Ertesi günlerde o konuşmadan sonra karar sürem verilmişti.O pisliği bulup öldürsem ki bunu babam için yapardım ama onu kendime aşık etmek neden ? Bu asla yapamazdım ama babam, o benim için Herşeydi.Yatağımda tavanımla bakışırken düşünürken teyzemin kapı çalışıyla " Gel " diyerek yanıma çağırmıştım.Karar zamanıydı.Sadece senin için Baba.Senin.Uzatmadan konuşmaya girmiştim.2 gün yeterdi.
- Gebby Teyze şu 2 gün öncesinde bana dediğin teklif var-
-Yoksa,kabul mu ettin ? dedi sesindeki heyecanı bastırmaya çalışan soğukluk ile.
- Ben e-evet.
İyice yanıma sokulup sırtımı destekleyici okşamalarıyla." Biliyordum bebeğim bizim için bunu yapacağını biliyordum " Biliyorsan neden soruyodu ki o zaman ? Herneyse.
- Bak bebeğim şu plan işini her detayına kadar anlatıcam.Yarın uygulamaya geçicez.Hazırlan deyip tabi yanağımı öpmeyi unutmadan.Kapımı kapatarak beni sesizliğimin içine yine bıraktı.Bilemiyorum cidden neden bu oyun için bu kadar heyecanlıydı ? Yada bana öyle geliyordu.Saçmalama Melissa teyzen senden gizli hiçbirşey saklamaz.Ayrıldığı kocasıyla ilk gecesini bile anlatmıştı.Düşünün.Bu tereddütler aklımın oynu şimdi derin nefes al ver,işte Böyle.
...
Akşam yemeğinden sonra teyzem ile karşı karşıya şu " oyunumuz " için konuşmaya başladık.Bana onu ve özelliklerini anlatmıştı tabi anladığıma kadar psikopatın biriydi.Kim kardeşini çamaşır makinesine atmaya çalırşır ki ? Ama teyzemin dediğine göre bu olumsuzluğunu kapatan dış görünüşüymüş.Yakışıklı biriymiş.Peh ! Bana söker miydi peki ? Tabikide Hayır.Ve bildiğiniz gibi şu kızları kullanan,sapık birininde tekiymiş.Aslında teyzem cinsellik konusunda biraz endişeliydi.Bu hali beni gülmüyorda değildi.Ve ismi hala yoktu.Yarın ki başlayış planımızın ayrıntısına kadar repliklerimi de sayarsak inandırıcı görünüyordu.Ve ben şu rollerime çalışırken ki halime hala şaşkınım.Lise zamanlarımda arkadaşlarımı kandırmaya çalışırken saniyesinde kahkalara boğulan biriydim sonuçta.Hoş hala da öyleyim.Neyse şu plan işini bitirince teyzemin iyi geceler öpücüğü ile Yarın ki macerama gözlerimi yumdum.
...
Lanet olası çamur.Lanet olası bir plan.Lanet olası bir psikopat.Lanet olası yağmur.Şuan da planımızı yerle bir ettiğim saniyelere tanıklık oluyorsunuz.Evet evet yanlış duymadınız.Teyzemin verdiği plandaki adrese giderken ki şu lanet ev ormandaydı arabam bozulunca işler ters yöne gitmişti.Ondan sonra 2 saatlik yürüyüşümden hala sonra evi bulamamış üstüne yağmurda yağmaya başlamıştı.Hoş bozulmuş makyajım sebebiyle canavara benzeyen yüzüme mi yanayım ? Çamurun elbiselerime işgal ettiği yerlere mi ? Yada donmak üzere olan buz olan tenime mi ? Yağmur hızını gök gürüldüsüne bırakırken uzun süredir biriktirdiğim gözyaşlarım gün yüzüne çıkmıştı.
Zorluklarla ilerlediğim şu ormanda sonunda eve benzeyen bir kulübe görüncü sevincimden ağlayaşımlarım ile adımlarımı hızlandırıp evinin önünde durup sevinçle zile basıp beklemye koyulmuştum.
Çalıyorum.
Çalıyorum.
Ve yine çalıyorum.
Hah,Çok güzel ! Lanet hayatım ve onun bok şansları.Sevincim yüzümde kaybolurken yine gözyaşlarım suratımı istila etmeye başlamıştı." Tıkırtı " sesleri duyduğumda yere diktiğim bakışarımı yukarıya dikerken
O'nu bulmuştum.Ah selam babamı sebepsiz yere öldüren Psikopat.
HEY MERHABA, 3 Vote'a sevinen been.Ve yorumunuzla bir tane olsa bile beğendiğinizi gösteren kişiye Çook Teşekkür ederim.Bundan sonra Vote'larınızı bekliyorum.Eğer istediğim gibi giderse hergün yeni bir bölüm gelir. Vote verip yorumlarınızı esirgemiyin lütfen.Öpüldünüz <3 -Sena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam.
ChickLitYemin edilmiş bir intikam.Ailesinin alacağı intikamda başrolü oynayan Melissa.Canı pahasına feda edebileceği bir oyun.Başaramazsa gözünü kırpmadan alınıcak canı.Cesareti yeter mi,en önemlisi de bunu başarabiir mi ? Ya siz,aileniz pahasına canınızla...