- ANNESİZLİK -

80 14 16
                                    


Annesizdim ben . Anne kokusundan , anne gülüşünden , anne merhametinden yoksundum . Anne özlemiyle kavrulmamla beraber ; Yüzünü , sesini , gülüşünü bilemediğim birinin özlemiydi bu .
İyi kötü bir babam vardı . Samimi olduğum tek bir arkadaşım Nisa ve neredeyse disiplin suçundan atılacağım bir okul .
Umursamıyorum okulu . Canım isteyince gidip , canım istemeyince gitmiyorum . Çünkü sabahları öpüp uyandıran bir annem yoktu olmadı da .
Takmayan alkolik bir baba da okula gidip gitmediğimi umursamıyordu zaten .
Ama yine de herşeyimdi . Hayattımda en sevdiğim kişi Nisa ikincisi ise babamdı . Belkide sadece hayatımda onlar vardı .
Ya da sadece onları kabulleniyorum . Bilmiyorum .

...

Okula gitmek için ; çalan alarmı zorda olsa kapatıp , yatağımda doğruldum .
Yine gitmek istemesem de dün Nisa arayıp " yarın okula gitmem gerektiğini , gitmezsem hocanın telafi sınavına almayacağını " söyledi . Çokta götüm de .
Ama yinede ortamı özledim ve evde boş oturmaktansa diye düşündüm .
Üzerime siyah kot pantolon , siyah t- shirt ve üstüne siyah kot ceketimi giydim . Ayakkabımı da siyah vanslrdan tercih ettim .
Biliyorum fazla * siyah * ama bu benim hayat felsefem . İçim gibi herşeyimde siyah benim .
Evden çıkarken ; Hergün annemin özlemiyle yanıp , şişeler deviren babama bakmalıydım .
Aslında bi farkımız yoktu . O kendine zarar vermek için alkol kullanırken , bende sigara içiyorum .
Babamın odasında yerde sızmış buldum . Onu kaldırıp yatağına yatırdım ve kahve yapıp yanına koydum .
Evden çıktım ve bi kaç yan binanın önünde dikilmeye basladım . Evet Nisay' ı bekliyorum . En değerlimi .

...

İlk ders matematikti . Namı değer matematik . Zaten ders berbat ; bide " tipsiz , çok konuşan , iğrenç esprileri olan " kısaca hayattan soğutan yaşlı bir adam , yani matematik hocası ...
Ders bitane kadar , yeni icat ettiğim küfürlerimi konuşturdum .
Cok konuştuğumuz icin ; Nisa ve beni en son köşelere atmalarıda cabasıydı . Nisaya yavru köpek gibi bakıyordum . O ise hocanın sorduğu soruları cevaplamakla meşguldü .
" Allah bu hocayı alsın . " amin ( Cumali ceber sjsjjsjs ) dedikten sonra zilin çalmasıyla birlikte , harlem shake yapacak duruma geldiğimi farkettim ve Nisanında koluna girip bizi koridora attım . Kantine indik ve tost alıp hayvan gibi yemeye başladık .
Yanımıza hızla gelen " tanıdığım ama sevmediğim dedikoducu kızın " geldiğini görünce ; Nisanın ayağına vurdum . Amaç onunda görmesiydi . Ama elindeki ayranın dökülmesine neden olmuştu .
Kız heyecanla birşeyler anlatmaya başlayınca dikkatimi ona verip dinlemeye başladım . Okula çok yakuşuklu çocuk gelmis falan filan . Aman banane diyip kızı kovmuştum .
Meraklı Nisadan ; kovduğum kız için birkaç küfür yedikten sonra , sınıfa ilerledik . O güneye ben kuzeye gittik ve oturduk .
Tenefüslerde aşşağı inmeyip sınıfta durmuştuk . Sınav işide yatmıştı . hoca acil bi yere gitmiş daha sonra yapacağını söylemişti . Ve kurtarıcımız çaldı * ZİL * hemen koşarak kendimi sınıftan attım . Nisayı beklemeden gittiğim için bir yumruk yemiştim ama olsun .
Eve geldiğimde ; babama bakmaya karar verdim . Kahvesini içmiş not bırakmıştı . " Kızım seni hakedecek ne yaptım bilmiyorum . Seni çok seviyorum , beni bugün bekleme . "
Duygusuz olduğum için önemsemedim . Herzamanki gibiydi herşey . Bugünde gelmiyeceğini söylemişti .
Kendimi yatağa attım ve uykuya teslim oldum .Garip saçma sapan rüyalar gördükten sonra uyandım . Babam evde yoktu , su içtim ve tekrar uykuya daldım .

İlk bölümü nasıl buldunuz ? Begendiyseniz lütfen vote ve yorum bekliyorum 😘😘😊

FISILTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin