10

15 2 0
                                    

Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım.Bugün ilk defa bebekler gibi rahat uyumuştum.Söylemeliyimki güne güzel uyanmıştım.Hemen ayağa kalkıp duşa girdim.Duştan 15 dk içerisinde çıktım ve biraz daha özenle okul için hazırlandım.saçlarımı hafif bir dalga verdim ve makyajımı yaptım.İşte tam anlamıyla hazırdım.Cama taş atmışlardı , sinirle pencereye açtım ve inanmak için gözlerimi kırpıştırdım.Aşağıda Jong suk vardı.Çok üzgün görünüyordu.Hemen çantamı alıp aşağıya indim.Jong suk'a doğru koştum ve bir anda bana sarıldı.

-Yoon çok mutsuzum.Ağlamak istiyorum.

-Jong suk ne oldu . Niye mutsuzsun böyle ?

-Nan ile ayrıldık.Nan beni başkasıyla aldattı.

-Ne!!!

-Yoon ne olur bugün benimle zaman geçir.

Bu halini görünce kalbim burkulmuştu.Başımı tamam manasında saladım.Hemen bir câfeye geçtik.Jong suk bütün olanları anlattı.Çok sinirlenmiştim yani Nan bunu nasıl yapabilmişti.Kızdaki cesarete bak sen.Yazıklar olsun Nan'a.

-Jong suk sana bişi önerebilirmiyim?

-Tabi .

-Acı çekmeni istemiyorum bu yüzden kaydını bizim okula al , hatta aynı sınıfa gidelim.Hem biliyomusun ben ve Kris de aynı sınıftayız.Ve birde ben ve o...

-Evet sen ve o...
Dedi durgun bir ifadeyle.

-Ben ve o...sev...sev...şey...sevgi...sevgiliyiz!

-Ne!

-Evet.

-Wayy ben yokken baya olay olmuş sanırım.

-Evet biraz öyle oldu ama neyse boşver sen onu da ne diyorsun?

-Ne , ne diyorsun?

-İşte kaydını bizim okula al diyorum.

-Ahh bilmiyorum Yoon.

-Ya hadi Knk ya gel işte ne olacak hem orda Nan dan daha hoş ve iyi kızlar var.

-Tamam tamam gelicem oraya ama bir daha Nandan bahsetme bana Okay.

-Okay

Diyip ona okula çok geç kaldığımı söyledim.Ve okula doğru yürüdüm ne de olsa geç kalmıştım bir yandanda derslerden sorumlu olacağım için bir anda koşmaya başladım.

***

Kapıyı çalıp içeriye girdim.Hayır hayır gerçekten Kapıyı çalmadım.Hırsızlık yok yani hemen fesatca düşündünüz ama ha .

İçeri girdiğimde hocanın ve Kris'in kızgın bakışlarını üzerimde hissettim.Hemen özür dileyip biricik sevgilimin yanına oturdum ve elini tuttum.Elini çekti ve grip atmaya başladı.Hocanın arkası dönük olduğu için Kris'in yanağına bir buse kondurdum.Kris bana döndü ve ;

-Bundan daha etkili bişi yapman gerek

Diyip dudağını gösterdi.

-Kris, Hoca içerde ama nasıl öpeyim.

-Yanağımı öpmesini biliyorsun ama.

-Ya Hoca arkasını dönmüş-

Daha sözümü tamamlamadan dudağımı öptü ve gülümseyerek önüne döndü.Üff yüzüm kıpkırmızı olmuştu.Kahretsin Kris'in omzuna vurdum ve birden kısık bir şekilde inlemeye başladı.Hoca arkasını dönüp Krise;

-Kris ne bu ses?

-Yok bişey hocam çirkinin biri vurduda.

-Kris bir daha ki sefere sınıftan çıkarırım ikinizide.

Diyip tekrar önüne döndü.Bende Kris'e ölümcül bakışlarımı atarak;

-Demek çirkin ha?

-Şey Prenses ...

-Ne!

-Şey ettim ben ya ...şey işte...aman be şaka yaptım sevgilim.

-Şakaydı öylemi ? Ha şakaydı.Bende sana şaka yapayım istersen.

-Yoon , aşkım seni çok seviyorum.

Bunu diyince eridim resmen.Gülümsemeye başlamıştım.Oda görünce elimi iki elinin arasına aldı ve öptü.Yerim ama ben seni niye bana öyle masum bir şekilde bakıyorsun.Burda eridim körmüsün?

***
Evet okuyucular biraz kısa oldu amaaaaaa ne yapıyım bende insanım üşengeçliğime verin.Walla gece gece yazdığım için uykum geliyor ve ben bir uyku aşığı olduğum için anca benden bu çıkıyor yani kusura bakmayın.

Seviliyosunuz.😽😽😽😹

Ben Aptal Mıyım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin