Herşey 10 yıl önce daha güzeldi.Babamın olduğu zamanlarda.Beni anlayan tek o'ydu nedense.Annem beni doğurduktan sonra terk edip gitmiş.Sebepsiz yere.Geriye tek kalan babam'dı birde teyzem o annem gibi değildi herzaman yanımdaydı, şimdi ise büyüyüp kocaman 20 yaşında bir kız olmuştum.Koca 10 yıl babamsız geçirerek.
-Olay Gecesi-
O gün 10. yaşımı doldurduğum gündü.1 Eylül.Büyük bir sevinçle pastamı kesmek için babamı bekliyorduk.Bütün aile.Pastamın bana doğru doğum günü şarkısı ile geldiğini görünce sahte gülümsememi takmıştım.Bugün doğum günümdü tabiki de somurtamazdım.Pasta önüme getirildiğinde nefis gözüküyordu ah birde teyzemin huylarından biri olan yaşına göre mumlarımıda sıraya dizmişti.Babamın geçenki doğum gününde 40 yaşına aldırmamış 40 tane mum bulmuş ve zorla üfletmişti.Deli kadın.Önümdeki 10 mumu üfliyicekken.
- Melissa dilek tutmayı unutma.
Derin bir nefes alıp içimden geçirdim " Tanrım sonsuza kadar babamla olalım. " Mumlarımı tek bir nefeste zar zor ile üflerken babamın burda olmasını içimden geçirmiştim.İlk defa iş çıkışı bu kadar uzun sürmüştü.Pastamı kesip dağıtırken kapının zili çalmıştı.Teyzem bana dönüp " İşte baba geldi " diyerek sevinçle kapıya ulaşmıştı.Yaklaşık 10 dakika sonra teyzemin yaşlı gözlerle içeriye girdiğini görünce herkes ayağı kalkıp sorar gözlerle nolduğunu sorup,merak ediyorlardı.Benim gibi.Teyzem bölük pörçük kelimelerinin arasından sadece o sözcüğü aklımda kazımıştım.
- Tanrım Mark o,o ölmüş ...
-Şimdiki Zaman -
- Ah seni bu kadar derine daldıran konu nedir bitanem ?
Bu Gebby teyzemin sesiydi.
- Hiç dalmışım öyle.
Teyzem karşımdaki yerini alıp
- Aslında Melissa seninle birşey konuşmak istiyorum.
- Tabi teyze
- Babanı öldüren kişi bulundu.
Nefesim kesik kesik hale gelirken gözlerim dolmuştu.Babasız 10 yıl.
- Biliyorum bu konu bende konuşmak istemezdim ama yapıcağın şeyler var.
- Ne gibi ? dedim şaşırmış sesle ben ne yapabilirdim ki ? Belkide katili benim öldürmemi falan istiyicekti.
- Babanın katili hani sizin 5. yaşında yan komşunuz olan Micheal'ın oğlu Edward'mış.
Ne ?
- Bir dakika ne ? Birincisi o bizim aile dostumuz gibi birşeydi.Yan komşumuzdu.İkiniciside neden oğluna yaptırsın ki bunu hemde oğlunun babam ile sorunu neydi ki ?
- Tatlım onu ve sebebini bende bilemiyorum.Sadece senden birşey istiyorum.
- Yapabileceğim birşey mi ?
- Evet.Bilirsin çok güzel bir genç kız hatta kadın oldun.Bütün erkeklerin hayallerini süsleyecek bir kızsın.
- Sonuca gelir misin lütfen Gebby Teyze ?
- Sonuç olarak Micheal'ın oğlu Edward'ı kendine aşık edip sonradan ortadan kaldırıcaksın.
- Pardon ?
Bir saniye yanlış mı duyuyorum ? Sakar,beceriksiz bir kıza babamı öldüren çocuğu kendime aşık edip sonradan onu ortadan kaldırıp yani onu öldürmemi mi isteniyor ? Ah Gebby Teyze.
HEY MERHABA öncelikle bu hikayeyinin konusu sıradan gelebilir.Ama nedense bunu farklılaştırıcak fikirlerim var ve yeni olduğumdan dolayı anlatış şeklimi beğenmeyebilirsiniz.Bunun için özür dilerim.Eğer bir ümit verip vote'larınız ile bana destek çıkarsanız çok sevinirim çünkü bu hikayeyi yazma isteğim var.Destekleriniz bekliyorum.Okumanız bile beni gülümsetebiliyor.-Sena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam.
ChickLitYemin edilmiş bir intikam.Ailesinin alacağı intikamda başrolü oynayan Melissa.Canı pahasına feda edebileceği bir oyun.Başaramazsa gözünü kırpmadan alınıcak canı.Cesareti yeter mi,en önemlisi de bunu başarabiir mi ? Ya siz,aileniz pahasına canınızla...