Ufak bir bakışmamızdan sonra içeriden kadın sesi duyulmuştu.Evet kadın bildiğiniz çocuğun sevgilisi vardı.Plan baştan " Bitmişti. " Bana sorar gözlerle bakınca açıklama yapmam gerektiğini hissetmiştim.
- Şey... ben,arabam bozuldu mahsur kaldım.
+ Eee ?
Çok güzel bir tepki.
- Telefonunu kullanabilir miyim ?
+ Telefonun yok mu ?
- Arabada kaldı ve arabam nerdeyse ormanın ucunda kaldı.
+ Oradan buraya yürüdün yani ?
Ah kafamı sallayıp ayağa kalkmak için kapıdan destek alırken elini bana uzatıp destek olmamı sağlamıştı ama gözümün önündeki yüzünün gidip gelmesi ile ters giden birşey farketmiştim.Gerisi karanlık...
...
" Hey Andy Uyanıyor "
Kapalı olduğum gözlerime rağmen son dediği şeyi duymuştum.Bu bir kadın sesiydi.Psikopatın adı sanırsam Andy'miş.Etkileyicisiz.O kadar yolu yürüyünce ki yağmuruda varsayıma katarsak.Bayılmamın sebebi yorgunluğumdu.Salak beni kapı önünde oyalamayıp içeri alsaydı şöminenin yanına geçip kendime gelebilrdim.
Göz kapaklarımı zorlukla kaldırarak etrafa göz gezdirdim.Gri ve siyahın oluşturduğu tipik bir kış evinde -şömineyi unutmayın- herşey güzel gözüküyordu.Tabi başımda bekleyen 2 göz dışında."Ah canım benim noldu sana yaaa " İğrenç.Planlarımın bitişini izlemek de ayrı bir iğrençlik.
+ Tamam Sarah,gidebilirsin.
- Ama ?
+ Aması falan yok.Araba arkada al ve git.
- Peki
Evvet.İçimdeki sevinç ve kazanma duygusu.Kıskanmak mı ? Tabiki de hayır bu oyunda
" Kural 1 : Babanı öldüren birisine birşey hissetmek Asla yok. "
Asık suratlı Sarah'nın evden çıkması 1 dakikayı almıştı.Sağdan canım.Kapının kapanmasıyla kollarımdan destek alarak oturuş pozisyonuna geçmiştim.Acı,Yorgunluk hissi ve donma hissi.
- Şey ben üşüyorum bir bataniye var mı ?
+ Ah,işin yoksa seninle uğraş,bekle burda.
İtiraf etmeliyim ki teyzem kesinlikle haklıydı.Çocuk yani Andy ciddi anlamda yakışıklıydı ama huyu İğrenç,sinir bozucu,egoistçeydi.Herneye iç düşüncelerimden kurtulup gerçek dünyaya dönersek elinde bordomsu bir battaniye ile gelen Andy'e Selam.
+ Al bakalım.
Bak bu tatlı sesini sevmiştim.
+ Evet küçük hanım seni buraya yani ormana getiren sebep nedir ?
Çok güzel bir soru.Çok hemde.Aklımı çalıştırıp bir yalan uydurmam için 1 saniyem var Düşün Melissa düşün.
+ Evet ?
- Şey bir arkadaşımla burda koşuş yapıcaktık ama arabam bozuldu.
+ Bu kıyafetlerle mi ?
- Arabada kalmıştı.Mağlum araba şimdilik yok.Diye tebessüm etmiştim.İnandırıcıydı aslında.Yada değil.Ama elimden gelen buydu.
+ Peki şimdi kendini nasıl hissediyorsun ?
- Üşümüş,yorgun.
+ Bir saniye !
Sorgulayıcı gözlerle ona bakarken hemen yanıma gelip elini alımda tutmuş emin olmak içinde dudağını alnıma uzatmış saniyesinde geri çekmişti.Sanırım ateşimi ölçüyordu.Bana göre normaldi ama neden üşüyordum o zaman.Ah lanet yağmur.Normalde hikayelerde yada filmlerde romantik şeylere sebep olursun peki niye bende lanetlik yaparsın ? Gri duvarla bakışırken yine gözüm kararmaya başlıyordu.Tanrım lütfen yine aynı şey olma-
...
-Andy'nin Ağzından -
Ah Sarah belası derken şimdi de Melissa mı çıkmıştı başıma ? Evet ismini biliyorum.Ve oynamaya çalıştığı oynuda.Açıkçası yalan söylerken iyi değildi ve kendimi gülmemek için zor tutmuştum.Şükürler olsun ki o bunu anlamamış " inandığımı " sanmıştı.Saf budala.En son yine ateşini test etmeye gittikten birkaç dakikalar sonrasında bayılmıştı.Tekrar.Evet bu tamamen Tanrının bana oyunuydu,yada imtihanı.Hemen kucağıma alarak banyoya yönelmiştim.Küveti soğuk suyla doldururken bir yandanda elimle onu tutmaya çalışırken tam elimde kaymıştı ki,hemen tekrar kavrayıp üzerindekileri çıkarmaya başlamıştım.Yanlış anlamayın sapık falan değilim iç çamaşırlarıyla soğuk bir banyo ateşini indirmesine belki yardımcı olurdu.Birde koşuya gelmişmiş Hah ! Çok kanarım ya ! Şu kıyafetleri çıkarma işlemini de bitikten sonra suya bırakmıştım.Açıkçası Gebby Teyzeninde dediği gibi güzel ve saf bir kızdı.Ve vücudu da iyiydi.Ah herneyse ateşi normal dereceyi alırken yavaş yavaş da kendine geliyordu.Tekrar kucağıma alıp havluyla kurulamaya çalışırken birşeyler mırıldanıyordu " Seni aptal,egoist,hayvan " sanırım bunlar banaydı.Teşekkür ederim.Hep öyle derler.Kurulamada bitirdikten sonra Sarah'ın eşyalarından kalan birkaç parçayı da giydirdikten sonra yatağıma bırakıp uyumasına baktım.Şanslıydı hele ki benim yatağıma girdiği için.Bilirsiniz buraya benim "alanımda yatmak " için girilmez.Sarah'da zaten öyle sıradan bir " arkadaş değildi " Yatağımda mışıl mışıl yatan Melissa'ya baktım,arkasından neler döndüğünü bilmeyen ...
Yanağına yaklaşıp bir öpücük bıraktıktan sonra fısıldadım " İyi geceler Melissa "
Multimedia'da Andy var.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.x-Sena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam.
ChickLitYemin edilmiş bir intikam.Ailesinin alacağı intikamda başrolü oynayan Melissa.Canı pahasına feda edebileceği bir oyun.Başaramazsa gözünü kırpmadan alınıcak canı.Cesareti yeter mi,en önemlisi de bunu başarabiir mi ? Ya siz,aileniz pahasına canınızla...