3.BÖLÜM

216 8 1
                                    

İYİ OKUMLAR!!!


Aslı Mavi ERDEM;

Restoranta girdiğimizde bir sürü masanın birleştirilmesiyle elde edilen uzun masada oturuyordu bizimkiler. Babamın iki yanı da boştu. Bize ayrılmıştı anlaşılan. Kızlarla o tarafa doğru ilerledik.

Yanlarına gittiğimizde ben dışında herkes önce kendi ailesiyle sonra da SOYDAN ailesi üyeleriyle selamlaştilar. Ben ise yine benliğini yaparak babamın sağ tarafına oturdum. Babam da neden sizce küçük bir kahkaha attı.

Yaşam ve Inci karşılıklı anne ve babalarının yanına oturdular. Duru Alya ise karşıma. Aileler sohbet etmeye başladı. Ben dışında herkes katılmıştı konuşmaya. Yine ben dışında...

Sonra Cemal Soydan' ın sesiyle kendime geldim.

- " Işte. Geldi bizimkiler."

Kızlara baktığımda kapıya doğru bakıyorlardı. Arkamı döndüğümde bizim sınıftaki dörtlü ile karşılaştım.

Bir süre kapıda durduktan sonra bizim tarafımız doğru gelmeye başladılar.

Geldiklerinde onlar da bizim gibi önce kendi aileleriyle sonra da Babam amcam ve yengemlerle selamlaştilar. Sıra bize geldiğinde önce Yaşam ve Inciyle sonra Duru ile selamlastmaya başladılar. Sıra bana gelince Toprak Soydan elini uzattı. Ben uzattığı eline yine soğuk ve ürkütücü bakislarimla bakmaya başladım. Bu sırada babam da bana 'hadi' dercesine bakıyordu.

Yavaşça yerimden dogruldum. Elimde yine eldiven vardı. Ben elini sıktigimda Cemal Soydan elime meraklı gözlerle bakıyordu.

Diğerleriyle de selamlastiktan sonra yanımıza garson geldi. Ne istediğimizi sorunca Cemal ailesinden herkes istediği yemeği ve Toprak Soydan hariç herkes yanına içecek olarak da alkol istedi. Ama o alkolsüz içecek istedi.

Bizim aile de de önce istedigimiz yemekleri söyledik. Ardından da istediğimiz içecekleri. Ben alksiz içecek içerken diğer herkes alkollü şeyler istedi.

Yemeklerimizi yerken nasıl birşeyle artık canlı müzik çalmaya başladı. Solist kız şarkıyı bitirince ' şarkı söylemek isteyen konuklarimizi sahneye bekliyoruz' dedi.

Cemal Soydan ve babam bize dönüp ayni anda:

-" Hadi çocuklar." dedi.

Babam şaşkınlığı üstünden atıp:

-" Yarışma yapacaksınız. Önce solist seçin. Sonra da sarkilarinizi söyleyin. Bizde karar verelim. Kabul mu Cemal Bey." dedi. Son sözünü söylerken bana baktı. Cemal Bey:

-" Öyle olsun. Ama kaybedeceginizden şüphem yok. Hatta ilk biz başlayalım. Belki geri çekilmek istersiniz. " dedi ve üstünde lacivert takım ve beyaz v yaka tişört olan Toprak Soydan' a kalk işareti yaptı.

Toprak sahneye çıktı. Müzik grubu sahneden aşağı indi. Eline gitarı aldı ve çalmaya başladı. Bu ortama uygun olmasa da güzel bir sarki seçmişti. '

'Actim Dunyaya Kollarimi'

Şarkı bittiğinde elindeki gitarı bırakıp yanımıza geldi. Cemal Soydan oğlunun sırtını sivazlayip konuştu.

-"Isterseniz geri çekilin." dedi. Tabii ki sinrlenmistim. Kızlarda bana bakıyordu. Sinirlendigimi anlamış olmalılar. Kalkmadan önce babama bir daha baktim. Gözlerinde ' sana inanıyorum' bakışı vardı. Bu da bana cesaret verdi. Oturduğum sandalyeden kalktım. Herkesin gözü uzerimdeydi. Özellikle de dortlu erkek grubunun. Malum pek konusmayan biri olduğum için.

DÜŞMAN MAFYALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin