"SÜRPRİZ"

22 3 0
                                    

Tam anlamıyla yere yapışmıştım .Evet evet aynen öyle olmuştu . Arkamdan kovalayan Ateş anıra anıra gülerken arkasındaki Nisa ve Umutda farkedip dalga geçmeye başlamışlardı bile . Gülecek ne varsa.
Çanak kırıldı resmen. Ben popomu tutup yavaşca kalkmaya çalışırken Ateş yardımıma koştu ve beni kucağına aldı . Kulağıma eğilip 'bu yaptığın şakayı sana ödeticeğimi biliyorsun değil mi' diyip tehditkarca göz kırptı ve beni koltuğa otutturdu . Ben ise takmaz bir şekilde başımı çevirdim ve elime kumandayı aldım . Evet bal reklamları ,evet 5kavanoz bal sadece 100tl almayan kalmasın, bu arılar bi harika dostum .
Evet bu bal reklamları arılardan soğuttuğu gibi şimdide ballardan soğutuyordu . Kanalı değiştirme konusunu koluma devredip yaslandım . Şimdi ise *halaycı şovmen* Mahmut Tuncer başı çekiyordu . Evet değiştirmem gerekti, yoksa bu , piskolojim için tehlikeli olabilirdi. Hatta benim için değil, insanlık için korkutucuydu . Şimdiki ise evlilik programıydı .Evet evet şu yaşlı amcaya otobüste yer vermiştim. Ortaya geçmiş harlem shake yapıyor resmen . *cık cık* sesleri Çıkarttıktan sonra ülkenin iyice bozulduğunu farkediyordum . Ateşe seslenip *ortaya geçmiş harlem shake yapan amcayı gösterdim* ve 'ilerdeki halin' diyerek dalga geçtim .O ise 'ben sana twork yapcam yaşlanınca gülüm onlar hiç birşey değil' deyince ağzım o şeklini almıştı . "Allah belanı versin Ateş" dedim ona yastık fırlatırken . Nisalar ise her zaman ki gibi anırmaya başlayınca 'susun lan ibneler' diye bağırdım gülerek .
Ateş dibimde bitmiş beni korkutmuştu . 'Şerefsiz niye sinsi sinsi geliyon ödüm koptu' dedim. Nisalar çoktan yukarı çıkmışlardı. Anlaşılan Ateşte benle uğraşıcaktı , hiç pot kırmadan 'ya ben uyuycam çok uykum geldi' diyerek götümü Ateşe döndüm ve uyuyomuş gibi yaptım . Ateş ise birkaç küfür savurduktan sonra yukarı çıktı . Hiç takmayarak uyumaya başladım.
...
Birinin beni kucaklayarak götürdüğünü fark ettim ama gözlerimi açıcak hal bulamıyordum kendimde . Bende açmadım ve kendimi saldım kollarına, kim olduğunu bilmeden .Ya Umut ya Ateşti, Nisa olacak hali yok ya.

Evet yatağa konuldugumu farkedince gözlerimi yavaşca açmaya başladım. Ateş arkası dönük kazağını çıkarırken üst pijamasını giydi . Evet ben ona hayvan gibi bakarken o pantolonunu çıkardı ve eşofman giydi . 'Gerçekten benden şekilli poposu var yemin ediyorum.' evet sizi kandırdım poposuna felan bakmadım hayır gerçekten ne isim olur halla halla . *Yaw hehe* seslerinizi duyar gibiyim herneyse .
Birden bu tarafa dönünce napcağımı bilemedim ve gözlerimi yumdum. 'Lan sen uyumuyor muydun ? Bide bana sapık derler .Tm çok seksi olduğum doğrudur bu yüzden sana kızamam' diye egoist bir şekilde , yüzümü kızartırken dehşetle ona baktım . *Popo konusu aramızda ;)*
'Ya ne alakası var seksi felan da değilsin çelimsiz sıradan birisin işte' ("çarpıldım mı") Bana muzhipçe gülerken dediğim şeylere de alınmış olmayacakki , 'Senin bu çelimsiz dediğin yakışıklının altına girmek isteyen o kadar kız var ki bir bilsen' diyip beni delirtmişti.Biraz haklı olabilirdi , tm fazlasıyla haklıydı .
Bu yanımdaki meteor için deliren onca kız varken acaba kıymet bilmiyormuyum diye düşünmeyide ihmal etmedim . Ama asla altta kalamazdım .
'Kendini çok büyültüyorsun Ateş Karaman' dememle yapaycı bir *kötü kız kahkahası* attı . Evet domuz sesi çıkarmıştı, bilmeden...

'Şimdi' dedi beni köşeye iterken, yanıma yattı ve kolunu belime doladı. 'Yaptığının bir karşılığı var biliyorsun değil mi ?' dedi tehdit eder gibi muzhipçe suratıma bakarak . Ben ise çoktan yavru köpek gibi bakmaya başlamıştım.
Ateşin sağı solu belli olmaz ne yapacağını kestiremezsiniz ve biz şuan yatakta çok yakınız . Sizce de korkmaya başlamam normal değil mi ?

Onu seviyor muyum bilmiyorum. Ama apartmanda durduk yere öpüyorum. Onu önemsiyor muyum bilmiyorum .Ama ne zaman konu kızlardan veya onun yakışıklılığından açılsa deliriyorum. Onu istiyor muyum bilmiyorum ama onu Umuta karşı koruyorum . Sevgilimiyiz bilmiyorum ama herkese sevgiliyiz diyorum . Gerçekten bu çocuk bana napıyor anlamış değilim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FISILTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin