Kris yanımdan ayrıldı ve biraz sonra Soon Ei yanına geldi . Tabi bide ona anlatacağım şeyler vardı dimi.öff . Ona gerçekleri anlatsam iyi olur.
-Yoon ne oldu?
-Sadece konuştuk.
-Peki...ne konuştunuz.
Olanları en başından anlattım. Kız beni nasıl dinliyo, hiç sözümüde kesmiyodu.Sonra bir terslik olduğunu anladım, kız resmen şok geçiriyordu.Bende ayılması için sert bir tokap attım.Ne yapıyım ciddi bişeydi. Zaten kendine gelmişti.Çığlığı bastı ve kulaklarımı sağır etti sağolsun.Sınıfa doğru ilerledik.Zaten derside kaçırmıştık.
-Yoon , lanet olsun elin çok ağır.Hayvan gibi yapıştırdın.İçinden aslan çıktı ya.
-Özür dilerim Soon Ei , sen dona kalınca bende seni ayıltmam gerektiğini düşündüm.Cidden özür dilerim.
-Sorun değil, aslında sana teşekkür etmem gerek ama yapmıyacağım.
-Nankör!
La sınıfa geç kalmışız ama hala burda gelmiş konuşuyoz.Hemen Soon Ei ile sınıfa doğru koşmaya başladık.Kapıyı öyle açtım ki herkes müdür sandığı için ayakta mum gibi olmuşlardı.Benim olduğumu gördüklerinde yerlerine oturdular.Gülmeden edemedim.Sınıfın içinde kahkaha attık.Hoca ters ters bakınca susup yerimize oturduk.Baya geç kalmıştık ama umrumda değildi.
Zil çaldı ve bütün kızlar yanıma geldiler önce afalladım sonra garipsemeyi bırakıp;
-Hayırdır kızlar , ne oldu?
Kızın biri
-Sen Kris ilemi çıkıyorum?
-Ne? Huh ha- evet çıkıyorum , neden sordunuz?
-Oha , kızım çok şanslısın . Kaptın meteoru.
Meteor nedir ya, bunların beni rahat bırakmayacaklarını anladığım için Hemen ayağı kalkıp Kris'e doğru hızlı hızlı yürüdüm . E sonra;
-Kris , sevgilim.
-Efendim aşkım.
Gözümle kızları işaret ederek;
-Sevgilim benle konuşmak istemiştin.
-Ahh evet gel gidelim sana içimi dökmek istiyorum hayatım.
Benim belimden tutarak sınıftan çıkardı.Biraz daha uzaklaştıktan sonra;
-Kris, teşekkürler hayatımı kurtardın.Orda biraz daha kalsaydım beni yiyeceklerdi.
-Ahahahahah Yoon acıdım sana ya.
-Zil çaldıktan sonra girelim sınıfa olur mu?
Zil çaldıktan sonra derse girdik.sonunda okul bitmişti.Hızla eve doğru koştum.Ders çalıştıktan sonra duşa girdim.Biraz rahatlamak gerek öyle değil mi?saçımı kurutup balık sırtı ördüm.Yatağa bodoslama atladım.Ohh be yumuşacık yatak , o yumaklığa daha fazla dayanamayıp uykuya daldım.
***
İlk defa alarmsız kalktım. Bu bir ilk , acaba dünyanın sonumu yaklaşıyor.Yoon dan bir ilk.Bu rekorlar kitabına yazmaları gerek.Öff fazla saçmaladım.
Yataktan kalkıp telefonuma baktım.Saat 06:20 la cidden rekor kırdım. Hemen spor yapmak için hazırlandım.45dk boyunca koştum, ayıptır söylemesi çok hızlı koşarım ehehe.Eve girdim ve soğuk bir duş aldım.Üzerimi giyindim ve okula gittim.Sanırım erken gelmiştim çünkü okulda hiç kimse yoktu.Bende bir banka oturup kulaklığımı taktım ve Bts-forever dinlemeye başladım.B biraz sonra Kris yanıma gelmişti.
-Günaydın.
-Günaydın.
-E napıyon.
-Şarkı dinliyorum.
-şarkı dinlemeyi bırak da gidelim.
-nereye , neden şarkı dinlemeyi bırakayım?
-Çünkü kütüphaneye gideriz diye düşünmüştüm.
Bunu söyledin ten sonra benim elimi tutup kendine çekti.Baklavalarını hissedebiliyordum.Neden bilmiyorum ama baklavalı kişilere çok hayranlık duyuyorum.Gerçi hangi kız hayranlık duymaz ki. Değil mi canım.Biraz geri çekildim.
-Ben tamam demedim Kris ne diye beni banktan kaldırıyosun.
-Gidelim hadi lütfen.
Dediği gibi koluma girip beni sürükledi.Abtal bu çocuk.Kütüphaneye geldik ve ikimizde kendi zevkimize uygun kitaplar aldık.Sonra camın kenarında ki masaya oturduk.Ben hemen kitabı okumaya başladım.Gerçekten güzel bir seçim yapmıştım.Baya kendimi kitaba kaptırdım.Aradan bir yarım saat geçmişti.Kitaptan başımı kaldırıp Kris'e baktım.O da bana bakıyodu.bende dururmuyum;
-Ne o çok mu güzelim.
-Ah evet baya güzelsin.
-Ne!?
-Yoon sana bişi söylemek istiyorum.
-Nedir ?
-Şey... Ben ...
***
Evet dostlar kısa bir bölüm ama anca yazdım.Diğer bölümü bekleyin.Bu arada kitap sıkıcı ve boğuksa eleştirin lütfen.
Şimdilik Hoşçakalın...😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aptal Mıyım?
FanfictionAilem ve akrabalarım sürekli bana aptal olduğumu söylüyorlar.ama bana göre aptal değilim.Bence şükretsinler benim gibi birini hayatta bulamazlar. Yeni okul yeni arkadaşlar ve tatlı bir aşk sizi bekliyor.❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤