zaten yarın hafta sonu.

-Tmm adresi mesaj atarsın.

Konuşma bitince eve doğru yürüdüm ve direk uyudum.

Sabah saatin 10 olduğunu görünce mutfağa girdim ve ailem kahvaltıda gülüşüyorlardı.Hemen yerime geçip kahvaltımı ettim ve anneme grup ödevimi yapacagımı ve bugün dışarıda olacağımı söyledim.Masadan kalkarak hazırlanmaya başladım.İşte hazırdım nedense bugün güzel giyinmeye özen göstermiştim.Telefona baktım ve adresin nerde olduğunu mesaj atmıştı.Hemen evden çıktım adrese gittim.Kapıyı çaldım.Kris kapıyı açtı ama o da ne öff meteor mu lan bu ââğgg.

Hayranlıkla Kris'e bakıyordum.Bu kadar yakışıklı olunurmu?

Kris'in azından

Kapı çaldı ve kapıyı açmadan önce kendime aynadan baktım ve kapıyı açtım.Yoon çok güzel olmuştu.Kendimi onun yanında küçük gördüm bir an.O kadar güzel , masum ve narin görünüyordu ki.Kızın bana ;

-kapıdamı ders çalışcaz ?

Diye sormasıyla aklımı başıma alıp Yoon'u içeri davet ettim.Benim odama doğru yürüdük.İçeri girdiğimizde bütün herşey hazırdı ve çalışmaya başlamıştık.ikimizde aynı kitaba uzandık ve ellerimiz birbirini buldu.Onun elinin elime deymesi beni utandırmıştı. İkimizinde yüzü kıpkırmızı olmuştu.Hemen elini çekmesiyle kendime gelmiştim.hemen ayağa kakıp;

-burda yarım bırakalım,yarın kaldığımız yerden devam ederiz.

-ta-tamam.

Neden kekeledim ki ben .Yoon kapıdan çıktı.
Onu evine kadar geçirdim.Yürürken ikimizde yere bakıyoduk.

Onu bıraktıktan sonra eve gidip duş aldım.Duştan çıkınca yatağıma yatmıştım.Yoon bütün gün odamda olduğu için kokusu odada dolaşıyordu.Ne zaman Yoon yanımda olsa heyecanlanıyorum.Bir ihtimal ondan hoşlanmıyorumdur değil mi?

Ben Aptal Mıyım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin