Bölüm 2

277 14 0
                                    

Adriana

Ertesi sabah annemin neşeli sesiyle uyandım ve nasıl bu kadar neşeli olabildiğine şaştım. Sabah daha güneş doğmamış kadın cıvıldayarak beni uyandırıyor. Ben ise hortlak gibi görünüyorum. Resmen öyle, saçımı yolmuşlar gibi, gözlerimin altı morarmış ve sabahları yüzüm her zamanki gibi kireç gibi. Bu güzel (!) görüntüye daha fazla katlanamayacağımı anladım ve hazırlanmaya başladım.

Hazırlanmam bittikten sonra aynadaki insana benzeyen yansımama gülümsedim. Mutfağa inip acele bir şekilde bir şeyler yemeye çalıştım, ama sabahın o saatini beslenmek için uygun bulmadığımdan kendimi evden dışarı attım. Robert ve Lucy'yle her zaman buluştuğumuz mekana gittim. Mekan dediğim de havalı falan değil, mahallenin ucunda terk edimiş bir çocuk parkı. Bu 'mekan' sabahları çok korkunç oluyor, aynadaki görüntümden bile daha korkunç. Bu yüzden Lucy ve Robert teker teker ufukta belirince rahatladım.

Ardından okula doğru yola koyulduk.

Sınıflara gitmeden Lucy'yle vedalaştık ve öğle yemeğinde görüşme sözü verdik. Zil çalınca sınıfa Bayan Hillman girdi ve bizim gevezeler anında sustular. Kadın çok otoriter görünüyor yani benim bile elim ayağıma dolaştı.

"Dünkü testleri okudum. Ve sizinle çok işimiz var. Daha geçen sene ne olduğunu hatırlamayan bir sınıftan çok bir şey beklememeliyim."dedi.

Aslında kadın bazılarını anlamıyor. Yani aradan koca tatil geçmiş bizim zeka küplerinin hafızasını sınıyor. Hadi ben ve Robert neyse ama sınıfın zeka ortalaması yerleri siliyor.

"Tabii ki bazılarına haksızlık etmek istemem. Aranızda iyi yapanlar da olmuş. Şimdi bu arkadaşlarınızı görelim."dedi.

"Adriana Stund ve Robert Clay..."demesiyle rahatlamam bir oldu.

Tahtaya geçmemizi söyledi. Bizi öyle bir süzdü kiii, bir ara şortumun fermuarı acaba açık mı kaldı diye düşündüm.

"Bu arkadaşlarınız şimdilik iyi görünüyor. Örnek almaya çalışın. Corbin! Sasha! Ben kime konuşuyorum!"

Bu kadının hafızası beni şaşırttı. Daha dün isimlerimizi bir kere söyledik ama maşallah yani. Bu yaşta bu hafıza...

Corbin ve Sasha neye uğradıklarını şaşırdılar. E normal yani, okulumuzun başta gelen sürtüğü Sasha Hanım'ın sohbeti bölünmüştü. Gerçekten bu Bayan Hillman çok cesaretli, yani o fındık beyinli ama koca dilli Sasha'ya laf söyledi!

Sasha hiç rahatını bozmadan "Konuşmanız ilgimi çekmiyor."dedi.

Bayan Hillman soğuk bir tavırla " O zaman koridor ilgini çekebilir. Biraz orada duvarlarla kaynaş, ben zil çalınca seninle ilgilenirim."dedi.

Sasha alaycı bir gülüşle" Oldu o zaman." dedi.

Ardından poposunu ve üzerindeki gözle görülmeyen şortu sallayarak dışarı çıktı. Ayrıca kapıyı çarptı. Kapıyı çok sert çarptı, ki bu da sinir derecesini gösterir. Bayan Hillman hiç aldırış etmedi ve bizi tekrar tebrik ederek yerimize oturttu. Zaten ağaç gibi dikmişti bizi, biraz daha ayakta kalsaydım meyve verecektim! Ama yine de o sert kadından aldığım övgüler bunlara değerdi.

Sasha

'Koridor ilgini çekebilir...' hehe yani hiç komik değil. Benim gibi biri - yani güzel, popüler, harika ve zengin- bu lafları hak etmiyor. Benimle teneffüste konuşacakmış. Gelsin konuşsun... Çok umrumda yani!

'Arkadaşlarınızı örnek alın...' salak ineklerden bahsediyor bir de!

Hele şu Adriana! Her şeyi harika yaptığını düşünüyor, ondan nefret ediyorum, hayatını zehir etmek için her şeyi yaparım!

Bunları düşünerek koridorda çömeldim ve yere oturdum. Etrafta kimse yoktu. Offff şu lanet zil de çabuk çalsın yani resmen tavanla platonik oldum!

Çantamdan son model telefonumu çıkardım ve birkaç tweet attım. Takipçilerim falan kesin beni bekliyordur, garibanlar. Aaaa gariban demişken acaba şu cadı kadın ne zaman gelecek. Ayy bir de çok çirkin, ama insan bir estetik falan yaptırır ki öğrencileri iğrenmesin. Ahh ama parası yoktur kii, yazık!

Herkes benim kadar mükemmel olamıyor işte...

Böyle güzel düşünceler içindeyken zil beni böldü ve ayağa kalktım. Sınıftan ilk çıkan Corbin oldu. "Selam! " deyip gülümsedi. Şapşal şey! Tabii ona da hak veriyorum yani. Okulun en güzel kızını görünce dilini tutamıyor. Ah erkekler, hepsi bana hasta!

Cadı kadın nihayet geldi. Hem de her zamanki çirkinliğiyle.

"Seninle aramızı ilk haftadan bozmak istemem ama lütfen şunu aklında bulundur, olanların sorumlusu öğrencidir, öğretmen sadece ona göre davranır. Benim önerim kendini düzeltmeye çalışman ve azıcık da olsa saygı göstermen."

"Sizi sevmediğimi anlamadınız mı? Ben istediğimi yaparım ve sizi sevmiyorum!" dedim.

"Beni sevmeni istemedim, sadece saygı duy; yoksa sonuçlarına kendin katlanırsın..."

Beni böyle tehdit etti ve hemen arkasını döndü. Öğretmenleri sevmem zaten, ama bu kadın gerçekten sinirimi bozdu.

Çabucak kendimi toparlayarak bizim popülerler mekanına gittim. Baş köşe benim tabii ki de! Ben gelince kızlar ne kadar mükemmel olduğumu falan söylediler- bilmediğim şeyler değil, ama duymak yine de hoşuma gidiyor işte.

Erkekler de benim çevremde dört dönmeye başladılar. Aslında hiçbiri umrumda değil, ama galiba James'le aramızda bi şeyler olacak. En tatlıları o zaten, o mavi gözler için her şeyimi veririm ben!

Adriana

Bayan Hillman ile Sasha'nın arasında ne olduğunu merak ediyordum, ne de olsa okukun baş kaltağını sınıftan atmak gibi bir cesaret örneği göstermişti kadın. Sasha her zamanki gibi umursamazca hayatına devam etti. Köşesine geçti ve fingirdemeye başladı.

O kıza neden bu kadar sinir olduğumu ben de bilmiyorum. Popülerlere gıcık oluyorum, evet, ama bu kızdan ayrı bir nefret ediyorum.

Onunla yakın arkadaş olduğumuz günleri hatırlıyorum da...

Sahi, biz ne zaman onunla düşman olduk? On yaşına kadar her şey iyiydi ama sonra yaz tatili dönüşünde değişmişti. Ah, ne olduğunu bir hatırlayabilsem!

Acaba ona sorsam mı??

Yok canım, o konuşmaktan ne anlar! Onun tek anladığı şey moda ve erkekler... Onunla konuşmaya kalksam...

'Selam Sasha, ben seninle neden bu kadar kötü oldum? Hatırlıyor musun?' böyle desem yüzüme gülerdi ve 'Sen ve beeen. Yok canım. Biz ne zaman iyiydik ki... Ben ineklerle takılmam tatlım! Ahaha' derdi.

Yani kendimi rezil etmeyeceğim.

O kızın benle ne alıp veremediği var bir gün öğreneceğim ve ona dersini vereceğim. Adriana Stund kimmiş görecek o... Ama o muhteşem gün bugün değil!

Selammm! Sasha'yla tanıştınız. O önemli bir karakter! Okuyan ve yorumlayan herkese teşekkürler. Yorumlarınız benim için çok önemli:)

Kar Tanesi-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin